Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Wow, hovedsaklig ally draenei warrior og DK. RP anbefales?

Utover det er min store svakhet Candy Crush Saga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg nettopp fullført The Last of Us, og kommet godt i gang med Deadpool. Morsomt spill. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp kjøpt The Walking Dead spillet. Tror jeg kommer til og bli hektet gitt.

Har runnet dette, og tro meg: du blir hekta. Et utrolig fantastisk spill! Et av de beste jeg har spilt, uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har runnet dette, og tro meg: du blir hekta. Et utrolig fantastisk spill! Et av de beste jeg har spilt, uten tvil.

Du skremmer meg, jeg må sikkert ha 400 days også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skremmer meg, jeg må sikkert ha 400 days også.

Haha. Det kan jeg nesten garantere at du må ha, og sesong 2 når det kommer til høsten.

Det var spillet som fikk meg til å bli fan av TWD, hadde ikke sett serien før jeg spilte spillet. Men nå er jeg helt oppslukt av serien også, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp kjøpt The Walking Dead spillet. Tror jeg kommer til og bli hektet gitt.

Et meget bra spil, jeg er sikker på at du kommer til å ha mye moro med dette. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Haha. Det kan jeg nesten garantere at du må ha, og sesong 2 når det kommer til høsten.

Det var spillet som fikk meg til å bli fan av TWD, hadde ikke sett serien før jeg spilte spillet. Men nå er jeg helt oppslukt av serien også, haha.

Et meget bra spil, jeg er sikker på at du kommer til å ha mye moro med dette. :)

Det her blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dead Island, splatter zombier med bil og hugger de med kjøttøks og banker de med batong:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pokèmon, Heroes III, forskjellige skytespill og Skyrim. Har også bestilt meg Animal Crossing New Leaf til 3DS noe jeg gleder meg til å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nå spiller jeg et spill som heter "Bleed", som jeg kjøpte på Steam for en slikk og ingenting. Et platform-skytespill som er laget på den gamle måten, der du styrer ei jente som ønsker å bli actionhelt. Ganske moro så langt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har prøvd Kerbal space program? har sett litt på youtube og det virker ganske spennende. Jeg var ikke sånn super tålmodig med minecraft og lurer på om dette kanskje blir for mye av det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Spiller Dead Island:Riptide. Er stort sett det samme som første spillet, men moro allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...