FrankDrebin Skrevet 10. februar 2022 #2381 Del Skrevet 10. februar 2022 Saboteur (opprinnelig fra 1985, til Spectrum, Commodore 64, Amstrad osv), som har fått en liten overhaling og blitt utgitt på Steam for noen år tilbake. Husker jeg hadde mye moro med det da min C64 fortsatt levde, og nå har jeg det moro med det nok en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. februar 2022 #2382 Del Skrevet 10. februar 2022 FrankDrebin skrev (3 minutter siden): Saboteur (opprinnelig fra 1985, til Spectrum, Commodore 64, Amstrad osv), som har fått en liten overhaling og blitt utgitt på Steam for noen år tilbake. Husker jeg hadde mye moro med det da min C64 fortsatt levde, og nå har jeg det moro med det nok en gang. Har du spilt 2009 spillet som kom til konsoller og pc? Hvor vi er en faktisk sabotør før andre verdenskrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 10. februar 2022 #2383 Del Skrevet 10. februar 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Har du spilt 2009 spillet som kom til konsoller og pc? Hvor vi er en faktisk sabotør før andre verdenskrig Ja. Jeg runda det aldri, men jeg husker at jeg kom et godt stykke på det i sin tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. februar 2022 #2384 Del Skrevet 10. februar 2022 FrankDrebin skrev (Akkurat nå): Ja. Jeg runda det aldri, men jeg husker at jeg kom et godt stykke på det i sin tid. Så glad jeg ikke levde på den tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 10. februar 2022 #2385 Del Skrevet 10. februar 2022 Letharia skrev (På 7.2.2022 den 0.19): Red Dead Redemption 2 🤠, er på min 3 runde. Et spill jeg aldri blir lei, da det finnes noe nytt å gjøre/se hver gang jeg spiller. Et fantastisk og STORT spill 🤩 Mitt absolutte favorittspill by far! Ble ferdig med "It takes two" i dag, spilt med samboern. Elsket det også! Beste lokal co op jeg har spilt. Synd det var så kort 😕 spiller for tiden Witcher 3 på switchen, men begynner å bli litt lei. Det er for mye dialog som jeg ikke gidder å høre på 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 10. februar 2022 #2386 Del Skrevet 10. februar 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Så glad jeg ikke levde på den tiden Samme her, vi har alt i alt vært heldige med tiden vi lever i, til sammenlikning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. februar 2022 #2387 Del Skrevet 10. februar 2022 Jodaneida skrev (Akkurat nå): Mitt absolutte favorittspill by far! Ble ferdig med "It takes two" i dag, spilt med samboern. Elsket det også! Beste lokal co op jeg har spilt. Synd det var så kort 😕 spiller for tiden Witcher 3 på switchen, men begynner å bli litt lei. Det er for mye dialog som jeg ikke gidder å høre på 😅 Witcher 3 er helt fantastisk synes jeg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Letharia Skrevet 10. februar 2022 #2388 Del Skrevet 10. februar 2022 Jodaneida skrev (57 minutter siden): Mitt absolutte favorittspill by far! Ble ferdig med "It takes two" i dag, spilt med samboern. Elsket det også! Beste lokal co op jeg har spilt. Synd det var så kort 😕 spiller for tiden Witcher 3 på switchen, men begynner å bli litt lei. Det er for mye dialog som jeg ikke gidder å høre på 😅 Ja, samme her. Uansett hva jeg spiller så slår det aldri Rdr 2 🤩 Åja har aldri prøvd det, men skal sjekke ut, ser gøy ut 👌🏼 Jeg har spilt ferdig The Witcher 3 to ganger og kan virkelig anbefale det. Enig med dialogen, første gang jeg spilte gjennom hørte jeg på så og si alt, men man kommer til et punkt hvor man blir lei, så andre runde skippet jeg veeeeldig mye 😂 Men hold ut og spill ferdig hvis du ikke har fullført enda, det blir bare bedre 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. februar 2022 #2389 Del Skrevet 10. februar 2022 Letharia skrev (2 minutter siden): Ja, samme her. Uansett hva jeg spiller så slår det aldri Rdr 2 🤩 Åja har aldri prøvd det, men skal sjekke ut, ser gøy ut 👌🏼 Jeg har spilt ferdig The Witcher 3 to ganger og kan virkelig anbefale det. Enig med dialogen, første gang jeg spilte gjennom hørte jeg på så og si alt, men man kommer til et punkt hvor man blir lei, så andre runde skippet jeg veeeeldig mye 😂 Men hold ut og spill ferdig hvis du ikke har fullført enda, det blir bare bedre 😄 Sist så spilte jeg witcher på det mest vanskeligste og overraskende nok så klarte jeg det Vurderte å starte en ny run hvor jeg bare er Gerald med håndkle 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Letharia Skrevet 10. februar 2022 #2390 Del Skrevet 10. februar 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Sist så spilte jeg witcher på det mest vanskeligste og overraskende nok så klarte jeg det Vurderte å starte en ny run hvor jeg bare er Gerald med håndkle 😝 Det er jo kjempe bra👌🏼selv har jeg bare spilt Story And Sword og Blood And Broken Bones, har ikke prøvd meg på Death March enda. Haha, det mååå du jo gjøre 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. februar 2022 #2391 Del Skrevet 10. februar 2022 Letharia skrev (Akkurat nå): Det er jo kjempe bra👌🏼selv har jeg bare spilt Story And Sword og Blood And Broken Bones, har ikke prøvd meg på Death March enda. Haha, det mååå du jo gjøre 😂😂 Og man har to i defence, mon tro hva de to i defence er for 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 11. februar 2022 #2392 Del Skrevet 11. februar 2022 Slapper av med Bloodborne. Startet ny save på PS5 og det er MYE lettere enn forrige gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 12. februar 2022 #2393 Del Skrevet 12. februar 2022 11 hours ago, Linny111 said: Slapper av med Bloodborne. Startet ny save på PS5 og det er MYE lettere enn forrige gang. Er gjerne sånne med de spillene der, nesten så jeg klør meg i hodet over hvor vanskelig det var første gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 12. februar 2022 #2394 Del Skrevet 12. februar 2022 World of Warcraft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 12. februar 2022 #2395 Del Skrevet 12. februar 2022 World of warcraft her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 12. februar 2022 #2396 Del Skrevet 12. februar 2022 6 hours ago, Okapi said: Er gjerne sånne med de spillene der, nesten så jeg klør meg i hodet over hvor vanskelig det var første gangen. hahaha, samme her, jeg slet med ALT første gang, kom meg ikke forbi de første fyrene rundt bålet, og nå har jeg tatt Cleric Beast, Father Gascoine og Vicar Amelia på første forsøk. Begynner å komme til delen der jeg stoppa sist, så nå blir det nok vanskelig igjen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 12. februar 2022 #2397 Del Skrevet 12. februar 2022 4 hours ago, Linny111 said: hahaha, samme her, jeg slet med ALT første gang, kom meg ikke forbi de første fyrene rundt bålet, og nå har jeg tatt Cleric Beast, Father Gascoine og Vicar Amelia på første forsøk. Begynner å komme til delen der jeg stoppa sist, så nå blir det nok vanskelig igjen 😂 Første skikkelig frekke er vel Rom, tipper jeg. Logarius og Maria er også ganske ufine. Ti poeng om du klarer å ta ned Orphan of Kos, der måtte jeg gi opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 12. februar 2022 #2398 Del Skrevet 12. februar 2022 1 minutt siden, Okapi said: Første skikkelig frekke er vel Rom, tipper jeg. Logarius og Maria er også ganske ufine. Ti poeng om du klarer å ta ned Orphan of Kos, der måtte jeg gi opp. Grugleder meg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 13. februar 2022 #2399 Del Skrevet 13. februar 2022 17 hours ago, Okapi said: Første skikkelig frekke er vel Rom, tipper jeg. Logarius og Maria er også ganske ufine. Ti poeng om du klarer å ta ned Orphan of Kos, der måtte jeg gi opp. Klarte NESTEN Rom på første forsøk, men hadde bare 10 blood vials, så døde da han var på rundt 10%. Pokker altså 😂 De to neste forsøkene var enda verre, så nå skal jeg ta en pause og lese meg litt opp på ham. Kanskje grinde litt så jeg kan få helsa hans litt mer ned i første angrepsrunde før jeg prøver igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 14. februar 2022 #2400 Del Skrevet 14. februar 2022 Tok Rom i går kveld. Er helt støl i armene i dag 😂 Prøvde meg litt i området etter, men trengte en pause. Ble litt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå