Ariana807 Skrevet 5. februar 2022 #2361 Del Skrevet 5. februar 2022 Pokemon Arceus 😄 Tror kanskje jeg nærmer med slutten av historien, men har en del annet igjen før jeg er ferdig 😄 Sinnsykt bra spill. Jeg liker retningen Nintendo har tatt med dette spillet, og håper at dette er første av flere som er lagt opp slik som dette 😄 Dette var virkelig en endring i oppskriften på pokemon spill jeg ikke var klar over at jeg trengte 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 5. februar 2022 #2362 Del Skrevet 5. februar 2022 Stardew Valley 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terna Skrevet 6. februar 2022 #2363 Del Skrevet 6. februar 2022 Planet Crafter, anbefales på det sterkeste om du liker å oppdage og forvandle din egen ubeboelige planet fra øde til oase, helt alene og uten noen monstre/alien! Spillet er bare ute med en demo enda, men bare den er utrolig lovende 🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #2364 Del Skrevet 6. februar 2022 Tales of Vesperia, jeg har aldri gledet meg så mye til å bli ferdig med et spill før 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Letharia Skrevet 6. februar 2022 #2365 Del Skrevet 6. februar 2022 Red Dead Redemption 2 🤠, er på min 3 runde. Et spill jeg aldri blir lei, da det finnes noe nytt å gjøre/se hver gang jeg spiller. Et fantastisk og STORT spill 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terna Skrevet 6. februar 2022 #2366 Del Skrevet 6. februar 2022 Letharia skrev (2 minutter siden): Red Dead Redemption 2 🤠, er på min 3 runde. Et spill jeg aldri blir lei, da det finnes noe nytt å gjøre/se hver gang jeg spiller. Et fantastisk og STORT spill 🤩 Det har jeg hatt lyst til å prøve, føler det minner litt om fallout/skyrim? 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #2367 Del Skrevet 6. februar 2022 terna skrev (7 minutter siden): Det har jeg hatt lyst til å prøve, føler det minner litt om fallout/skyrim? 🤩 Er ganske så realistisk i hvert fall og fy for en bra grafikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terna Skrevet 6. februar 2022 #2368 Del Skrevet 6. februar 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Er ganske så realistisk i hvert fall og fy for en bra grafikk! Ja ser sånn ut 🤩kanskje en dag. Jeg er mest glad i selve overlevelse/oppdagelsesdelen av spillene, ikke så glad i all slåssinga så tcai-koden i fallout/skyrim er en god venn i nøden 😅🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #2369 Del Skrevet 6. februar 2022 terna skrev (2 minutter siden): Ja ser sånn ut 🤩kanskje en dag. Jeg er mest glad i selve overlevelse/oppdagelsesdelen av spillene, ikke så glad i all slåssinga så tcai-koden i fallout/skyrim er en god venn i nøden 😅🙈 Tcai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terna Skrevet 6. februar 2022 #2370 Del Skrevet 6. februar 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Tcai? Toggles NPC combat AI. Fienden ser deg men angriper ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Letharia Skrevet 7. februar 2022 #2371 Del Skrevet 7. februar 2022 terna skrev (38 minutter siden): Det har jeg hatt lyst til å prøve, føler det minner litt om fallout/skyrim? 🤩 Jeg vet ikke helt da jeg ikke har prøvd de spillene, men det er den beste storyen på et spill som jeg noensinne har spilt. Har godt voksne kompiser som gråt av det spillet! Anbefales på det sterkeste 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Letharia Skrevet 7. februar 2022 #2372 Del Skrevet 7. februar 2022 terna skrev (20 minutter siden): Ja ser sånn ut 🤩kanskje en dag. Jeg er mest glad i selve overlevelse/oppdagelsesdelen av spillene, ikke så glad i all slåssinga så tcai-koden i fallout/skyrim er en god venn i nøden 😅🙈 Read Dead er et spill hvor du kan legge inn utallige timer og du ser alltid noe nytt uansett! Ta tid til å gå igjennom alle side missions og utforsk map'et, du vil ikke angre 🤗 Og det er ikke veldig mye slåssing, men mye skyting da hoved-karakteren er en gunslinger, men det er noe du vender deg til hvis du ikke har spilt det så mye før. Jeg er ikke spesielt glad i skyte spill men dette er desidert det beste spillet jeg har prøvd. Kunne snakket om det i en evighet 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. februar 2022 #2373 Del Skrevet 7. februar 2022 Letharia skrev (16 minutter siden): Jeg vet ikke helt da jeg ikke har prøvd de spillene, men det er den beste storyen på et spill som jeg noensinne har spilt. Har godt voksne kompiser som gråt av det spillet! Anbefales på det sterkeste 🤩 Slutten gjorde meg deprimert på ekte faktisk, et langt bedre spill enn eneren synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2374 Del Skrevet 7. februar 2022 Nyeste league i Path of Exile. Anonymkode: e06fa...ad8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Letharia Skrevet 7. februar 2022 #2375 Del Skrevet 7. februar 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Slutten gjorde meg deprimert på ekte faktisk, et langt bedre spill enn eneren synes jeg Helt enig! Satt og hulket som et barn 😭😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. februar 2022 #2376 Del Skrevet 7. februar 2022 Letharia skrev (Akkurat nå): Helt enig! Satt og hulket som et barn 😭😂 Spilt online spillet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. februar 2022 #2377 Del Skrevet 7. februar 2022 Letharia skrev (1 minutt siden): Helt enig! Satt og hulket som et barn 😭😂 Spoiler Husker hvor sjokkert jeg ble når hesten våres døde kort tid før oss selv, jeg hadde hatt den hesten siden starten ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ryzorwarlock Skrevet 7. februar 2022 #2378 Del Skrevet 7. februar 2022 Warzone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Letharia Skrevet 7. februar 2022 #2379 Del Skrevet 7. februar 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Spilt online spillet? Ja, men ikke så mye. Ble litt voldsomt når jeg ble huntet av andre players hele tiden 😅 Cid skrev (4 minutter siden): Vis skjult innhold Husker hvor sjokkert jeg ble når hesten våres døde kort tid før oss selv, jeg hadde hatt den hesten siden starten ♥️ Jeg også hadde det, det var det værste for meg.❤️ Da spilte jeg resten av storyen med fossefall ut av øynene 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakatoa Skrevet 10. februar 2022 #2380 Del Skrevet 10. februar 2022 Digital Combat Simulator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå