Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Pokemon Arceus 😄 Tror kanskje jeg nærmer med slutten av historien, men har en del annet igjen før jeg er ferdig 😄

Sinnsykt bra spill. Jeg liker retningen Nintendo har tatt med dette spillet, og håper at dette er første av flere som er lagt opp slik som dette 😄

Dette var virkelig en endring i oppskriften på pokemon spill jeg ikke var klar over at jeg trengte 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Planet Crafter, anbefales på det sterkeste om du liker å oppdage og forvandle din egen ubeboelige planet fra øde til oase, helt alene og uten noen monstre/alien! Spillet er bare ute med en demo enda, men bare den er utrolig lovende 🤩

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Letharia

Red Dead Redemption 2 🤠, er på min 3 runde. Et spill jeg aldri blir lei, da det finnes noe nytt å gjøre/se hver gang jeg spiller. Et fantastisk og STORT spill 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Letharia skrev (2 minutter siden):

Red Dead Redemption 2 🤠, er på min 3 runde. Et spill jeg aldri blir lei, da det finnes noe nytt å gjøre/se hver gang jeg spiller. Et fantastisk og STORT spill 🤩

Det har jeg hatt lyst til å prøve, føler det minner litt om fallout/skyrim? 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

terna skrev (7 minutter siden):

Er ganske så realistisk i hvert fall og fy for en bra grafikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Er ganske så realistisk i hvert fall og fy for en bra grafikk!

Ja ser sånn ut 🤩kanskje en dag. Jeg er mest glad i selve overlevelse/oppdagelsesdelen av spillene, ikke så glad i all slåssinga så tcai-koden i fallout/skyrim er en god venn i nøden 😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

terna skrev (2 minutter siden):

Ja ser sånn ut 🤩kanskje en dag. Jeg er mest glad i selve overlevelse/oppdagelsesdelen av spillene, ikke så glad i all slåssinga så tcai-koden i fallout/skyrim er en god venn i nøden 😅🙈

Tcai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Letharia
terna skrev (38 minutter siden):

Jeg vet ikke helt da jeg ikke har prøvd de spillene, men det er den beste storyen på et spill som jeg noensinne har spilt. Har godt voksne kompiser som gråt av det spillet! Anbefales på det sterkeste 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Letharia
terna skrev (20 minutter siden):

Read Dead er et spill hvor du kan legge inn utallige timer og du ser alltid noe nytt uansett! Ta tid til å gå igjennom alle side missions og utforsk map'et, du vil ikke angre 🤗 Og det er ikke veldig mye slåssing, men mye skyting da hoved-karakteren er en gunslinger, men det er noe du vender deg til hvis du ikke har spilt det så mye før. Jeg er ikke spesielt glad i skyte spill men dette er desidert det beste spillet jeg har prøvd. Kunne snakket om det i en evighet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Letharia skrev (16 minutter siden):

Jeg vet ikke helt da jeg ikke har prøvd de spillene, men det er den beste storyen på et spill som jeg noensinne har spilt. Har godt voksne kompiser som gråt av det spillet! Anbefales på det sterkeste 🤩

Slutten gjorde meg deprimert på ekte faktisk, et langt bedre spill enn eneren synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Letharia
Cid skrev (5 minutter siden):

Slutten gjorde meg deprimert på ekte faktisk, et langt bedre spill enn eneren synes jeg

Helt enig! Satt og hulket som et barn 😭😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Letharia skrev (1 minutt siden):

Helt enig! Satt og hulket som et barn 😭😂 

Spoiler

Husker hvor sjokkert jeg ble når hesten våres døde kort tid før oss selv, jeg hadde hatt den hesten siden starten ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Letharia
Cid skrev (4 minutter siden):

Spilt online spillet?

Ja, men ikke så mye. Ble litt voldsomt når jeg ble huntet av andre players hele tiden 😅

Cid skrev (4 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Husker hvor sjokkert jeg ble når hesten våres døde kort tid før oss selv, jeg hadde hatt den hesten siden starten ♥️

Jeg også hadde det, det var det værste for meg.❤️ Da spilte jeg resten av storyen med fossefall ut av øynene 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...