Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke det sims 40 dem er på nå?

Nei. Det er bare 4 versjoner av The Sims.

Anonymous poster hash: c5e6d...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Prøver å komme meg til platinum på LoL men det er ikke så lett med alle trollene i preseason..

Det er jo bare å carry det da, hvis du tilhører plat ;)

Å, morsomt hvordan forkortelser til et spill blir til en annen forkortelse for ord som wow

Det er nok gjort med vilje. Å sørge for at spillet har en forkortelse som er lik noe som er mye brukt. Søk på LoL i google så ser du hvorfor det er smart. Alle som lurer på hva LOL(laughing out loud) betyr vil finne League of Legends.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bare å carry det da, hvis du tilhører plat ;)

Det er nok gjort med vilje. Å sørge for at spillet har en forkortelse som er lik noe som er mye brukt. Søk på LoL i google så ser du hvorfor det er smart. Alle som lurer på hva LOL(laughing out loud) betyr vil finne League of Legends.

Tror du virkelig dem kalte spillene world og worldcraft og league og legends fordi dem forkortes til wow og lol? Wow og lol var vell ikke et uttrykk for 10 år siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er bare 4 versjoner av The Sims.

Jeg har sett massevis av sims spill, vet det er minst 10 stykker men sikkert flere. Syns dem lager så mange på samme måte som med cod at det bare blir latterlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Tror du virkelig dem kalte spillene world og worldcraft og league og legends fordi dem forkortes til wow og lol? Wow og lol var vell ikke et uttrykk for 10 år siden?

Ja og jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og jo.

Rart, jeg hørte ikke ordet lol før sent 2006 til tidlig 2007 i tiende klasse. Hadde jeg hengt på nettet i de tidlige ungdoms åra mine hadde jeg vell visst om alle de orda? Begynte ikke å bli aktiv på nettet for fullt før jeg ble 16 år. Misunner ikke dem barna nå til dags som vokser opp med internett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Rart, jeg hørte ikke ordet lol før sent 2006 til tidlig 2007 i tiende klasse. Hadde jeg hengt på nettet i de tidlige ungdoms åra mine hadde jeg vell visst om alle de orda? Begynte ikke å bli aktiv på nettet for fullt før jeg ble 16 år. Misunner ikke dem barna nå til dags som vokser opp med internett

Utrolig nok så eksisterer ting før du har hørt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett massevis av sims spill, vet det er minst 10 stykker men sikkert flere. Syns dem lager så mange på samme måte som med cod at det bare blir latterlig...

De lager utvidelsespakker til det allerede eksisterende spillet. Mange andre spill som også har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke spore av kan jeg si hva jeg spiller. Bubble witch saga 2

De lager utvidelsespakker til det allerede eksisterende spillet. Mange andre spill som også har det.Anonymous poster hash: c5e6d...912

Vet men jeg regner dem som spill siden dem blir solgt som spill ;) Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke spore av kan jeg si hva jeg spiller. Bubble witch saga 2

Vet men jeg regner dem som spill siden dem blir solgt som spill ;)

Når skal du slutte å "diktere" slikt? Selv om at du gjør det, så gjør ikke alle det. Om noen lager en DLC til CoD som gir deg flere baner og oppdrag, er det da et spill eller bare en liten utvidelse?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når skal du slutte å "diktere" slikt? Selv om at du gjør det, så gjør ikke alle det. Om noen lager en DLC til CoD som gir deg flere baner og oppdrag, er det da et spill eller bare en liten utvidelse? Anonymous poster hash: c5e6d...912

Diktere? Hva søren snakker du om din tulling? Jeg sa at jeg anser dem som spill. Bryr meg fint lite om hva andre syns...

Det er en mening og det må du kunne akseptere

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diktere? Hva søren snakker du om din tulling? Jeg sa at jeg anser dem som spill. Bryr meg fint lite hva andre syns...

Det er en mening og det må du kunne akseptere

Ja, så lenge du aksepterer gaming verdens mening også. Å så burde du faktisk roe deg litt ned. :duskedame::klemmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir jo stresset bare noen ikke deler din "mening"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...