Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest The damned

Men nintendo kom i 1982 og da var mange av de ungdommer, det er vi som er født på 80 og tidlig 90 tallet som har best forhol til spill, de beste spillene kom jo på 90 tallet ;)

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Ja,det er jo sant. Er vokst opp med spill selv,men allikevel synes jeg ikke det er rart at noen som er i 40-åra spiller. Men noen som er tidlig i 40-åra ville jo vært tenåring når spill begynte å komme og ville jo da vært i "rett" alder for å begynne å spille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal snart til å spille pokemon omega ruby igjen, syns det var kjedelig i begynnelsen men det er jo alle pokemon spill :P

Ja,det er jo sant. Er vokst opp med spill selv,men allikevel synes jeg ikke det er rart at noen som er i 40-åra spiller. Men noen som er tidlig i 40-åra ville jo vært tenåring når spill begynte å komme og ville jo da vært i "rett" alder for å begynne å spille :)

Ja, de som jeg kjenner i 40 åra sier ihvertfall de aldri har likt spill men det er hver sin smak antar jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Skal snart til å spille pokemon omega ruby igjen, syns det var kjedelig i begynnelsen men det er jo alle pokemon spill :P

Ja, de som jeg kjenner i 40 åra sier ihvertfall de aldri har likt spill men det er hver sin smak antar jeg :)

Hm,ok. Trodde kanskje det var litt mer vanlig,men jeg er vant til at folk i alle aldre spiller. I hvert fall i min familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av disse få raringene som liker alle tre DA-spillene - ja, inkludert DA2. :laugh:

Jeg ser bare playthrough av spill jeg har spilt før, jeg er veldig glad i å følge Gix når han spiller TES-serien. Eneste LP jeg har sett helt gjennom for et spill jeg ikke kommer til å spille selv er Amnesia. Dark Descent. Steikje ta, så skummelt. :overrasket.

Ser du paa Gix ogsaa? :laugh: Han er helt fantastisk! Synd han oppdaterer saa alt for sjelden.

On topic: Spiller Rollercoaster Tycoon, eneste som gaar paa PCen jeg har tilgjengelig for oeyeblikket. I julen blir det Borderlands: The Pre-Sequel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Spiller ingenting nå, men om en uke drar jeg hjem og da skal jeg spille Skyrim hele dagen for å komme i julestemning haha :)

Anonymous poster hash: 23785...a6a

Av en eller annen grunn får jeg også skikkelig julestemning av Skyrim, tror det var fordi jeg spilte mye forrige jul :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du paa Gix ogsaa? :laugh: Han er helt fantastisk! Synd han oppdaterer saa alt for sjelden.

Gix er genial, venter fortsatt på at han skal fortsette med Morrowind og Oblivion. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusler med The Dig, har av en eller annen grunn aldri kommet i gang med det før nå. Bedre sent enn aldri. Liker det så langt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Gode minner :) Husker mitt første crash bandicoot spill var toeren på 90 tallet :) Savner den spill serien ):

Om du har ps3 tror jeg du får kjøpt og lasta det ned i Playstation store :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har ps3 tror jeg du får kjøpt og lasta det ned i Playstation store :)

Har ps3 men har ikke spilt på den siden jeg avslutta gta 5, altså 14 måneder :P Bruker heller ikke xbox 360 en heller. Sitter egentlig bare på forumer og spiller online spill og skal jeg spille vanlig spill blir det 3ds eller wii u :P Alltid vært en nintendo person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...