Surriball Skrevet 17. januar 2012 #81 Del Skrevet 17. januar 2012 Så godt gjort å ha gått ned over en kg på 12 dager! Det er jo nesten en halvkilo i uka, og det har jeg lest er veldig sunt og bra Men spiser du ikke frokost til vanlig? Jeg som trodde alle ble sultne monstre som meg klokka ni hvis det ikke tvinges ned minst en halv skive til frokost... Veldig bra at du begynner! Har du prøvd havregrøt med banan? Det syns jeg er skikkelig digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #82 Del Skrevet 18. januar 2012 Takk for det, Surriball! Nei, uff, jeg er ufattelig dårlig på å spise frokost Har en time i bilen på vei til jobb, så der har jeg jo tid, men ja - med sovehjertet mitt, så er det vanskelig å stå opp tidlig nok:p Men prøver meg med smoothie/yoghurt/frukt/muslibar og lignende nå- ting jeg får spist i bilen Ikke spist havregrøt med banan nei, men liker havregryn og melk med banan, så da skal jeg jammen prøve banan på grøten også :D -------------------- Onsdag 18.januar: I går ble det ikke noe trening på meg, satt barnevakt for prinsessa, så vi koste oss med hjemmelaget pizza (med spelt-bunn) og Dumbo:) Kostholdet var med andre ord ikke helt topp i går heller, men ikke noe godis ihvertfall! Etterpå skal jeg på min første prøvetime på Innersvingen (sirkeltrening), og det gleder jeg meg veldig til! Håper virkelig dette er noe som kan fenge litt mer enn turer i det fine (les: ustabile) været på denne tiden av året. Maten i dag har vært noe ala dette; Frokost: Dobbel 0% Blåbær yoghurt, liten skål med havregrøt og kanel + vann Lunsj: kylling/grønnsakssuppe + vann Mellom: YT Mellommåltidsdrikk bringebær/tranebær Middag: Kyllingssalat med et par ss Creme fraiché-dressing Mellom: YT Restitusjonsdrikk Kakao + en håndfull nøtter og rosiner Kvelds: Smoothie eller et par knekkebrød med lett nøkkelost og agurk + et glass melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #83 Del Skrevet 19. januar 2012 Torsdag 19. januar: I dag har jeg vært å trent på Innersvingen igjen (prøveuker er genialt!), hvor det ble en 20 min styrke, 10 min rokkering og 25 min på mølla. Jogget kun 5 min, da treningsbhen lå igjen hjemme og jeg rett og slett ikke orket mer De resterende 20 minuttene ble rask gange i 6,6km/t. Spist veldig greit i dag og. Det ble pannekaker (sunne sådan!) laget av Fibramel, mager kesam, Ekstra Lett melk og egg Nå er det "Sherlock" med kjæresten, før senga kaller! Ha en fin kveld KG'ere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 21. januar 2012 #84 Del Skrevet 21. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #85 Del Skrevet 24. januar 2012 Hei og hå! ;D I helgen har jeg ligget syk, så matlysten har vært liten og ingen trening Men i dag er jeg endelig back on track! Spist sunt hele dagen, og ligger nå på ca 1500 kcal etter en herlig tacosalat til middag. Det ble 25min på mølla i dag + 30 min styrke, uttøying og deretter noen minutter "i sola". Nå nyter jeg en stor kopp te før senga kaller! Ha en fortsatt fin kveld, alle KG'ere<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 27. januar 2012 #86 Del Skrevet 27. januar 2012 Bare innom og kikker Grattis med flott vektnedgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #87 Del Skrevet 29. januar 2012 Tusen takk for det, Maja! --------- Har helt "glemt" å skrive de siste dagene, har rett og slett hatt for mye å gjøre! I helgen har sambo vært i utlandet og kommer ikke hjem før i morgen kveld, så tenkte jeg skulle få tid til litt trening osv, men det har det blitt lite av. I ukedagene er det liksom så "lett", for da er det bare å titte innom treningsstudioet på vei hjem fra jobb, men det å dra seg ut i snøværet en lørdag eller søndag formiddag, føles liksom ikke like naturlig Men det ble fortsatt tre treningsøkter i uken som har gått, så jeg er fornøyd med det! Mål for uke 5 er forsåvidt "enkelt": trene minst tre timer! I morgen skal jeg prøve å rekke å måle meg på morgenen, så får vi se hvilken vei det har gått denne uken! Vet selv at jeg ikke har vært like flink + at jeg lå syk forrige helg, så jeg krysser fingrene Nå skal jeg spise en hjemmelaget grov blåbærmuffins og drikke en stor kopp te til kvelds, før jeg pakker treningsbagen og tusler i seng! Håper dere alle har hatt en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #88 Del Skrevet 30. januar 2012 Mandag 30. januar: Kjempe fornøyd etter 5 km på mølla i dag + en styrkeøkt! @ Jobber fortsatt med å jogge lengre, så det blir rask gange + intervaller. Men det kommer seg, og er deilig å kjenne at jeg virkelig pusher kroppen - jeg vet jeg klarer det til slutt! :happy: Spist ganske greit i dag og, bortsett fra at "middagen" i dag ble grovt rundstykke med ost, skinke, salat og agurk - jeg er fortsatt hjemme alene skjønner dere hihi. Tørte også å bevege meg opp på vekta i dag (rakk ikke måle meg i dag tidlig), men iom at jeg har mensen, velger jeg å tro (les: håpe!) at det bare er vann. Den viste nemlig 67,5 kg, noe som vil si 0,6 kg opp - om det er sant. Anywho: Vi veier igjen om noen dager og krysser fingrene! Jeg har forresten blitt veldig flink til å få i meg noe mat på morgenen nå, selv om det stort sett blir noe "i farta", som feks yoghurt og banan/annen frukt, smoothie, muslibar (hjemmelaget) eller grov frokostmuffins. *Klappe seg selv på skulderen!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 30. januar 2012 #89 Del Skrevet 30. januar 2012 Så flink du er! Både med trening og spising! Er helt sikker på at den halvkiloen er mest vann, vakta varierer jo også litt etter når man spiste og tisset sist også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #90 Del Skrevet 31. januar 2012 Så flink du er! Både med trening og spising! Er helt sikker på at den halvkiloen er mest vann, vakta varierer jo også litt etter når man spiste og tisset sist også Tusen takk, søte deg! :D Krysser fingrene for det selv, vekten pleier å svinge litt "den uka", så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #91 Del Skrevet 31. januar 2012 Tirsdag 31. januar: Treningsfri i dag - kjæresten er hjemme fra utenlandstur, så blir litt kvalitetstid sammen i steden hihi Foreløpig har jeg planlagt trening i morgen og fredag (evt. lørdag) - og det skal jeg klare! Mat i dag: På vei til jobb: Banan og stor kaffekopp Frokost: 2 Husman knekkebrød med leverpostei+agurk og brunost Lunsj: 2 skiver med leverpostei og agurk Middag: Hjemmelaget "Kylling carbonara"(kylling, egg, ekstra lett melk+litt matfløte, mais, krydder) med fullkornspasta Kvelds: Smoothie, kanskje? Maten i dag kunne vært bedre, men pga turdag på jobb i dag og jeg som hadde glemt å ta med matpakke- ble ikke lunsjen det helt store. Kjenner jeg er litt matlei om dagen også; er faktisk litt lei kylling og svinekjøtt Sliter med å finne sunne og gode oppskrifter som frister - og som lommeboka har råd til Men men. Får håpe matlysten finner veien tilbake snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AryaUnderfoot Skrevet 1. februar 2012 #92 Del Skrevet 1. februar 2012 Titter innom jeg også! Må si at jeg syns det virker som om du er veldig flink med maten, en inspirasjon for meg som sliter med å få i meg mer enn to måltider på dagtid, og derfor alltid ender med å overspise sent på kvelden Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #93 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Hei Silius! Så hyggelig med besøk! Vel, jeg skal ikke skryte på meg at jeg er superflink i matveien, men jeg prøver så godt jeg kan (til tross for at jeg er født som sjokolademonster), og er så heldig at jeg jobber i en barnehage med fokus på sunn og norsk kost, så jeg får mat to ganger i løpet av arbeidsdagen - og det hjelper masse Det er først nå de siste par ukene at jeg har klart å få inn en vane med frokost, og tidligere har jeg vært akkurat som deg! If I can do it - so can you! :D ---- Onsdag 1. februar: Kom meg på trening i dag og, men det ble ikke det helt store på mølla, iom at jeg er potte tett i nesa og halsen, så jeg hørtes mer ut som et forstoppa esel enn noe annet når jeg prøvde å jogge Men, 3 km rask gange (på 30,04 min - for to måneder siden brukte jeg 37,6 min) + 1,5 km på romaskinen og 20 min styrketrening. Fornøyd med det! Siden jeg var så sliten når jeg kom hjem, og har en skikkelig matlei dag, ble det noe jeg ikke har spist på veldig lenge til middag: Wienerpølser! Og det var SÅ digg! Valgte en litt "sunnere" variant enn jeg har gjort tidligere, så det ble; Go' og Mager pølser fra Gilde, + Fiberrikt Grove pølsebrød og masse løk. Sambo, som sverger til Finnsbråten, var ikke helt enig med meg, men jeg syns det var minst like godt som "vanlige" pølser og lyse brød OG; jeg har ikke gått i kalorioverskudd til tross for middagen, så jeg er fornøyd! Endret 1. februar 2012 av celujo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #94 Del Skrevet 6. februar 2012 Aiaiai, vært dårlig på å oppdatere her gitt Men nå er det en ny uke! Og bra er det! Helgen har nemlig ikke vært den sunneste affæren... Eller, fredag var bra (jeg og sambo lagde sushi for første gang og det ble såå bra! :D), mens lørdag og søndag ble tilbragt hos svigers hvor mat er hovedattraksjonen.... Men nok om det! Ny start i dag! Mandag 6. februar: I dag ble det en og en halv time på gymmet! Oppvarmingen ble 15 min rask gange på mølle med incline 8 og 10 min på romaskinen med maks motstand. Deretter ble det 40 min styrke + 10 min rokkering, før jeg avsluttet med 15 min på elipsemaskinen. Litt diverse i dag altså;p Men deilig å kjenne at jeg har brukt kroppen! :D Frokost: Banan + Dobbel 0% Blåbær Yoghurt + vann Lunsj: 2 fiskekaker med salat Mellom: 2 ekstra grove brødskiver med kaviar + melk Middag: Pitabrød fylt med salat, gresk dressing av ekstra lett rømme og strimlet svinekjøtt Kvelds: Stor kopp te og litt grønne druer (Måler og veier meg i morgen - glemte det i dag tidlig. Gruer meg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 6. februar 2012 #95 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg syns du er veldig flink som kommer deg på trening til tross for at du er potte tett, jeg! Du står på! ... og så er det jo lov til å skeie litt ut hos mamma og pappa innimellom da. I hvert fall når man er flink ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #96 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Takk for det, Surri! Nå begynner jeg faktisk å syns at det er litt deilig å trene også, så det går definitivt fremover ---- Tirsdag 7. februar: Treningsfri dag i dag, og jeg tror det er like greit, for fyyy så støl jeg er i ROMPA! Så vidt jeg orket å sitte tidligere i dag hihi Men så til denne målingen og veiingen da... Ikke mye å skryte av nå gitt Til venstre er målene jeg startet med og til høyre er målene i dag: Midje o.navel: 76 cm - 75 cm Midje u.navel: 90 cm - 87 cm (-0,5 cm) Bryst: 94 cm - 92,5 cm Hofter: 94 cm - 93 cm Armer: 28 cm - 28 cm Lår: 59 cm - 58,5 cm Rumpe: 103,5 cm - 100,5 cm cm til sammen: -10 cm Startvekt: 72,4 kg 14. jan: 66,9 kg Nåværende: 67, 4 kg Noe som betyr 0,5 kg opp! Kjente det var som et lite slag i magen da jeg gikk på vekten for tiende gang, for å sjekke at det stemte... Er tydelig at de to siste helgene med utskeielser har gjort sitt, så nå er det bare å bite tenna sammen! 6 uker igjen til bikinien skal på, og må si jeg begynner å innse at jeg ikke vil nå "drømmekroppen" innen den tid. Men den skal i hvertfall være bedre enn nå, og så skal den være bankers til sommeren!! Dette MÅ jeg bare få til! --- EDIT: Innså akkurat at jeg har nådd et nytt mål! Har mistet 10 cm til sammen, noe som betyr nye joggesko (og det trenger jeg!) wii Endret 7. februar 2012 av celujo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. februar 2012 #97 Del Skrevet 8. februar 2012 -10 cm er jo kjempebra! Da ser du jo at det går fremover, du må ikke bry deg så mye om vekta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #98 Del Skrevet 10. februar 2012 -10 cm er jo kjempebra! Da ser du jo at det går fremover, du må ikke bry deg så mye om vekta! Takk for det! Lurer på om jeg kanskje skal prøve å ha veiedag hver andre uke og heller bruke målebåndet hver uke. Om jeg klarer å holde meg unna ------ Fredag 10. februar: Fredag. Ikke på jobb. Hjemme alene. En time på trening. Men så.. Så kom sukkersuget. Og det noe så innmari! Det hele endte med at jeg lagde en fantastisk god blåbærkake med melis på toppen og spiste til jeg trodde jeg aldri skulle komme meg opp fra sofaen!! Herregud.. Man skal visst virkelig sprekke med stil når man først sprekker. Men det var GODT. Og over 900 kcal.... *slår hodet i veggen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 10. februar 2012 #99 Del Skrevet 10. februar 2012 Ikke straff deg selv for noe så godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celujo Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #100 Del Skrevet 10. februar 2012 Straffen er vel mer det at jeg er så mett og kvalm at jeg ikke orker gjøre noen ting.... Om jeg bare hadde gitt meg etter et stykke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå