lilla¤ Skrevet 13. juni 2011 #1 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg hadde en dagbok før, men ble for mye rot i den så lager en ny:) jeg har sittet for lenge i sofaen å klaget på ting jeg ikke liker med meg selv, og nå skal jeg begynne å talk the talk and walk the walk som man sier:( tror jeg ) Skriver ting her, lettere å fullføre og holde oversikten:) Jeg vil i løpet av sommeren prøve å få livet på skinner igjen, komme i gang med treningen igjen, spise det kroppen vil ha, ta kontakt med venner jeg savner, ta mer vare på kjæresten, være mindre sjalu og mistenksom på alt han gjør, jobbe mye mer med min psykiske helse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilla¤ Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Helse: selvtillit depresjon sosial angst motivasjon Endret 13. desember 2011 av lilla¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilla¤ Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Skjønnhets problemer: Hår: fett slitt flass/tørr hodebunn farge Negler: flisete, korte Ansikts huden: kviser arr linjer rød porer Kropp: inngrodde hår kviser Hender og føtter: tørr hard hud hvitere tenner og langt hår HÅR: klipp bort slitte tupper, ølgjær tabletter? hårkur en gang i uka, bruk varmebeskyttende før bruk av varme verktøy, bruk gjerne lit serum eller leave in balsam i lengdene, beskytt håret i solen, egne solprodukter for sommeren Prøv 1 ss natron i 2,5 dl varmt vann( ikke bruk for mye natron) dobble eller triple oppskiften for langt hår. http://natural-forces.com/essays/poofree.htm#greasy sukker i hodebunnen som peeling? INNGRODDE HÅR: Skrubb før epilering/voksing, da kommer hårene lettere ut. Skrubb morgenen etterpå, og den første uken så ofte som mulig. Sjekk ut peelingen fra rfsu smører på etter dusj og skrubb, da trekker huden det inn mye bedre. (det skal ikke vaskes bort) KOSTILSKUDD: sink hjelper nattlysoljen å virke best mulig, pluss positiv virkning på kviser, og nattlyseolje hjelper mot pms-plager og hormonelle kviser kjempenattlysolje på negler, en dråpe og gni inn hver kveld( eller annen god olje), b vitaminer, NEGLER: ikke pell av neglelakken og huden rundt, bruk alltid negle forsterker og vask aldri opp uten oppvaskhansker bruk alltid hansker når du tar oppvasken og andre ting med mye vann og kjemikaler, TENNER: natron eller bakepulver(?) Kviser på ryggen: Etter trening vask ryggen godt rett etter trening. nattlysolje og burdock kan hjelpe. https://www.helseshoppen.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=196324&b_kid=98753 Bytt sjampo og balsam til noe av naturlig merke, og unngå å få det på ryggen så langt det er mulig. Endret 17. juli 2011 av lilla¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilla¤ Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 13. juni 2011 Kropp, trening og kosthold Jeg vil stramme opp kroppen fordi: ¤ jeg vil føle meg bra i klær, ikke være redd for at magen henger ut eller lårene og armene disser ¤ bedre selvtillit, føle meg bra ¤ bedre helse, sterkere, styrke ¤ får bedre hud av kostholdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilla¤ Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 13. juni 2011 Alt annet: Grunner til sparing: jeg vil bruke penger på: ¤ tannbleking 3000 + ¤ bli kvitt arr, peeling/laser 2500 -20000 ¤ permanent hårfjerning Mye ¤ hudpleie produkter storopprydning i leiligheten. går gjennom alt av klær, sommer vinter osv, ser hva jeg trenger mer og mindre av rydde alt av småting jeg ikke bruker gamle blader og bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilla¤ Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) miljøvennlige produkter vaskeprodukter Endret 7. juli 2011 av lilla¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilla¤ Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 7. juli 2011 Få gjort denne sommeren: få orden på småting lese ordne kaste gamle blader pusse og male kommoden skikkelig sommer rydding, klesskap, skuffer og skap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilla¤ Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 1. januar 2012 Nyttårs forsetter: få organisert ALT være mer med venner flinkere til å komme meg ut, spesielt på kvelder og helger ta mer vare på kropp og sinn og ta vare på kjæresten min<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå