*appifany* Skrevet 1. juli 2011 #101 Del Skrevet 1. juli 2011 Gratulerer som ivrig skribent! Gratulerer som ivrig skribent! Gratulerer som ivrig skribent! Gratulerer som ivrig skribent! Gratulerer som ivrig skribent! Gratulerer som ivrig skribent! Gratulerer som ivrig skribent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #102 Del Skrevet 1. juli 2011 Taakker og bukker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. juli 2011 #103 Del Skrevet 1. juli 2011 grattiiiiiiiis i masseviiiis! en god grunn til å ferie dette joh! :vin: :vin: :is: :ol: menneeeh, åssen blir man slik en ivrig skriv-o-man? jeg er jo ikke det, men har skrevet mange flere innlegg en duuu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #104 Del Skrevet 1. juli 2011 Takk snuppelupp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #105 Del Skrevet 2. juli 2011 Idag har jeg stressa som bare det med billettene til tusenfryd som jeg hadde bestilt over nett og skulle få dem i posten. Jeg og kompisen min bestilte samtidig og han har fått sin, men ikke jeg. Så jeg har løpt rundt som et hodeløst kylling for å finne en løsning på dette, siden det er på tirsdag vi skal dit. Har skrevvet lapper til naboene om at hvis de har fått noe i mitt navn så kunne de legge det i min postkasse. Og jeg ringte til han fyren som sendte dette og la igjen en beskjed om at hvis han fikk den i retur så måtte han ringe meg så jeg kunne hente den personlig i drammen der han bor. Jeeeze assaaa..... Ellers så skal jeg møte to kompiser på plaza cafeen, har aldri vært der så gleder meg, er sikkert dritkult der oppe. Gleder meg til å se dem igjen for jeg har ikke truffet dem på faktisk ja 4-5 mnd...wow trodde ikke det var så lenge faktisk. Og etter det skal jeg til hun som jeg skal reise på ferie sammen med, kaller henne Carina. Hennes søster har kommet på besøk langveis fra, og Carina vil at jeg skal treffe henne. De har planer om å dra ut på byen, men jeg vet ikke om jeg gidder, for jeg bor langt unna uten nattbuss, og det er ikke nok plass om søstra også skal sove over hos henne. Vel det er det, men det blir trangt så gidder ikke. For ikke å nevne at jeg virkelig elsker senga mi, det gjør meg vondt å skilles fra den. Anyways....får gå og fikse meg og komme meg avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. juli 2011 #106 Del Skrevet 2. juli 2011 Kos deg masse i dag! ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #107 Del Skrevet 2. juli 2011 Takk snups, shall doo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. juli 2011 #108 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg lover å passe på ordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #109 Del Skrevet 6. juli 2011 Igår var en utroooooolig slitsom dag.... Jeg hadde planlagt å dra til Tusenfryd med mange venner, og long story short, det hadde vært misforståelser om hvor vi skulle treffes, noen møttes på tusenfryd og jeg og noen andre stod ved vår faste treff sted. Jeg ringer dem og hører at de er der nede etter at jeg har stått og ventet lenge på dem og får høre at de er der, jeg bare legger på med en gang og ble såååååå forbanna at jeg så rødt. Jeg var så sint at jeg ikke ville dra lenger, det gadd ikke de andre heller. Vi bestemmer oss for å være i byen og finne på noe annet, så sier hun ene at hun skal levere en søknad til en skole som skulle "bare" ta 5 min.... jeg satt der i over en halvtime, som om jeg ikke var pissed off fra før. Når hun var ferdig så sa jeg at jeg ikke gadd å være ute, og sa at jeg ville hjem. Men dro først til ClasOhlson for å kjøpe liten koffert og reise ting og tang siden jeg drar om to dager. Så sitter jeg på bussen hjem som tar en time, og kommer fram til en låst dør og jeg har ikke med meg nøklene. Jeg ringer mamma og hun sier at hun er hos broren min for å hjelpe han å male, det er enda en time med busskjøring så det gadd jeg ikke. Så står jeg der med koffert og utstyr og lurer på hvor jeg skal gjøre av meg, så ringer jeg til noen venner og ingen tar opp, og jeg måtte ringe til ei venninne (som vi kaller Diana) som det var litt kjølig mellom oss. Hun sier at hun er og kjøper fliser og baderomsutstyr og kan plukke meg opp hvis jeg ville være med. så drar jeg med henne og har en hektisk dag med å hjelpe henne gjøre ting. Var helt død på slutten av dagen... Men jeg var glad for at jeg traff henne igjen, merket at jeg savnet henne, hun ringte meg litt senere på kvelden og vi pratet i en time. Men jeg har lært at det er ikke så bra å bli for close med venner og venninner, alle har dårlige sider, og med for mye nærhet kan det bli gnisninger. Og det kan faktisk være positivt, da savner man mere hverandre og verdsetter vennskapet mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 6. juli 2011 #110 Del Skrevet 6. juli 2011 kjipt at dere misforstod hverandre med hvor dere skulle møtes da.... men høres ikke ut som at du fikk noen oppturer den dagen heller. har du vært på Nomaden noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #111 Del Skrevet 6. juli 2011 Nei det var en generelt en ganske dårlig dag. Nei vet ikke hva det er engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2011 #112 Del Skrevet 6. juli 2011 Tror at jeg velger å ligge litt lavt her inne i tilfelle den mystiske bobler og syder av irritasjon ennå...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #113 Del Skrevet 6. juli 2011 Hahaha neeiida, min irritasjon gikk over igår utover kvelden. Det er godt å trygt her hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2011 #114 Del Skrevet 6. juli 2011 Ok. *sette seg godt tilrette i en god ørelappstol i hjørnet av tråden...og håpe det beste* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 6. juli 2011 #115 Del Skrevet 6. juli 2011 Nei vet ikke hva det er engang Jeg så du hadde vært innom en annen butikk for å få tak i reiseeffekter. Nomaden er en av de største (om ikke den største) butikken i Norge når det gjelder reiseeffekter. i butikken har de til og med et eget rom for kart i tilleg til mye reisebøker og kompakte ting som gjør at du sparer plass i kofferten din. butikken dere slikker på baksiden av Slottet. de som jobber der reiser veldig mye også så de har veldig gode tips til reiseeffekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #116 Del Skrevet 6. juli 2011 Ja men så koster et sikkert flesk også, jeg har vært i en annen slik butikk, men fant alt jeg trengte til mindre cash på clasohlson, selv om jeg likevel klarte å bruke 1500 på ting :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 6. juli 2011 #117 Del Skrevet 6. juli 2011 tja, jeg har handlet der ganske mye og synes ikke det er dyrere enn andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #118 Del Skrevet 6. juli 2011 Ok. *sette seg godt tilrette i en god ørelappstol i hjørnet av tråden...og håpe det beste* Henter kakao med krem og sjokoladedryss til Maggie som sitter ved peisen i godstolen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. juli 2011 #119 Del Skrevet 6. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #120 Del Skrevet 6. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå