nickless Skrevet 19. juni 2011 #41 Del Skrevet 19. juni 2011 Det kan det være , det er jo lov å håpe!! Mange kvinner som opplever små forandringer i kroppen veldig tidelig i svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #42 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Fremdeles blå, og veldig utstående brystvorter..Hårsekkene rundt ytterkanten på areola er veldig fremtredende. Har kun utestående brystvorter når jeg fryser, men jeg er så varm for tiden at det er utelukket. Er kvalm og har stikkinger i magen og rygg... Har hovnet opp i tannkjøttet i ganen, og blør når jeg pusser tennene =/ Men blir gal av at symptomer kan være tegn på andre ting også, hehe... Men er vel for tidlig å teste? IKM er jo ikke før ca. 06.07, hvis syklusregningen min er noenlunde riktig.. Endret 20. juni 2011 av Go'jenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #43 Del Skrevet 20. juni 2011 Hmm. Mulig jeg er symptomjakter, eller bare begynner å bli syk, men er skikkelig svimmel, kvalm og verker overalt, spesielt i tannkjøttet og i øynene (...?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 20. juni 2011 #44 Del Skrevet 20. juni 2011 Hei Jeg er et par år eldre enn deg, blir 25 senere i år, men er vel fortsatt i kategorien "ung mor" nå for tiden Så her må jeg følge med Spennende med symptomer! Men hvis IKM er 06.07 så burde du vel ha EL snart og ikke graviditetssymptomer? Lykke til med prøvingen i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #45 Del Skrevet 21. juni 2011 Hei og velkommen! Kjekt med flere følgere! Skal titte innom deg også. Og jo, jeg burde det, derfor tar jeg symptomene med en god klype salt. Men jeg sluttet på p pillen 6 mai, så tenker at det er mulig at syklusen er helt ustabil også, så for alt jeg vet har jeg kanskje hatt EL.. Driver ikke og tester forløbig, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #46 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Fremdeles vanvittig kvalm, og blå brystvorter som står skikkelig ut. Spesielt! Sov fra åtte i går kveld til 09 idag, og er fremdeles skikkelig sliten. Hjemme fra jobb idag. Endret 21. juni 2011 av Go'jenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 21. juni 2011 #47 Del Skrevet 21. juni 2011 Innom med en liten hilsen i boken din! Jeg hadde en periode i vår hvor det var en sjanse for at jeg kunne ha blitt gravid - jeg kjente på utallige symptomer - og holdt på å bli gal...dessverre ingen spire... Det som er så vanskelig med slike symptomer er at det kan jo være tegn på graviditet også - og når en er prøver, så ønsker en jo aller helst det - men så kan det jo også være tegn på hormonelle endringer i kroppen...kanskje syklusen din holder på å stabilisere seg? Vet du hvor lange sykluser du pleide å ha før? Blir spennende å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #48 Del Skrevet 21. juni 2011 Så kjekt å få besøk! Ja, det er veldig kjedelig at det også kan være symptomer på hormonelle endringer i kroppen.. Men får man stive brystvorter av den grunn? Hehe, jeg vet så lite merker jeg. Burde vel lese litt mer, men er redd for å fokusere for mye på det. Blir stresset og snakker om/tenker på det for ofte. Jeg var egentlig ganske stabil tror jeg, men akkurat hvor mange dager vet jeg ikke. På pillen fikk jeg mensen tre dager ut i sukkerpillene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. juni 2011 #49 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg merket ikke noe til "graviditetssymptomer" da jeg sluttet på pillen, men har hørt at det kan oppstå pga hormonelle forandringer i kroppen ja... Ta en test da vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #50 Del Skrevet 22. juni 2011 Tok en test i går, er nok blendahvit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 23. juni 2011 #51 Del Skrevet 23. juni 2011 Kjedelig... Da får du satse alt på denne eggløsningen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #52 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja.. Må innrømme at jeg ikke har så stor tro på denne PP'en. Mye sex, men tror vi bommet på EL. Synes det er vanskelig å ønske å prøve, men ikke prøve. På en måte. Har lyst å begynne å prøve skikkelig egentlig, med tester og alltingen. Men sambo vil ikke det, ikke enda. Og da blir jeg forvirret i hodet, for jeg kjenner jo ting på kroppen som kan være EL. Er det da teit å forføre han til sengs? Haha. Han sier jo at det ikke gjør noe, men skjønner heller ikke at jeg blir litt skuffet når han spør om jeg kan suge han istedenfor.. Han liker det så godt.. Og det er jo bra, men blir ingen baby av det! Haha, skulle ønske han hadde like dårlig tid som meg. Men neida, det gjør jo ingenting for han om det tar en måned ekstra. Også har han sprukket på snusen igjen.. Har det umiddelbar effekt for sædkvaliteten, eller er det bare over tid? *Litt frustrert idag, men men*. Thank God It's Friday! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #53 Del Skrevet 27. juni 2011 Ikke så mye liv her, skjer ikke noe spesielt nytt. Puppene er fremdeles rare, brystvortene mørke og står rett ut.. Synes jeg kan se at de er litt uproposjonelle, men sambo sier at jeg tar feil.. Idag har jeg skikkelig gul utflod.. Betyr dette noe? Sikkert ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #54 Del Skrevet 28. juni 2011 Hmm. Jeg er skikkelig trøtt om dagen, men det er nok bare stress på jobben og lite søvn som har skylden. Merker at jeg ikke har tenkt så mye på baby i det siste, fordi jeg prøver å fokusere på trening, jobb og sertifikat. Men samtidig så lengter jeg bokstavelig talt etter noen å dulle med og ta vare på. Kjæresten ser jeg lite, for han er så flink å ta alle vakter han får. Så blir jo lite sex av sånt også. Men, men.. Hvis syklusen stemmer noenlunde, er jeg 6 DPO idag. Ingen tro på graviditet. Har lyst å bestille eggløsningstester, men sambo vil ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym12345 Skrevet 28. juni 2011 #55 Del Skrevet 28. juni 2011 hvorfor vil han ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #56 Del Skrevet 28. juni 2011 Fordi han er redd for å planlegge, han vil helst at det skal skje uten at vi prøver. Jeg tror nok det har med å gjøre at han føler at det blir for mye snakk om det dersom vi begynner å teste, og da er han redd for at vi blir så skuffet om det ikke fungerer. Nå kan vi liksom si, jaja, men vi prøver jo ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym12345 Skrevet 28. juni 2011 #57 Del Skrevet 28. juni 2011 ok. Han vil det skal skje naturlig. Antakeligvis blir man lettere gravid om man slapper av og tar det med ro og ikke stresser med det :)Men forstår selfølgelig at du er ivrig nå når dere har bestemt dere for og prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #58 Del Skrevet 29. juni 2011 a, og jeg har jo egentlig tro på det å slappe av. Men, jeg føler at jeg tenker mer på det nå, enn om jeg hadde testet. For nå er det så usikkert og sånn. Men, men. Tolmodighet er en dyd, dere! 7 DPO idag.. Lurer på om jeg i det hele tatt skal gidde å teste, ganske sikker på at TR kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. juni 2011 #59 Del Skrevet 29. juni 2011 Merkelig at du fortsatt føler deg gravid... Er jo lov å håpe Men er nok litt tidlig å teste 7DPO. Du får prøve å være tålmodig noen dager til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 29. juni 2011 #60 Del Skrevet 29. juni 2011 Er innom og smugleser litt, så jeg tenkte å legge igjen et lite spor. Begynner prøvingen om ikke så lenge vi også, så det er litt gøy å lese dagbøkene til de som er i samme situasjon. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå