Gå til innhold

Ønsket om et lite mirakel


Go'jenten

Anbefalte innlegg

Lilywhite: Ja, er igrunn veldig merkelig. Idag har jeg vært kvalm, og kommer plutselige stikkinger i magen og rygg.. Men det er jo for tidlig å kjenne noe. Men går helt greit å ikke teste, har ikke noe tro denne måneden.

Haley: Kjekt med besøk, du er velkommen til å bli! Så kjekt at dere begynner snart, tenker du i sommer eller? Spennende tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, i løpet av juli/august har vi snakket om å slutte på pillen og begynne å prøve :)

Endret av Haley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haley: Så spennende! Gleder meg til å følge med :popcorn:

Quasis: Jeg også. Hadde virkelig vært helt fantastisk. Var hos mormor i går, hun hadde bursdag. Og der var alle barna til kusinene mine, fa et halvt til 11 år.. SÅ skjønne.. Blir helt varm i hjertet jeg.. Gleder meg sånn til det :rodmer:

Kameline: Så koselig! Jeg har nok ingen sommerferie enda gitt, har kun en uke ferie i august.. Det er fordi jeg ikke har jobbet meg opp mer, jobbet jo ikke i hele fjor. Så har vi ikke råd til at jeg skal ferie uten lønn. Men, men. Jeg gleder meg til den uken fri jeg, den skal nytes! Enn du da, skal du noe kjekt i sommer?

Ellers går det bra med meg. Er veldig sliten for tiden, mye å gjøre på jobb og øvekjører en del. Så gleder meg til helg, blir godt å sove! :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. morsomt.. Ser du ønsker tips om frisør Askøy/Bergen.. så det øker sansynligheten for at vi har støtt på hverandre ja.. ;)

Å ja.. du skal nok se det blir din/deres tur snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er den jammen ikke! Hvem vet, kanskje vi handler på samme matvarebutikk, eller tar samme buss til jobb :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at jeg er flyttet fra området, men jobber der enda :) Og tilbringer jo mye tid hos familien min der også da.

Men ja.. vi har helt sikkert støtt på hverandre i butikken etc...

:klo: *håper jeg ikke har hisset på meg noen fremmede i det siste*.. :tongue:

Endret av Quasis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Spennende. Kanskje en PM gjør susen :fnise: Hvor ung er du?

Hihi, tenkte akkurat det samme. Tok en stille vurdering av at jeg kanskje burde være litt mer våken og smørblid på vei til og fra jobb, og sånn generelt i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP! Fikk det for meg å ta en test, og det er en svak, men veldig tydelig strek der!! Må den være kjempesterk for at dette er reelt`? Kan den være falsk positiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg tatt to clearblue tester.. Den ene viser svakt positivt.

Den andre sier gravid 1-2 uker...

Tør jeg å juble ?? Kan dette bli en kjemisk abort ellerhva det heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjemisk graviditet første pp. Da testet jeg meg ca 9 dpo. Men jeg fikk ikke noe utslag på ettermiddagsurinen, bare morgenurinen.

Hvis du tester deg de neste morgenene og det blir bare sterkere, så er det et godt tegn :)

Du skal i alle fall ikke se vekk ifra at det har klaffet denne gangen. Da er du jammen heldig altså!

Jeg har en god følelse for deg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja.. Fikk jo tre positive tester på ettermiddagurin.. Men har det noe å si, at den er positiv også om ettermiddagen? Jeg tenker at jeg vet jo egentlig ikke når EL var, for syklusen er jo sikkert på tur etter p pille slutt. Dersom jeg tok 32 dager syklus, er IKM på onsdag, men det kan jo godt være at syklusen har vært kortere.. Har alltid hatt korte sykluser før.

Nei, jeg har virkelig lyst å juble, men vet ikke helt.. Vil ikke knytte meg så raskt.

Fortalte mannen det. Han smilte, og sa at vi burde kjøpe noen tester til for å være sikker. Så gjorde vi det, og de viste positivt.. Da dro han meg med ut på tur og sa; nå kan jeg bestemme at du skal trene, for det er vårt barn inni der :klemmer: Han ble glad, litt overasket over at det gikk så fort, og litt stresset. Hihi, men mindre stresset enn jeg hadde regnet med. Han er sånn som må tenke over hver ting hundre ganger, før han finner ut at det er bra :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg`en er sterkest om morningen. Hvis du måler deg i morgen tidlig, vil du sikkert se at streken er sterkere :)

Man sier vel at hvis man tester før IKM bør man bruke morgenurin og hvis man tester på eller etter IKM, så kan man bruke begge deler. Så når du har testet på ettermiddagsurin og fått så fin strek + clearbluen som slo ut, er jo det kjempe flott.

Jeg tipper kanskje du er nærmere IKM enn du har trodd ja. Tror nesten jeg drister meg til en liten :rope: Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...