Gå til innhold

Ønsket om et lite mirakel


Go'jenten

Anbefalte innlegg

Gjest anonym12345

Takk for det:) Jeg har ikke laget med dagbok, men kansje jeg burde det som du sier. Jeg er ikke fullt så dreven på denne siden .Kjempekjekt og snakke med andre som er på samme alder ja:) vi bor i rogaland. Hva med dere?

Endret av anonym12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bor i hordaland :) Så da er vi ikke så langt fra hverandre!

Hm, jeg er så rar i kroppen synes jeg. Veldig varierende "mage", fra mye luft til ingenting, og både hard og løs mage (unnskyld detaljene). Det stikker i underlivet, og verker litt i korsryggen. Også har jeg veldig vondt i hodet.. Men mensen ga seg jo nettopp, selv om det på nytt var blodig slim etter sex i går kveld. RART!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hordaland her også :goodbye:

Spennende å pønske ut navn ja :) Masse spennende å velge mellom.

Høres ikke ut som kroppen din er helt i lage nei. Ikke lett å skjønne seg på alltid :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnet innom her jeg også , for å heie på dere!!! Er ikke "prøver" nå , men brukte 2 år på å bli gravid første gang...mitt i utredning uteble mensen :hoppendeglad: Hun er nå 7 år. Så når vi bestemmte oss for å prøve igjen , brukte vi 2 mnd!!! :gravid: Hun er nå 4. Håper du og andre prøvere her får kul på magen om ikke så lenge ,vet det er frustrerende å vente på en etterlengtet skatt!! lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quasis: Så kjekt! Skal ikke se bort i fra at vi har dultet borti hverandre uten å vite om det ;)

Nickless: Så koselig, du er hjertelig velkommen selvom du ikke er prøver! Så utrolig fantastisk at du fik to etterlengtete barn, jeg kan godt tenke meg at du var fortvilet når det tok så lang tid! Men nå er vel alt verdt det :klemmer:

Anonym12345: Ja, den kroppen du! Når sluttet du å bruke prevensjon da? Fått syklusen tilbake til normalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym12345

Ja jeg sluttet da for 3 måneder siden,så den er på normalen den. Når man prøver er man så opptatt med det at man merker alle slags merkelige symptomer:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkommsten,da følger jeg dere spent videre! Var fortvilet ja ,men heldigvis var jeg som deg relativt ung da vi begynnte prøvingen,så følte hele tiden at jeg hadde god tid...ville vært mer frustrerende om jeg var 35,kanskje. Var 21 når vi begynnte ,23 og 26 da jeg ble mamma,er nå 30 år med to store fine jenter som er verd alt i verden :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym12345: Så bra, da er du good to go, du da :) Hehe. Blir spennende å se om min syklus blir noenlunde lik som den pleide.

Nickless: Kan skjønne det, du hadde jo god tid, selv om det kanskje ikke alltid føltes slik. Jeg vil jo være ung mamma, men jeg tror jeg sier meg fornøyd med i det hele tatt å bli mamma, noe som har vært et stort ønske hele livet. Så er alt annet en stor bonus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også ofte å tenker på navn, jentenavn har jeg klart! :jepp: Har noen å velge mellom så får vi se hva hvilket av de som passer når hun kommer. Om det blir en gutt har jeg ikke peiling! Han forblir sikkert navnløs :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,jeg var så sikker på at nr 2 var gutt,så når jenta kom var vi ikke helt forberedt på jente navn...men 3 t etter hun kom til verden,var navnet på plass - det var som hun valgte navnet sitt selv , det var så henne!!! :hjerte: Første visste vi var jente,navnet fikk hun halvveis i svangerskapet :hjerte: Det er så koselig å diskutere navn , så mange pene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg nysgjerrig her, jenter, dere må jo dele?! Hihi, kanskje PM :)

Har så lyst å teste jeg, haha, jeg er overbevist om at jeg er gravid.. Men er jo ikke det! Fikk meg en støkk da jeg plutselig tenkte; så jeg feil på den graviditetstesten jeg tok for noen dager siden?!? Men jeg tror nok jeg hadde fått med meg om den viste gravid, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er nok ikke alene om det go'jenten, er nok mange som har måtte springe tilbake å plukke testen opp av søppla for å sjekke den en gang til :fnise: meg selv blant annet :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg nysgjerrig her, jenter, dere må jo dele?! Hihi, kanskje PM :)

Har så lyst å teste jeg, haha, jeg er overbevist om at jeg er gravid.. Men er jo ikke det! Fikk meg en støkk da jeg plutselig tenkte; så jeg feil på den graviditetstesten jeg tok for noen dager siden?!? Men jeg tror nok jeg hadde fått med meg om den viste gravid, gitt!

PM avsendt :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er nok ikke alene om det go'jenten, er nok mange som har måtte springe tilbake å plukke testen opp av søppla for å sjekke den en gang til :fnise: meg selv blant annet :klaske:

Haha, det er godt vi er flere. Ellers hadde jeg kanskje begynt å lure på meg selv.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Rar i kroppen idag, og i går. Vondt i nedre delen av ryggen, noe jeg pleier å få når jeg venter mensen.. Og murringer i nedre del av magen. Kvalm.. Rar smak i munnen. *Håpe*

Endret av Go'jenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Idag er jeg blålilla rundt begge brystvortene, og klart markerte blodårer på puppene... Kan dette være et tidlig tegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...