Gå til innhold

Jeg vil do :( Ble tatt for nasking:(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stooooor :klemmer: . Vil gi deg en ordenlig, god og ekte klem, men det blir vel litt vanskelig. Jeg LOVER deg at dette kommer til å ordne seg, og gå over.

Promise!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TUSENTAKK!!!!!!

Noen som vet om butikken må sende inn en egen anmeldelse I TILLEGG til den vekteren skrev på for butikken?

Skrevet

takk raggsokk, jeg leste den artikkelen igår, kom også over "3000kr" grensen, vekterne sa grensen lå på 2000, på nettet står det forskjellige ting.

Får håpe på at butikken "glemmer" å sende inn.....noe som er lite sannsynlig.

Kan jeg risikere at politiet minner butikken på dette om jeg ringer politiet for å høre om anmeldelsen?

Skrevet

takk raggsokk, jeg leste den artikkelen igår, kom også over "3000kr" grensen, vekterne sa grensen lå på 2000, på nettet står det forskjellige ting.

Får håpe på at butikken "glemmer" å sende inn.....noe som er lite sannsynlig.

Kan jeg risikere at politiet minner butikken på dette om jeg ringer politiet for å høre om anmeldelsen?

Ikke for å være krass, men nå tror jeg det smarteste du kan gjøre er å roe ned. Skjønner at det kan være vanskelig, men realiteten er at det ikke er så mye du får gjort nå, fra eller til.

Det tar tid for politiet å registrere en anmeldelse. Det ville forundre meg om de kan gi noe klart svar før det har gått minimum 14 dager.

Politiet kontakter selvfølgelig ikke vekterselskapet/butikken for å "minne" dem på dette. Vil du gjøre alt veldig enkelt kan du bare spørre om du har blitt anmeldt for noe, ferdig med det.

Det er for øvrig forskjell på tyveri og nasking.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Det er opp til butikken å anmelde, Politiet har nok saker som de har. Men man kan jo ikke være 100% sikker.

Skrevet

Sender deg en ekstra :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

At du ble tatt for nasking er ikke verdens undergang. Jeg skjønner at du føler deg veldig dum nå, men hvem av oss har ikke gjort noe dumt fra tid til annen?

Tenk på menneskene rundt deg, familie, venner, kollegaer, naboer osv. Jeg er ganske sikker på at noen av de har gjort dumme ting, tatt ubetenksomme beslutninger osv. som har fått større konsekvenser for de eller har kostet samfunnet dyrt.

Det kan være ting som fyllekløring, underslag, mishandling, seksuelle overgrep, utroskap, ryktespreding, nasking (som du), unndragelse av skatt og alt som egentlig er ulovlig.

Jeg er ganske sikker på at de fortsetter å fungere og leve livet selv om de har gjort dumme ting.

Jeg syns du skal ta konsekvensene av denne historien - som sikkert blir en bot, å gå med hevet hode. Du har gjort en dum ting, men du ser det selv, å forhåpentligvis så har du lært av dette å gjør det ikke igjen.

Skrevet

Kjære Gjest.

Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Lykke til.

Tråden stenges.

Mvh Phaedra, mod

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...