Gå til innhold

Han "maser" om at jeg må barbere meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Såklart kan du det. Kjæresten min er heldigvis likegyldig til hvordan jeg ser ut der nede mtp. hår, og jeg har som regel en velstelt stripe. Klør mindre og blir mindre piggete enn å barbere vekk alt. Hadde han forlangt at jeg skulle barbere alt, da hadde han værsågod å få barbert vekk alt sitt også.

Mmm... stripe...

Men ærlig talt, hva er det med folk? Jeg digger en god stripe eller annen pynt til barbert mus (liker ikke helt glattbarbert).

Men en hårete en der håret bare er trimmet litt er helt ypperlig, det også. Faktisk har jeg perioder der det helst skal være "naturlig hårete men trimmet" for min del.

Skjønner ikke at folk skal være så opptatt av at det skal være helt glatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei , er ikke så alt for gammel,men hvordan ser det ut når man har en stripe ? (A) håper på svar.har lest om det mange steder men aldri skjønt dt :$

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest.mann

Kanskje jeg glemte å spesifisere, men jeg mener rundt selve vagina ikke på venusberget når jeg snakker om hår. Trimmet hår på venusberget liker jeg best, men ikke i "maten" ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

pleide før å barbere meg nedentil før, da alt ettersom om man hadde en stripe eller alt vekk. problemet for meg var da at det vokste fort ut, og kjentes ut som pigger og huden var sår og nei bare ekkelt. gikk rundt og klødde som om man var gal! huff nei takk

gikk derfor over til epilator, og ja det gjør sabla vondt de første gangene. men det ble man fort vant med, nå bryr det meg ikke. trenger ikke gjøre det mer enn 2 ganger kanskje i mnd, kontra barbering hvor det ble ca 2 ganger i uka. bonuset nå etter 1 år, så er mye av pelsen vekk. kommer ikke tilbake, og det som kommer er faktisk mye tynnere. jeg elsker min epilator!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til ham hva du tenker. Om han ikke tåler at du har hår der nede, er han ikke mye verdt sexen! Men spør gjerne tilbake, glattbarberte menn er mmmmmmmmmmm

+ Hvis begge barberer seg, blir det nok mer slikking og suging i residensen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...