Gå til innhold

Han "maser" om at jeg må barbere meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen min vil hele tiden at jeg skal være helt glatt nedentil, og kommenterer stadigvekk hvordan jeg ser ut. Jeg barberer meg ca 2 ganger i uken for at han skal like det, men er ikke like digg å barbere meg hver dag, da det blir pigger dagen etter, og tørrere hud, inngrodde hår, det klør osv. Er litt lei av at han skal kommentere det hele tiden. Kan jeg si noe om at han ikke trenger å si noe om litt hår av og til hos meg, når han har hele rompa full av hår? Det synes jeg er litt ekkelt, men aldri sakt noe om det, da jeg ikke vil han skal fjerne det kun for min skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes han er kravstor.

Du kan jo begynne å vokse deg? Da vokser det ikke opp så fort, både du og han blir fornøyde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart kan du det. Kjæresten min er heldigvis likegyldig til hvordan jeg ser ut der nede mtp. hår, og jeg har som regel en velstelt stripe. Klør mindre og blir mindre piggete enn å barbere vekk alt. Hadde han forlangt at jeg skulle barbere alt, da hadde han værsågod å få barbert vekk alt sitt også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Si at du tar det så ofte du føler at du kan uten å bli sår, men at det faktisk ikke er noe gøy å bli maset på.

En skal lide for skjønnheten på mange måter sies det, men ikke for enhvær pris :sjenert:

Barberer han lillekaren sin? Da burde han jo i så tilfelle vite at det kan bli sårt av og til.

(Og vi jenter har faktisk mer krinkler og kroker hvor det oftere blir betente kviser i hårsekkene :sjenert: )

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anjelika

Haha jo, jeg synes du skal be han barbere rumpehåret, så innser han selv at det ikke er en dans på roser og det stopper kanskje kjeften på han litt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit at han sin egen preferanse, men det blir veldig feil å bestemme at du skal se slik ut - for ikke å snakke om at du skal se slik ut til enhver tid(!)

Når han stadig kommenterer dine kjønnshår så synes jeg du fint kan kommentere at han har krattskog i ræva, om det er aldri så barnslig. Det beste ville dog vært om du fortalte ham at kjønnshår er helt naturlig, og om han ikke takler å se det bør han oppsøke psykolog for å bli kvitt fobien sin. Han bør egentlig være veldig glad for at du gjør det såpass ofte som 2 ganger i uken. Evt. hårvekst han ser i mellomtiden må jo være mikroskopisk...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Såklart kan du det. Kjæresten min er heldigvis likegyldig til hvordan jeg ser ut der nede mtp. hår, og jeg har som regel en velstelt stripe. Klør mindre og blir mindre piggete enn å barbere vekk alt. Hadde han forlangt at jeg skulle barbere alt, da hadde han værsågod å få barbert vekk alt sitt også.

Jeg har tatt alt èn gang og aldri mer :sukk:

Følte meg som ei lita jente på 8 år og det var rett og slett ekkelt!!!!! :nei:

Så her også går det i en stripe som stort sett er velfrisert.

(Nå ser jeg nesten ikke der nede lenger på grunn av en voksende mage, men jeg tar det jeg når! :hoho: )

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Her barberer jeg meg mye oftere enn han, men det er greit. Om han klager på hår der nede, så ber jeg han om å barbere seg selv først. Det gjør han som regel ikke fordi det er så innmari strevsomt..

Tror han ahr barbert seg nedentil 6 ganger iløpet av vårt 2 år lange forhold. Jeg har til sammenligning barbert meg ca 104 ganger.. Men gjør det mye for min egen del, siden jeg hater hår på meg selv der nede.

Si at hvis han liker deg glatt nedentil hver eneste dag, så får han rett og slett spandere laserbehandlinger på deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg har tatt alt èn gang og aldri mer :sukk:

Følte meg som ei lita jente på 8 år og det var rett og slett ekkelt!!!!! :nei:

Så her også går det i en stripe som stort sett er velfrisert.

(Nå ser jeg nesten ikke der nede lenger på grunn av en voksende mage, men jeg tar det jeg når! :hoho: )

Hehe.. Jeg barberte meg nedentil når jeg var i 9.måned.. FY SØREN SIER JEG BARE. Makan til arbeid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Hehe.. Jeg barberte meg nedentil når jeg var i 9.måned.. FY SØREN SIER JEG BARE. Makan til arbeid..

Ja jeg sliter allerede, og er ikke 8 mnd engang enda :fnise:

Så snart blir det nok sambo sin jobb, og jeg har ikke tro på at han kommer til å klage så veldig på det for å si det sånn :lur::hoho:

(De anbefaler vel strengt tatt å la det gro der nede til fødsel, men når man aldri har hatt det ufrisert der nede er det ikke akkurat fristende nei :sjenert: )

Leggene tar jeg med epilatormaskin, så de trenger jeg sjeldent å tenke på, men den funker bare ikke på bikinikanten..... AU! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Barberer han lillekaren sin? Da burde han jo i så tilfelle vite at det kan bli sårt av og til.

(Og vi jenter har faktisk mer krinkler og kroker hvor det oftere blir betente kviser i hårsekkene :sjenert: )

Jahaja?

Så ballene telles ikke? Synes de er så forbanna vanskelig å få glatt! Bruker mellom en halv til en time på å barbere meg, for når jeg gjør det skal det faen meg være helt glatt.

Så går det ca. tre timer før jeg finner noen #¤&¤%/%#¤%""&"/#%%/%&¤ hårstrå der nede, blir forbannet og napper dem ut!

Hrmf. Jeg må finne opp en ballebarberingsmaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest malken

Typen min vil hele tiden at jeg skal være helt glatt nedentil, og kommenterer stadigvekk hvordan jeg ser ut. Jeg barberer meg ca 2 ganger i uken for at han skal like det, men er ikke like digg å barbere meg hver dag, da det blir pigger dagen etter, og tørrere hud, inngrodde hår, det klør osv. Er litt lei av at han skal kommentere det hele tiden. Kan jeg si noe om at han ikke trenger å si noe om litt hår av og til hos meg, når han har hele rompa full av hår? Det synes jeg er litt ekkelt, men aldri sakt noe om det, da jeg ikke vil han skal fjerne det kun for min skyld.

Dette trenger du ikke godta. Fyren er en stor egoist som kun tenker på seg selv. Håret har en viktig funksjon både når det gjelder ventilasjon, varme etc. Forsetter du med barberingen får du grisebust på

fitta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jo, jeg synes du skal be han barbere rumpehåret, så innser han selv at det ikke er en dans på roser og det stopper kanskje kjeften på han litt.

Stemmer for den jeg og :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med det de fleste sier her inne. Si at hvis du skal være nybarbert og glatt hver gang, så ønsker du at dette skal gå begge veier. Punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest.mann

Så lenge du ikke slikker han i rumpehullet så kan du vel ikke forlange at det skal være hårfritt der også?

Det kan stikke ganske mye i ansiktet med "skjeggstubber" så forstår godt at han vil at du skal ta de bort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Så lenge du ikke slikker han i rumpehullet så kan du vel ikke forlange at det skal være hårfritt der også?

Det kan stikke ganske mye i ansiktet med "skjeggstubber" så forstår godt at han vil at du skal ta de bort:)

Barberer du ansiktet ditt hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest.mann

Barberer du ansiktet ditt hver dag?

Ja, men det virker som du har erfaring med stikkete skjegg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm hva med å foreslå at om du skal barbere/vokse ,må han gjøre det samme ?

Forstår at folk har ting de liker,men til syvende og sist,så er det din kropp og du bestemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...