Reaper Skrevet 18. februar 2012 #42 Skrevet 18. februar 2012 Vet ikke om du bare tuller nå, men hvis du ikke gjør det så er det mulig du blander sammen voldtektsfantasier og reelle overgrep. Det er dessverre alt for mange som gjør det i dag. Tro meg, et overgrep er ikke det samme som å gjennomføre en planlagt voldtektsfantasi. En kan ha erigert penis og samtidig bli voldtatt. Hvis du bare tuller, så synes jeg du har dårlig humor, og jeg er ikke prippen til vanlig. Tuller ikke, å bli voldtatt av en kvinne er noe de fleste menn drømmer om. Dessverre skjer det bare ikke =P 1
FantasDick Skrevet 18. februar 2012 #43 Skrevet 18. februar 2012 Man kan nok få fysiske reaksjoner som ereksjon og våthet ved voldtekter, men dette vil nok i de aller, aller færreste tilfellene være fordi man blir seksuelt opphisset. Kroppen reagerer og blir "klar" for sex, men ikke hjernen. 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #44 Skrevet 18. februar 2012 Finnes det kvinner som fantaserer om voldta en mann mon tro? Jeg skulle VELDIG gjerne blitt gruppevoldtatt av noen heite damer. De eneste traumene jeg hadde fått i etterkant ville vært posttraumatisk ejakuleringsssyndrom. 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #45 Skrevet 18. februar 2012 Finnes det kvinner som fantaserer om voldta en mann mon tro? Jeg skulle VELDIG gjerne blitt gruppevoldtatt av noen heite damer. De eneste traumene jeg hadde fått i etterkant ville vært posttraumatisk ejakuleringsssyndrom. Råder deg til å lese denne trådenhttp://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=568686 Jeg har selv bidratt i denne tråden. Jeg finner dine holdninger skremmende naive, og virkelighetsfjerne. Ikke basert på kun egen erfaring, men basert på vissheten om hva en voldtekt virkelig kan gjøre med et menneske. Du vet ALDRI hvordan du reagerer! 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #46 Skrevet 18. februar 2012 Tuller ikke, å bli voldtatt av en kvinne er noe de fleste menn drømmer om. Dessverre skjer det bare ikke =P Du kan sikkert oppleve å bli voldtatt av en kvinne (f.eks. mens du sover) men neppe bli overfallsvoldtatt. Hvorda tenker du at kvinnen skulle kunne overmanne deg fysisk, mot din vilje egentlig? -Hvis ikke du skulle være en lite spirrevipp, da...
Reaper Skrevet 18. februar 2012 #47 Skrevet 18. februar 2012 Du kan sikkert oppleve å bli voldtatt av en kvinne (f.eks. mens du sover) men neppe bli overfallsvoldtatt. Hvorda tenker du at kvinnen skulle kunne overmanne deg fysisk, mot din vilje egentlig? -Hvis ikke du skulle være en lite spirrevipp, da... Eh? Det finnes da damer med muskler. Hva med å tenke litt?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #48 Skrevet 18. februar 2012 Eh? Det finnes da damer med muskler. Hva med å tenke litt? Opplever du ofte at kvinner er sterkere enn deg? 1
Reaper Skrevet 18. februar 2012 #49 Skrevet 18. februar 2012 Opplever du ofte at kvinner er sterkere enn deg? Irrelevant. Kvinnehjerna har satt igang, skjønner jeg...
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #50 Skrevet 18. februar 2012 Irrelevant. Kvinnehjerna har satt igang, skjønner jeg... Og du forsøker å bortforklare din tidligere kommentar ved usaklighet. Jeg mener det er usannsynlig for å kvinne å fysisk overmanne en mann og holde ham under kontroll lenge nok til å gjennomføre en voldtekt, hvis han kjemper i mot. I mange tilfeller er det umulig også for en mann å overmanne en kvinne og klare å gjennomføre en voldtekt, hvis han ikke truer henne til medgjørlighet eller slår henne forsvarsløs!
Reaper Skrevet 18. februar 2012 #52 Skrevet 18. februar 2012 (endret) Og du forsøker å bortforklare din tidligere kommentar ved usaklighet. Jeg mener det er usannsynlig for å kvinne å fysisk overmanne en mann og holde ham under kontroll lenge nok til å gjennomføre en voldtekt, hvis han kjemper i mot. I mange tilfeller er det umulig også for en mann å overmanne en kvinne og klare å gjennomføre en voldtekt, hvis han ikke truer henne til medgjørlighet eller slår henne forsvarsløs! Vi snakket om å overmanne fysisk. Jeg svarte på dette. Hvorfor skal ikke det som gjelder for menn også gjelde for kvinner? Om hun er sterk nok, så klarer hun å gjøre det samme som en mann. Hvorfor i helvete er du anonym, forresten? Klarer ikke å ta anonymbrukere seriøst. Såvidt jeg gidder å svare deg. Endret 18. februar 2012 av Reaper
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #53 Skrevet 18. februar 2012 Du kan sikkert oppleve å bli voldtatt av en kvinne (f.eks. mens du sover) men neppe bli overfallsvoldtatt. Hvorda tenker du at kvinnen skulle kunne overmanne deg fysisk, mot din vilje egentlig? -Hvis ikke du skulle være en lite spirrevipp, da... Man kan da bli overfallsvoldtatt hvis det flere av damene, la oss si 8 stk som tar deg etter tur og orden. Å bli voldtatt i søvne av en kvinne høres ut som en særdeles deilig drøm, en våt en. Da ville jeg våknet opp til fuglekvitter og glede. Men, men... Det skjer jo selvfølgelig aldri. Det er like urealistisk som kald fusjon, desverre. Jeg bare VET jeg hadde nytt det til det fulle. 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #54 Skrevet 19. februar 2012 Det er jo her noe av "sviket" og traumet i en voldtekt finner sted. En opplever at dette er det siste en vil i hele vide verden. Så svarer kroppen med å både bli våt og i noen tilfeller påføre offeret orgasme. Denne konflikten i opplevelse er såpass traumatiserende at en god del aldri kommer over den. Derfor skal menn aldri ta forgitt at en våt kvinne er en villig kvinne. Ei heller skal kvinner tro at en erigert penis er et klarsignal om å ta for seg. Ord og blikk er avgjørende når en kommuniserer, ikke kjønnsorganene. Ok, så MorAase bekrefter TS' teorier. Innlegget har fått p.t. 3+ som vel betyr at flere er enig, mens derimot resten av innleggene avviser at sexuell opphisselse finner sted under voldtekt. -Interessant.. Dette skambelagte situasjonen som MorAase peker på, er vel noe som ofte skjer i incestsaker etter hva jeg har forstått. at man blir våt er jo ikke det samme som sexuelt opphisset. sexuelt opphisset er nermere kåt. at man blir våt i en sliksituasjon er ikke unormalt, det er rett og slett bare slik kroppen fungerer. man er likevel så langt fra kåt eller opphisset som man kan komme, det kan likevel være det værste man noensinne kommer til å oppleve. Ok, så hvordan definerer du seksuell opphisselse? Lyst? Man kan vel godt være seksuell opphisset uten å ønske å være det. våt - kun fysisk kåt - kun mentalt opphisset - dyriske følelsene som får en til å ønske handle på at man er kåt. men man kan likevel voldta noen som er både kåt, våt og opphisset. noen voldtektsmenn tenner også på kvinnens orgasme, og mange av disse kjenner så godt hvordan kvinnekroppen fungerer at de ganske lett kan få det som de ønsker. dette betyr heller ikke at kvinnen har hatt det noe i nærheten av godt. 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #55 Skrevet 19. februar 2012 at man blir våt er jo ikke det samme som sexuelt opphisset. sexuelt opphisset er nermere kåt. at man blir våt i en sliksituasjon er ikke unormalt, det er rett og slett bare slik kroppen fungerer. man er likevel så langt fra kåt eller opphisset som man kan komme, det kan likevel være det værste man noensinne kommer til å oppleve. våt - kun fysisk kåt - kun mentalt opphisset - dyriske følelsene som får en til å ønske handle på at man er kåt. men man kan likevel voldta noen som er både kåt, våt og opphisset. noen voldtektsmenn tenner også på kvinnens orgasme, og mange av disse kjenner så godt hvordan kvinnekroppen fungerer at de ganske lett kan få det som de ønsker. dette betyr heller ikke at kvinnen har hatt det noe i nærheten av godt. Interessant svar. (Jeg er AB i de to kommentarerene du besvarer/siterer.) Jeg vet nå ikke om jeg skjønner din definisjon av kåt? Mener du at det kun er en mental ide, dvs. analyse, intellektuell erkjennelse at det hadde vært fint med sex, men uten kroppslige tegn på opphisselse eller at man er klar for sex? (Typisk "menn er alltid kåte"?) Jeg antar du er kvinne? Men det gjør også at jeg stusser over ditt siste avsnitt... Du får det til å høres ut som at noen voldtektsmenn kan være slike super-elskere at de uavhengig av motvilje hos kvinnen, kan gi henne en orgasme? Hvis kroppen responderer på den måten, må det i så fall også være godt for henne og gi henne nytelse? I så fall er det ikke langt unna myten om at alle kvinners drøm er å bli voldtatt?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #56 Skrevet 19. februar 2012 Interessant svar. (Jeg er AB i de to kommentarerene du besvarer/siterer.) Jeg vet nå ikke om jeg skjønner din definisjon av kåt? Mener du at det kun er en mental ide, dvs. analyse, intellektuell erkjennelse at det hadde vært fint med sex, men uten kroppslige tegn på opphisselse eller at man er klar for sex? (Typisk "menn er alltid kåte"?) Jeg antar du er kvinne? Men det gjør også at jeg stusser over ditt siste avsnitt... Du får det til å høres ut som at noen voldtektsmenn kan være slike super-elskere at de uavhengig av motvilje hos kvinnen, kan gi henne en orgasme? Hvis kroppen responderer på den måten, må det i så fall også være godt for henne og gi henne nytelse? I så fall er det ikke langt unna myten om at alle kvinners drøm er å bli voldtatt? kåt er de mentale følelsene(altså ikke verken fysisk lyst eller våthet) og trenger ikke samsvare med verken analyse eller intellektuell erkjennelse om at sex hadde vært fint. ja er kvinne. voldtektsmenn er ikke superelskere. ikke noe mer enn en lege er superelsker forde legen klarer å få til å kneet til å spette ut ved å dunke på det. bare vet hvordan den fysiske delen av kvinnen vanligvis fungerer. orgasme kan være en fysisk reaksjon på kunnskapsrik kroppslig stimuli, eller være mental/sexuellt og mental "hint" omnytelse. den første har ingen ting med sexuell nytelse å gjøre i det hele tatt. det er ikke nytelse, verken fysisk eller sexuellt hvis det ikke er i en mentalt sexuell setting. høres nesten ut som du ser på orgasme og nytelse som to sider av samme sak.....? 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #57 Skrevet 19. februar 2012 kåt er de mentale følelsene(altså ikke verken fysisk lyst eller våthet) og trenger ikke samsvare med verken analyse eller intellektuell erkjennelse om at sex hadde vært fint. ja er kvinne. voldtektsmenn er ikke superelskere. ikke noe mer enn en lege er superelsker forde legen klarer å få til å kneet til å spette ut ved å dunke på det. bare vet hvordan den fysiske delen av kvinnen vanligvis fungerer. orgasme kan være en fysisk reaksjon på kunnskapsrik kroppslig stimuli, eller være mental/sexuellt og mental "hint" omnytelse. den første har ingen ting med sexuell nytelse å gjøre i det hele tatt. det er ikke nytelse, verken fysisk eller sexuellt hvis det ikke er i en mentalt sexuell setting. høres nesten ut som du ser på orgasme og nytelse som to sider av samme sak.....? Ja! Hvordan våt, sexuelt opphisset(?) med orgasme kan skilles fra nytelse, beats me.
Gjest BettyBoop Skrevet 19. februar 2012 #58 Skrevet 19. februar 2012 Ha ha ha. Einstein er ute på ferde igjen. Spiller ingen rolle om gutten er 15, 16, 17 eller 18. Sammenligningen er latterlig. Hvis du ikke vet forskjellen mellom frivillig sex og voldtekt bør du komme deg tilbake til kammerset. Hallooooo Var det JEG som sa det var voldtekt? NEI. Jeg sa KUN at sex med mindreårige ikke er lov og at det var off topic. Lær deg å lese.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #59 Skrevet 19. februar 2012 Ja! Hvordan våt, sexuelt opphisset(?) med orgasme kan skilles fra nytelse, beats me. ok. mulig kvinner og menn er litt forskjellig der eller noe, eller om det bare er ekstremt tydelig for de som har opplevd voldtekt med orgasme(hvertfall noen av de). orgasme i seg selv er ikke nytelse. en påtvungen orgasme, når du opplever det værste som kan skje, er mindre fysisk behagelig som sulten i magen etter 5 dager uten noe mat. det er et smertehelvete uten like. at man evt blir våt og evt får orgasme under voldtekt er ingen indikator på om offeret ønsker sex med overgriperen, eller at det er verken behaglig eller en nytelse. (så som at kjæresten din både kan være tent på deg, å nyte sex med deg uten å bli våt eller få orgasme). har ikke hørt om noen voldtektsoffere som har blitt sexuelt opphisset før, ingen i de 2 samtalegruppene jeg hat gått i hvertfall. (tror forresten jeg skjønner litt bedre hvorfor gutter har vanskligerer for å miste lysten i en sexuell situasjon, men kvinner kan miste lysten bare av en meldingslyd på mobilen(setter begge kjønn på spissen her). ser ut til at gutter kun har en sexuell "kanal" som trenger å være på, men kvinner har mange, og de fleste må være på på en gang for at sex skal være et alternativ...jeg lærer så lenge jeg lever) 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #60 Skrevet 20. februar 2012 ok. mulig kvinner og menn er litt forskjellig der eller noe, eller om det bare er ekstremt tydelig for de som har opplevd voldtekt med orgasme(hvertfall noen av de). orgasme i seg selv er ikke nytelse. en påtvungen orgasme, når du opplever det værste som kan skje, er mindre fysisk behagelig som sulten i magen etter 5 dager uten noe mat. det er et smertehelvete uten like. at man evt blir våt og evt får orgasme under voldtekt er ingen indikator på om offeret ønsker sex med overgriperen, eller at det er verken behaglig eller en nytelse. (så som at kjæresten din både kan være tent på deg, å nyte sex med deg uten å bli våt eller få orgasme). har ikke hørt om noen voldtektsoffere som har blitt sexuelt opphisset før, ingen i de 2 samtalegruppene jeg hat gått i hvertfall. (tror forresten jeg skjønner litt bedre hvorfor gutter har vanskligerer for å miste lysten i en sexuell situasjon, men kvinner kan miste lysten bare av en meldingslyd på mobilen(setter begge kjønn på spissen her). ser ut til at gutter kun har en sexuell "kanal" som trenger å være på, men kvinner har mange, og de fleste må være på på en gang for at sex skal være et alternativ...jeg lærer så lenge jeg lever) Høres ut som du antar at jeg er mann? Jeg er ikke! Men jeg har heller aldri blitt voldtatt, eller vært i nærheten av det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå