Gå til innhold

Moderering!!!


chimp

Anbefalte innlegg

Arketypen..... jeg har til dags dato enda ikke sett at en morderator har forandret en annens morderators beslutning....

Merkelig....merkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du dette også er merkelig nå som du VET at de har ett eget rom hvor de diskuterer beslutninger?

Eller er du bare litt snurt fordi ikke du også har tilgang til moderator-forumet? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arketypen..... jeg har til dags dato enda ikke sett at en morderator har forandret en annens morderators beslutning....

Merkelig....merkelig....

Bare lurer jeg, siden du har vært borte en del mnd.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere vet..... eget morderatorrom for morderatorer bekrefter jo bare at morderatorene er enige.....

Dersom de hadde fått lov til å være uenige ville vi heller ikke hatt morderatorrommet....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet..... eget morderatorrom for morderatorer bekrefter jo bare at morderatorene er enige.....

Dersom de hadde fått lov til å være uenige ville vi heller ikke hatt morderatorrommet....

Waco

:ler2: Da sier vi det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten mistanke om at dere bare gjøner med meg.... .....

:o men blenda-gutten da, vi ville vel aldri gjøøøøøne med deg??? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men de er innmari flinke til å morderere da!!! :ler:

Akkurat DEN dyktigheten kan diskuteres og blir diskutert.....Var det som var meningen m tråden også........

Over-ivrige når d gjelder flytting/stenging/sletting av harmløse avsporinger og meningsutsagn mens de glimrer m sitt fravær når d gjelder ting som strider veldig imot Kardemommeloven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...