Gå til innhold

Moderering!!!


chimp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sexysadie
Vel, det er helt opp til dere å kose dere med den lille setningen  :wink:

moderatorer ¨

Hege hetser oss, moderer henne og send henne PM m en advarsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne tråden blir nok flyttet til snikksnakk snart...

Det vil jeg prøve å unngå!!! Heretter blir d bare moderert saklighet fra min side......

sa det kuede barn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av en eller annen grunn syns jeg litt synd på dere... Hvorfor terper dere på dette? Hvor viktig er egentlig de små innleggene på KG for dere? Om et innlegg blir flyttet - so what??? Stort sett vil jo (enkelte av) dere bare diskutere med hverandre allikevel - og bare om vaseting som dere kan lage bråk av. Hvorfor oppretter dere ikke like godt alle trådene deres på snikksnakk da - så slipper dere å bli flyttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av en eller annen grunn syns jeg litt synd på dere... Hvorfor terper dere på dette? Hvor viktig er egentlig de små innleggene på KG for dere? Om et innlegg blir flyttet - so what??? Stort sett vil jo (enkelte av) dere bare diskutere med hverandre allikevel - og bare om vaseting som dere kan lage bråk av. Hvorfor oppretter dere ikke like godt alle trådene deres på snikksnakk da - så slipper dere å bli flyttet?

Ta denne tråden f. eks.! Hadde den blitt flyttet til Snikk-snakk, hadde den fort dødd ut! Her var jeg ute etter å skape debatt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du du har fått til en debatt da? eller er det bare gjentakelse av det som har vært sagt før og kjørt inn i fast spor (NB! Ledende sprøsmål)..

Neida - for all del, bare fortsett, det kommer nok noe godt ut av det... Tiden går i det minste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du du har fått til en debatt da? eller er det bare gjentakelse av det som har vært sagt før og kjørt inn i fast spor (NB! Ledende sprøsmål)..

Neida - for all del, bare fortsett, det kommer nok noe godt ut av det... Tiden går i det minste....

Mer terping og gjentagelse av det som har vært sagt før enn debatt, det skal jeg gi deg rett i....På den annen side syns jeg nok det faktum gjelder ganske mange tråder her inne.....Akkurat når det gjelder moderering, har jeg sterke meninger, og ser nødig at tråden blir degradert og 'ufarliggjort' på Snikk-snakk som så mye annet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klarer ikke la være, må bare få sagt det ; Dere minner meg om min datter på tre år og vennen hennes i sandkassen når noe ikke blir helt slik de vil!

Er det mulig å klage så masse over ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å klage så masse over ingenting?

Det du oppfatter som ingenting, oppfatter jeg som meningsterror....Ellers vil jeg påpeke at her i forumet går det haugevis av tråder som JEG oppfatter som bagatellmessige sutretråder......men de må da få ha livets rett selv om JEG oppfatter dem som barnslige..........

Det har uansett lett for å bli sånn at når noen ikke vil gi seg på et tema som DU er uenig, ja, så oppfatter du motparten som dum og barnslig. Det tror jeg også gjelder deg, Kane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...