Gå til innhold

Moderering!!!


chimp

Anbefalte innlegg

Gjest Nattugla
Hva er galt med å si at x er dum som slår?

X utfører en dum handling når han slår............ men han trenger ikke å være dum for det da......... det er handlingen som er dum.

Ved å si at X er dum - så gir du han en karakteristikk som ikke nødvendigvis er korrekt......... men det kan bli oppfattet som harsellering/personangrep.

You see my friend :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjerterud Krogstad!
Achmed, en annen ting som er driiiiiiitirriterende med KG er at alle MORDERATORENE er enige...jeg har ikke sett at morderatoravgjørelser har blitt diskutert åpent, dette beviser at det ikke er demokrati her.

F eks andre sider så er morderatorene mennesker...dvs de er uenige... de forstår at de ikke kan like alle andre morderatorer, de diskuteterer åpent hva de er uenige om.... da blir det fremgang og kløkt...utvikling og provikasjoner...

Men dette er jo en kjerringside....med kjerringer som heller vil være enige.

Til slutt jeg har også helt rett, med mindre noen av dere kan linke til blant kg 740 000 innlegg, og vise til at morderatorene noen ganger har vært uenige.....

DET HAR ALDRI SKJEDD!

Waco

Derfor vil ikke kg ha den samme fremgangen som andre sider...

Må bare spørre jeg: Hvordan vet du at moderatorene aldri er uenige a?

Har du dekning for den påstanden?? Nope - det har du ikke!

Moderatorene representerer KG - og er forpliktet til å følge reglene som gjelder her inne! Men de er bare mennesker de også - så de kan faktisk gjøre feil av og til de også..........

Det gjelder vel her som i de fleste bedrifter........ ledelsen diskuterer seg imellom saker/problemer. Innad diskuteres det så fillene fyker - det kan være veldig OK å høre andres standpunkter - for så å danne seg en mening. Som normale voksne mennesker så bøyer de seg for flertallet - og står "bak" den offisielle beslutningen. Det kalles LOJALITET!

Et firma som har en ledelse som "spriker" i sine synspunkter utad - vil framstå som en lite seriøs bedrift. Er man uenig i hovedprinsipper - så trekker man seg fra jobben/styret .........

Derfor tror jeg at moderatorene her inne ikke nødvendigvis er enige i alle beslutninger......... Men UTAD så følger de "bedriftens" regler.

Og skulle de måtte argumentere for alle sine beslutninger "her ute".......... dere skjønner vel selv hvor urimlige dere er i det "kravet".......

GK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois Gjertrud...tydelig at du ikke har vært på mange forums rundt omkring....

Menmen, jeg kan forklare.. Du vet.. dersom man skal forutsette at morderatorer er mennesker, med sunn fornuft og med de samme rasjonelle tanker som andre, så forutsetter det to ting, "evnen til å tåle kritikk" og kunne rettferdiggjøre sine egne inngripen.

For det er ganske alvorlig det med sensur vet du Krogstad, ..... man umyndiggjør andre menneskers holdninger...

F eks, dersom jeg har et spørsmål til en morderator angående en sletting så svarer en helt annen morderator! Altså hvis du kjøper en jakke i butikk og vil klage på selgeren som anbefalte den så må du ta til takke med en annen selger! En person som ikke var til stede en gang.... skjønner du, slike ting blir for søkt...

Årsaken til at jeg vet at morderatorer aldri er uenige er fordi jeg aldri har sett det. Dersom du kan vise til en link som viser at det har skjedd at en morderator har overgått en annen så vær så snill, kom igjen bare vis!!! =)

Dette er jo ingen firma så den sammenligningen skjønte jeg ikke. Dersom man kan sammenligne bedre så foreslår jeg at vi sammenligner med andre diskusjonssider av php-format...(dvs det diskusjonssystemet kg bruker).... f eks www.tfarchive.net har moderatorer som krangler som busta fyker..... Det gjør at man kan stole på dem.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry det er jo en firma når jeg tenker meg om.... Man er avhengige av annonsørenes velvilje....

Det er jo derfor samtalene blir styrt, noe annet vil jo være å nekte på alle elementære lover innefor markeds og bedriftsøkonomi...

Usj, litt synd at man er så fanget i kapitalismens garn...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken til at jeg vet at morderatorer aldri er uenige er fordi jeg aldri har sett det.

Det du ikke ser eller har sett kan dermed ikke ha skjedd, Waco?

Du er nå søt også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener å erindre at jeg har sett at det finnes et eget "forum" for moderatorene, dette kommer ikke jeg som vanlig bruker inn på, og det er dermed en plass der kun moderatorene/Hege/Gry kan diskutere uten at vi vet hva de diskuterer.

Disse forferdelige reglene som alle disse umulige og urettferdige moderatorene følger og sletter deg om du bryter, er faktisk regler vi alle er nødt til å godta når vi melder oss inn som fast bruker her, men det er jo ikke sikkert alle leser alt før de sier ok, og at det er derfor det kommer som en bombe etterpå?

Og dersom man ikke klarer å skille en diskusjon om sak fra en diskusjon om person (gjerne uten holdepunkt i sannhet eller kjennskap til person i det hele tatt) så kanskje man ikke skal skyte moderatorene men se litt på sine egne kommunikasjonsevner? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke forstår hva jeg mener foreslår jeg at dere lar være å kommentere....

Jeg kan ikke henvise til noen eksempler hvor en morderator har overgått en annens beslutning,

FORDI DET IKKE FINNES!!!!!!

DERE ER IKKE UENIGE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget Meg, er at moreratorer er ikke uenige åpenlyst...

F eks..hvis jeg har en klage til en morderator svarer gjerne en annen mordis...

Skjønner?

Umulig å få kontakt eller en god forklaring når morderatorer bruker den form for ansvarsfraskrivelse.....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda Aline..

Så lenge dere forstår hva jeg mener er jeg fornøyd..... Mer kan man vel ikke forlange på en kvinneside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi forstår alltid hva du mener vettu waco!!

Vi bare er litt vanskelige innimellom.

Men det er mest fordi du er så fryktelig søt når du blir sinna!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Care....ikkeno!

:idesmil: waco er blenda-gutten!!! :sjarmor:

*smiler til lille, søte, blonde waco med de store øynene som står å kikker uskyldig opp på Care å svarer "ikkenooo..." *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:idesmil: waco er blenda-gutten!!! :sjarmor:

*smiler til lille, søte, blonde waco med de store øynene som står å kikker uskyldig opp på Care å svarer "ikkenooo..." *

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyvleser du KG waco?... Siden du er så sikke rpå hva som altid og aldri skjer her?

Sier ingen ting om hvem jeg er enig med eller ikke forøvrig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...