Gå til innhold

Moderering!!!


chimp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Naturligvis' date=' og brukere må få lov til å bli skuffet og lei seg når deres innlegg/tråder blir så lite respektert at de flyttes etter eget forgodtbefinnende.[/quote']

Etter forgodtbefinnende? Er det ikke drfor de er delt opp i emner her inne da - diskusjonene? For at vi skal ha noen retningslinjer for hvor vi plasserer ting og tang vi vil diskutere - og legger vi det feil er det jo greit at det blir flyttet vel? Ikke noe å bli lei seg for det - vi er da vel voksne nok til å takle mer enn det ve??

JEnter - (og gutter) kom igjen da.. dette kan dere ikke mene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å ramle av stolen da jeg leste det.

Arrogant sier du; og da var alt relevant i forhold til tema.....

Det er fan meg helt utrolig.......Godt eksempel på meningsterror!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg nødig vil bli beskyldt for å føre folk bak lyset; står jeg nå frem som: Bi-seksuell.

En annen innpakning hadde kanskje gjort seg, hvis ditt siste utsagn virkelig var budskapet? Jeg kan virkelig ikke begripe at du fremdeles furter over at tråden din ble flyttet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Men du har tydeligvis ikke fått med deg de siste timers hendelser inne på forumet......

Ergo for du holde meningene dine for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir da ikke bedre av at dere sørger for å gjøre den enda mer useriøs.

M denslags utspill som dette MÅ man regne m litt kødd, og det tror jeg ærlig talt han gjorde også; men det er ikke det som er poenget mitt egentlig! Jeg skrev at jeg syns snikk-smakket hadde relevans til temaet, og da er du så arrogant at du sier at det har jeg ikke noe m å synes.... og så stenger du tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde dette var et diskusjons forum jeg, der alle hadde lov til å være med og diskutere. Som du sier Sexysadie dette er en tråd om moderering og moderatorer generelt. Altså en åpen diskusjon.

Til opplysning, dette innlegget er skrevet av meg som bruker ikke som moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om en bruker starter en tråd om en litt uvanlig fetish er det da ikke dere som skal avgjøre om det er seriøst ment? Fordi dere synes temaet er dumt? Og så gå inn for å ødelegge hele tråden?

Det er ikke slik vi skal ta i mot brukere her på KG.

Det er ok å mene at et tema er useriøst, men det er ikke ok å bruke det som unnskyldning for å ødelegge for den som starter tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Remyline

D ser vi da du ikke skriver i kursiv.

Som du sier Sexysadie dette er en tråd om modereing og moderatorer generelt. Altså en åpen diskusjon.

Jo da, men d var ikke min tråd og min link vi diskuterte men noe som skjedde i sted Da Hege stengte en tråd og gav Chimp beskjed om at d skulle ikke hun avgjøre., og d fikk ikke Ladyen m seg.

Desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remyline

D ser vi da du ikke skriver i kursiv.

Jo da, men d var ikke min tråd og min link vi diskuterte men noe som skjedde i sted Da Hege stengte en tråd og gav Chimp beskjed om at d skulle ikke hun avgjøre., og d fikk ikke Ladyen m seg.

Desverre.

Joda, jeg fikk med meg trusetråden, hvis det er den du sikter til. Jeg kommenterte bare den tråden du la inn her.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om en bruker starter en tråd om en litt uvanlig fetish er det da ikke dere som skal avgjøre om det er seriøst ment? Fordi dere synes temaet er dumt? Og så gå inn for å ødelegge hele tråden?  

Det er ikke slik vi skal ta i mot brukere her på KG.

Det er ok å mene at et tema er useriøst, men det er ikke ok å bruke det som unnskyldning for å ødelegge for den som starter tråden.

Jeg syns ikke temaet var dumt. Jeg syns temaet var lattervekkende.....og m det mener jeg ikke noe negativt faktisk......Artig tråd syns jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d er ikke opp til deg og avgjøre....

Nei det er det jo ikke.....glemmer jo hele tiden at det ikke er opp til meg å mene det jeg mener......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...