Gå til innhold

* For at hodet mitt ikke skal sprenge *


Gjest Blokkolokko

Anbefalte innlegg

:goodbye: Slenger meg på her jeg, hvis jeg får lov? :)

Så utrolig spennende med husbygging! Veldig imponerende at dere gjør det samtidig som du går gravid. Vi har nettopp kjøpt ny leilighet som vi tar over 1. juli, og jeg (som ikke er gravid) blir skikkelig sliten bare av å planlegge nytt kjøkken og gulv - samt å gjøre denne leiligheten klar til salg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

:hoho: Ser slik ut da ja! Men jeg er litt som deg. Jeg vil ha ALT, og så vil jeg ha det NÅ. Ingenting annet er bra nok. :jolie:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en flotters helg!

Hørtes ut som dere har hatt det kos hos svigers til tross for at det var for varmt for deg, da. :ler: Jeg også syntes det var altfor varmt, så jeg fikk med meg typen og vi badet i havet. :hakeslepp: Det var bare 14 grader, så var litt pisskaldt enda ja.

Åh, C-cup. Det er min drømmestørrelse! Men å gå opp er vel ikke så ille? Vanligvis går størrelsen ned etter graviditet også, så kan jo være du får tilbake størrelsen din. ;)

Og det kjøkkenet var fint! Åhh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer dessverre ikke langt med den holdningen :forvirret:

Men godt å kunne drømme litt :Hehe:

Åjoda! :jolie: Jeg SKAL nemlig. :snurt:

:hoho: Neida, jeg vet det er ganske så umulig. Men godt å drømme ja, det er det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Vi oppgraderer fra to-roms på 41 kvm til tre-roms (potensiell fire-roms med små endringer) på 86 kvm vi, men det er nå det vi har råd til når vi insisterer på å bo sentralt i Oslo. Kjøkkenet fikk vi tegnet på fredag, har tenkt på det i helga og ønsker noen bittesmå forandringer, så satser på å få bestilt i løpet av et par dager. Hadde vært veldig deilig å få det opp med en gang vi overtar, så da må vi få bestilt med en gang. Kjøkkenet vi har valgt er Mano hvit høyglans fra Kvik, men overskapene er Bianco fra samme produsent. Mørk heltre benkeplate til, så tror jeg det blir kjempefint! :) Hva med dere?

Edit: Der ser jeg du allerede har lagt ut bilde av kjøkkenet ja!

Endret av juliane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blokkolokko

Jeg også syntes det var altfor varmt, så jeg fikk med meg typen og vi badet i havet. :hakeslepp: Det var bare 14 grader, så var litt pisskaldt enda ja.

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig, jeg eier omtrent bare skitne klær for øyeblikket. :hoho:

Ja, må nok bare bite tennene sammen da. Men du blir jo ikke like fremtung så fort du er kvitt magen, så da blir nok alt litt lettere allerede da. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er bare to, men kjøper leilighet slik at vi har plass til en forøkelse hvis det skulle skje. Ingen umiddelbare planer da, spørs om det heller blir min nypensjonerte mamma som kommer til å okkupere det ekstra rommet. :fnise:

Veldig fint det kjøkkenet du ønsker deg altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...