Gå til innhold

* For at hodet mitt ikke skal sprenge *


Gjest Blokkolokko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoho: Ja, du får si ifra når dere planer neste unge, så skal jeg avtale med mannen. :skratte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også pleier å føle at jeg ikke kommer meg fremover når jeg løper i drømmer. :daane: Det er ekkelt!

Men drømmen din var skummeeel. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo nettsider med beskrivelser av forskjellige tegn fra drømmer etc, du kan jo lete etter en slik side å sjekke det ut. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Kan være moro det. Husker jeg tydet drømmene mine før, og det stemte ganske bra. :hakeslepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

August er den beste måneden! :jepp:

Forøvrig så kan jeg meddele at det har gått fire år omtrentlig siden jeg gikk gravid, og jeg sa også aldri mer. Før høyst nødvendig, selvfølgelig... nå fyller jeg 30, og sier fortsatt; AAAAAldri mer! :haar:

(haha, og jeg gikk bare gravid i 6 måneder.)

Lykke til med sommermånedene! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun var så ferdig, at det gikk helt fint. Ironisk nok var det min kropp som ikke ville ha henne der mer.. :sjenert:

Hun var bare veldig liten.

Jeg syns hun er helt fantastisk nå, jenta mi, men jeg mistrivdes det første året. Jeg kler definitivt ikke å være spebarnsmamma! Nå derimot!

Det høres ut som en drøm å kunne flytte inn i eget, nytt hus. Dette er virkelig året for forandringer for deg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...