Gå til innhold

Kvinner hører hjemme på kjøkkenet!

T-bag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det som er så kjip er at hvis kvinner hører hjemme på kjøkkenet, så hører menn hjemme i garasjen og hagen. Og hvem skal da ta seg av stue, soverom, osv??

Ungene og hybelkaninene vel!

Hvis ikke unger, så er det bare hybelkaninene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du har faktisk helt rett.

Jeg sitter for øyeblikket og leser til eksamen, men så satt jeg på at annet forum der en eller annen idiot postet akkurat det som står i førsteposten og mente det.

Jeg fikk en glimrende god idé og kopierte det inn hit for å se hvor hissige jeg kunne få dere.

Skuffende faktisk!

Dere har forholdt dere ganske rolig og saklig.

At noen i det hele tatt kan stå for det som står i førsteposten er meg et under. Men det ga meg et titalls gode lattere.

Takk for meg!

ALDRI I VERDEN om dette var en trolletråd! Han gir seg sikkert bare fordi 99% av damene på tråden hater ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Og hva skjer med at så fort en kvinne sier seg enig med meg så får hun halvfrekke kommentarer?

Dere snakker om likestilling og å ha respekt for andres meninger og holdninger, respekter hennes og. Ikke se ned på henne som om hun er et svakt menneske. Jeg mener hun har riktige og gode verdier.

Har virkelig trenden for likestillig blitt en så stor og kraftig del av det dere relaterer dere til at dere ikke liker å se andre som har de gode gamle holdningene?

Jeg verdsetter kvinner, så absolutt. Jeg kan tilogmed innrømme at vi menn trenger dere.

Så ikke kom her å fortell meg at jeg har noe imot kvinner, det eneste jeg prøver å få fram her i denne tråden er meningen min om at kvinner hører hjemme på kjøkkenet, ikke som håndtverker eller trailersjåfør. Det er, og har alltid hvert MANNFOLKARBEID.

Kvinner hørewr hjemme der de har lyst til å høre hjemme. Menn hører hjemme der de har lyst til å høre hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg synes det er rart at det er så mange som mener annet. Jeg har venninner som vil jobbe og "dele" alt 50/50, men jeg har også venninner på "min" side, som synes at kvinnen skal være hjemme, og mannen ute i jobb.

Men det er jo ikke noe problem at en kvinne er hjemmeværende så lenge hun har valgt det selv. Det er når mannen bestemmer at hun skal være hjemmeværende at noe er galt, eller når andre kvinner er hjemmeværende og formaner andre kvinner til å velge det samme som henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest döderlein

Menn som har den oppfatningen kan vel ta det valget å bli hjemme selv, sånn at de kan ta seg av "manglene" det medfører at begge er ute i arbeid.

For min del ville jeg aldri droppet utdanning av noe slag, for å satse på at jeg fant meg en mann som kunne forsørge meg og eventuelle unger sånn at jeg kunne vært hjemme. Ville ikke lagt livet mitt i andres hender på den måten, hva om man skiller seg?

Edit: Skriveleif

Endret av döderlein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...