Gå til innhold

Kvinner hører hjemme på kjøkkenet!


T-bag

Anbefalte innlegg

Jeg synes dere er regelrette frekke med T-bag. Her snakker alle om at man må få ha egne meninger osv, og så er det ingen som lar han få lov til det uten å komme med drittslenging???!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men tommen ble betegnet som 2,5cm når man drev med treverk, derfor 50mmx100mm :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og lærer og kunne fint fortalt deg at det der er en planke. Men jeg kan og fortelle deg at det er helt hull i hode å kalle noen med den dimensjonen en to toms fire i og med at 1 tomme=25,4 mm og at to tommer derfor strengt tatt er 50,8mm.(forøvrig vet heller ikke min håndverker(ikke snekker men håndverker og mann) heller den nøyaktige dimensjonen på en to toms fire.

Jeg foreslår at du tar deg en tur til nærmeste trevareforhandler og spør etter en to toms fire. Så tar du fram tommestokken og måler selv.

Jeg vedder høyre testikkel på at den er 48x98mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere er regelrette frekke med T-bag. Her snakker alle om at man må få ha egne meninger osv, og så er det ingen som lar han få lov til det uten å komme med drittslenging???!!!

Grunnen til at folk reagerer, er vel fordi mye av det han sier er regelrett selvmotsigende og tyder på at han ikke har et reflektert forhold til standpunktene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk anonym bruker som er enig med meg!

Jeg synes det er rart at det er så mange som mener annet. Jeg har venninner som vil jobbe og "dele" alt 50/50, men jeg har også venninner på "min" side, som synes at kvinnen skal være hjemme, og mannen ute i jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere er regelrette frekke med T-bag. Her snakker alle om at man må få ha egne meninger osv, og så er det ingen som lar han få lov til det uten å komme med drittslenging???!!!

Jeg er enig! Her inne har vi alle de hippe, selvstendige kvinnene som ikke tåler at et mannfolk av skikkelig kaliber kommer og forteller dem hvor skapet skal stå.

Ta dere sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Glad i reiser

Jeg synes dere er regelrette frekke med T-bag. Her snakker alle om at man må få ha egne meninger osv, og så er det ingen som lar han få lov til det uten å komme med drittslenging???!!!

Men han har meninger om hvordan han vil at andre skal leve livet sitt, det er ikke det samme som å meninger om hvordan man vil leve livet sitt selv! Ser du forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

Jeg er enig! Her inne har vi alle de hippe, selvstendige kvinnene som ikke tåler at et mannfolk av skikkelig kaliber kommer og forteller dem hvor skapet skal stå.

Ta dere sammen!

Det er fordi vi er selvstendige kvinner med egne meninger vi reagerer på at "mannfolk av skikkelig kaliber" prøver å "fortelle hvor skapet skal stå"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Jeg synes dere er regelrette frekke med T-bag. Her snakker alle om at man må få ha egne meninger osv, og så er det ingen som lar han få lov til det uten å komme med drittslenging???!!!

Nå har ikke jeg vært frekk - men jeg har gitt uttrykk for min mening. Dessuten har trådstarter en tendens til å komme med frekke og til tider kommentarer som kan oppfattes som nedtalende av mange. Konsekvensen av det blir at folk svarer på samme måte, vil han ikke ha frekke svar tilbake får han ordlegge seg litt annerledes. Som trådstarter så har han muligheten til å styre hvordan denne debatten skal forgå, ved å bestemme seg for hvordan han ordlegger seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har meninger om hvordan han vil at andre skal leve livet sitt, det er ikke det samme som å meninger om hvordan man vil leve livet sitt selv! Ser du forskjellen?

Hvem har bedt dere rette dere etter det jeg sier?

Og ikke kom her og si at jeg har sagt det, jeg fremlegger simpelthen hvordan verden burde fungere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er en "hvem er mest mann"-konkurranse her. Kan du lodde?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Jeg er enig! Her inne har vi alle de hippe, selvstendige kvinnene som ikke tåler at et mannfolk av skikkelig kaliber kommer og forteller dem hvor skapet skal stå.

Ta dere sammen!

Nå kan et ekte mannfolk diskuteres, hva som er et mannfolk av skikkelig kaliber for deg, skiller seg fra det jeg anser som et skikkelig mannfolk. Tror ikke du ville ha blitt så glad om jeg troppet opp hos deg og fortalte deg hvordan du skulle leve ditt liv.

EDIT: slukte et par ord inni der :)

Endret av Anuket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er en "hvem er mest mann"-konkurranse her. Kan du lodde?

Ja, jeg kan lodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Glad i reiser

Hvem har bedt dere rette dere etter det jeg sier?

Og ikke kom her og si at jeg har sagt det, jeg fremlegger simpelthen hvordan verden burde fungere.

Ja, du fremlegger den slik du vil den skal være, da må vi få motsi den meningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har meninger om hvordan han vil at andre skal leve livet sitt, det er ikke det samme som å meninger om hvordan man vil leve livet sitt selv! Ser du forskjellen?

Jeg har da også meninger om hvordan jeg vil at min mann skal leve livet sitt!!!! Det bør dere andre ha også, er tross alt en grunn til hvorfor man velger den personen man vil leve med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du fremlegger den slik du vil den skal være, da må vi få motsi den meningen :)

Hvilket dere til de grader har gjort også.

Gidder du å hente meg en øl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Glad i reiser

Jeg har da også meninger om hvordan jeg vil at min mann skal leve livet sitt!!!! Det bør dere andre ha også, er tross alt en grunn til hvorfor man velger den personen man vil leve med!!

Og den grunnen bør være at man tar den personen man lever med slik den er, og ikke prøve å forandre på han. Du mener med andre ord at det er helt greit å bestemme hvordan din mann skal leve livet sitt? Gjør han det samme med deg kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den grunnen bør være at man tar den personen man lever med slik den er, og ikke prøve å forandre på han. Du mener med andre ord at det er helt greit å bestemme hvordan din mann skal leve livet sitt? Gjør han det samme med deg kanskje?

Jeg forandrer ikke personen. Jeg finner meg en person som har de kvalitetene jeg ser etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

Hvilket dere til de grader har gjort også.

Gidder du å hente meg en øl?

Aldeles ikke! Du som er et skikkelig mannfolk og bør være vant til å tråle skogen til fots etter mat, bør klare å gå til kjøleskapet selv å hente den ølen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den grunnen bør være at man tar den personen man lever med slik den er, og ikke prøve å forandre på han. Du mener med andre ord at det er helt greit å bestemme hvordan din mann skal leve livet sitt? Gjør han det samme med deg kanskje?

Klarer du å ta den personen du lever med for den han/hun er? Si vedkommende røyker 20 prince om dagen, ville ikke du prøvd å få h*n til å slutte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...