Gå til innhold

Kvinner hører hjemme på kjøkkenet!

T-bag

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

Du får ta med deg rifla ut og skyte noe vilt, så skal jeg lage deg noe middag :ironi:.

Samfunnet har endret seg på mange måter, og noen mannfolk trives på kjøkkenet, mens enkelte kvinnfolk trives å gjøre håndarbeid (les: snekring). Sånn er det bare. Verden er ikke like svart-hvit lengre.

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannfolk burde ikke trives på kjøkkenet! De burde trives med en halvliter i hånda og en god flintstek i hånda, spille poker med gutta på lærdag og every now and then den obligatoriske manneturen ut i skogen med rifla, teltet og kanoen.

For guds skyld, her om dagen ble jeg bedt om å løpe til butikken for å kjøpe TAMPONGER! Hvor skal grensa gå?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor mye tjener du da Ts?

Tjener du under 1 mill tviler jeg du finner noen som vil stelle hjemme for deg..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjener over gjennomsnittlig godt, men ikke over millionen.

Likevel har jeg klart det. Det kommer ikke bare an på penger, det handler også om utseendet og hvor stort balltre du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk burde ikke trives på kjøkkenet! De burde trives med en halvliter i hånda og en god flintstek i hånda, spille poker med gutta på lærdag og every now and then den obligatoriske manneturen ut i skogen med rifla, teltet og kanoen.

For guds skyld, her om dagen ble jeg bedt om å løpe til butikken for å kjøpe TAMPONGER! Hvor skal grensa gå?

Du kan kanskje begynne med å lære deg å skrive korrekt, da kan du få en godt betalt jobb. Kanskje noen er villige til å slave for deg, da? Om du foretrekker golddiggers... men med de holdningene du tar på deg her, kan det virke som om det hadde vært et blinkskudd made in heaven :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cipheria

Jeg syns da litt synd på mannen som må være ute og slite mens damene sitter hjemme i sofakroken og spiller playstation.

Nei, vent litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Likevel har jeg klart det. Det kommer ikke bare an på penger, det handler også om utseendet og hvor stort balltre du har.

Og nok en kvinner som har solgt seg for billig. Kvalitet min venn kvalitet!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat min mening!

Jeg jobber, jeg tjener penger, og jeg er husets herre.

Kvinnfolk burde kunne rette seg etter det, og la mannfolk få være mannfolk, det er det vi (jeg i allefall) gjør best.

Etter 8 timer i hardt fysisk arbeid vil jeg kunne komme hjem til deilige kjøttboller i brun saus og en dame som har energi til NOE annet enn å få med seg siste episode av frusterte fruer eller hva enn det er for et udugelig tv program kvinnfolk finner underholdende nå for tiden.

For folk har jo mykje meir energi etter å ha vore heime med ein skokk med ungar heile dagen ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at dere begynner å være skikkelige menn da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå hjem å jobb med kommaplasseringen din du, vennen.

No er ikkje kommaplassering det er er aller best på, men vis meg gjerne kor eg skulle hatt eit komma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

*host*

Gå hjem og jobb med og/å-feilen, vennen min. :filer:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Likevel, siden dere begyner å plukke på gramatikken min istedetfor å ha fokus på temaet her, så regner jeg med at dere er tomme for argumenter?

"verden er ikke så svart / hvit lenger".. Jeg hadde virkelig håpet på noe mer givende fra dere som hevder dere er så overlegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man blir lett deprimert og isolert av å gå hjemme med eller uten barn. 50-tallet var starten på psykiske lidelser som forbindes med stress og overarbeid siden kvinnene på den tiden begynte å sjonglere arbeid, mann som ikke gjorde annet enn å arbeide i lik mengde men tjente mer, matlaging, rydding og barn.

Vi ER ikke supermennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at du kritiserer anonym, når du ikke klarer å skrive korrekt selv. Synes for øvrig du har litt høye tanker om din egen lønn. Jeg hadde aldri blitt hjemmeværende om mannen tjente under 2 millioner. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...