T-bag Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #61 Del Skrevet 29. mai 2011 Og hva skjer med at så fort en kvinne sier seg enig med meg så får hun halvfrekke kommentarer? Dere snakker om likestilling og å ha respekt for andres meninger og holdninger, respekter hennes og. Ikke se ned på henne som om hun er et svakt menneske. Jeg mener hun har riktige og gode verdier. Har virkelig trenden for likestillig blitt en så stor og kraftig del av det dere relaterer dere til at dere ikke liker å se andre som har de gode gamle holdningene? Jeg verdsetter kvinner, så absolutt. Jeg kan tilogmed innrømme at vi menn trenger dere. Så ikke kom her å fortell meg at jeg har noe imot kvinner, det eneste jeg prøver å få fram her i denne tråden er meningen min om at kvinner hører hjemme på kjøkkenet, ikke som håndtverker eller trailersjåfør. Det er, og har alltid hvert MANNFOLKARBEID. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 29. mai 2011 #62 Del Skrevet 29. mai 2011 Og hva skjer med at så fort en kvinne sier seg enig med meg så får hun halvfrekke kommentarer? Dere snakker om likestilling og å ha respekt for andres meninger og holdninger, respekter hennes og. Ikke se ned på henne som om hun er et svakt menneske. Jeg mener hun har riktige og gode verdier. Har virkelig trenden for likestillig blitt en så stor og kraftig del av det dere relaterer dere til at dere ikke liker å se andre som har de gode gamle holdningene? Jeg verdsetter kvinner, så absolutt. Jeg kan tilogmed innrømme at vi menn trenger dere. Så ikke kom her å fortell meg at jeg har noe imot kvinner, det eneste jeg prøver å få fram her i denne tråden er meningen min om at kvinner hører hjemme på kjøkkenet, ikke som håndtverker eller trailersjåfør. Det er, og har alltid hvert MANNFOLKARBEID. Vi hører ikke hjemme på kjøkkenet. Er ikke noe som heter mannfolkarbeid heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glad i reiser Skrevet 29. mai 2011 #63 Del Skrevet 29. mai 2011 Og hva skjer med at så fort en kvinne sier seg enig med meg så får hun halvfrekke kommentarer? Dere snakker om likestilling og å ha respekt for andres meninger og holdninger, respekter hennes og. Ikke se ned på henne som om hun er et svakt menneske. Jeg mener hun har riktige og gode verdier. Har virkelig trenden for likestillig blitt en så stor og kraftig del av det dere relaterer dere til at dere ikke liker å se andre som har de gode gamle holdningene? Jeg verdsetter kvinner, så absolutt. Jeg kan tilogmed innrømme at vi menn trenger dere. Så ikke kom her å fortell meg at jeg har noe imot kvinner, det eneste jeg prøver å få fram her i denne tråden er meningen min om at kvinner hører hjemme på kjøkkenet, ikke som håndtverker eller trailersjåfør. Det er, og har alltid hvert MANNFOLKARBEID. Hun har ikke fått noen frekke kommentarer. Folk har svar at hvis det er det hun vil så må hun få lov til det. Og det stemmer, har hun lyst til å være hjemmeværende så er det helt greit. Det som IKKE er greit er menn som deg, som faktisk mener at kvinnen skal være hjemmeværende og ikke ha noe valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #64 Del Skrevet 29. mai 2011 Og hva skjer med at så fort en kvinne sier seg enig med meg så får hun halvfrekke kommentarer? Dere snakker om likestilling og å ha respekt for andres meninger og holdninger, respekter hennes og. Ikke se ned på henne som om hun er et svakt menneske. Jeg mener hun har riktige og gode verdier. Jeg er AB som sa at jeg respekterer andres valg, og respekterer fullt ut AB som er enig med deg. Det er mange forskjellige mennesker som poster under AB-tittelen. Jeg derimot har et annet syn på ting, noe som er annerledes enn ditt og hennes syn, noe som for meg er det rette. Er du uenig i at jeg har mitt syn på saken og skal tilbøye meg deg, eller respekterer du at jeg har et ulikt syn? Jeg trenger heller ikke si hva mitt syn er, bare at jeg og min kjære likestiller oss hverandre, og finner en vei vi trives med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-bag Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #65 Del Skrevet 29. mai 2011 Jo, det mener jeg dere gjør. Og jo, det er det. Kan du fortelle meg hva en to toms fire er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 29. mai 2011 #66 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Jo, det mener jeg dere gjør. Og jo, det er det. Kan du fortelle meg hva en to toms fire er? Men hva du vil.. Men vi bestemmer selv. Vi er mennesker, ikke slaver. Endret 29. mai 2011 av mirandaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-bag Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #67 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg har heller aldri sagt at kvinnen ikke skal ha et valg. Og det er klart jeg respekterer ditt syn på saken, hvorfor skulle jeg ellers kommet til et forum? Da hadde jeg heller satt meg ned å tenkt over saken alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-bag Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #68 Del Skrevet 29. mai 2011 Der har vi det, jeg er ingen håndtverker men likevel vet jeg at en to toms fire er en planke med dimensjon 48x98mm. Hadde det ikke væry noe som heter mannfolkarbeid så hadde du visst det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 29. mai 2011 #69 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg vil nå ha muligheten til å velge, akkurat som min partner. Å bli tvunget inn i en rolle som ikke passer til deg som individ er ikke noe bra, og vil heller ikke gjenspeile et bra forhold da du bygger opp mye frustrasjon etc. fordi du er tvunget til å være en plass du ikke vil være i, eller ikke liker. Hvor godt forhold ender man da opp med? Nei, jeg har rett på en utdanning og jobb akkurat som det motsatte kjønn i dette samfunnet - jeg er da i god stand til å bidra til samfunnet jeg og. Hver får velge hvordan de lever sitt liv - hvorfor skal du være den som bestemmer over mitt valg og mitt liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-bag Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #70 Del Skrevet 29. mai 2011 Der har vi det, jeg er ingen håndtverker men likevel vet jeg at en to toms fire er en planke med dimensjon 48x98mm. Hadde det ikke vært noe som heter mannfolkarbeid så hadde du visst det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 29. mai 2011 #71 Del Skrevet 29. mai 2011 Der har vi det, jeg er ingen håndtverker men likevel vet jeg at en to toms fire er en planke med dimensjon 48x98mm. Hadde det ikke væry noe som heter mannfolkarbeid så hadde du visst det samme. Kanskje du skal sitere den du spør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glad i reiser Skrevet 29. mai 2011 #72 Del Skrevet 29. mai 2011 Jo, det mener jeg dere gjør. Og jo, det er det. Kan du fortelle meg hva en to toms fire er? Kan du være så snill å sitere de du svarer?? Er det så vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #73 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg har heller aldri sagt at kvinnen ikke skal ha et valg. Korttidshukommelse som en gullfisk, du? Eller mener du kvinnen skal ha ett valg.. f.eks. hvilken kjele hun vil koke maten i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-bag Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #74 Del Skrevet 29. mai 2011 Ja, jeg vet ikke hvordan det gjøres på en iphone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-bag Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #75 Del Skrevet 29. mai 2011 Spar meg den flisespikkingen der a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #76 Del Skrevet 29. mai 2011 Spar meg den flisespikkingen der a Hvilken flisespikking? Først forteller du hva kvinner skal gjøre, og så påstår du at du aldri har sagt at kvinner ikke skal ha et valg. Så med mindre du allerede har glemt hva du faktisk har sagt, så gjenstår det bare et alternativ: At du mener kvinner bare har ett valg. Det er vel du som bestemmer hva slags valg som "skal få være hennes" da, sjenerøs som du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #77 Del Skrevet 29. mai 2011 Der har vi det, jeg er ingen håndtverker men likevel vet jeg at en to toms fire er en planke med dimensjon 48x98mm. Hadde det ikke vært noe som heter mannfolkarbeid så hadde du visst det samme. Jeg er kvinne og lærer og kunne fint fortalt deg at det der er en planke. Men jeg kan og fortelle deg at det er helt hull i hode å kalle noen med den dimensjonen en to toms fire i og med at 1 tomme=25,4 mm og at to tommer derfor strengt tatt er 50,8mm.(forøvrig vet heller ikke min håndverker(ikke snekker men håndverker og mann) heller den nøyaktige dimensjonen på en to toms fire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #78 Del Skrevet 29. mai 2011 Spar meg den flisespikkingen der a tom for argumenter? :skratte: :skratte: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #79 Del Skrevet 29. mai 2011 tom for argumenter? :skratte: :skratte: :skratte: En mann trenger da ikke argumenter for å fortelle at kvinnen skal gjøre som han sier. Det er jo han som bestemmer over henne, siden han er mann! Åhhhhhh for en herlig tråd, stakkars mann med mindreverdighetskompleks. Er jo så patetisk at det er til å grine av, hadde det ikke vært for komikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #80 Del Skrevet 29. mai 2011 Du ga meg aldri sjansen til å skrive at to toms fire er en planke med dimensjonene to tommer i høyden og 4 i bredden, eller 50mmx100mm (da en tomme er 2,54 cm) Lengden kan være som den vil med. Om du vil ha 2 meter eller 1,5 får være det samme. Du er for kjapp for meg! Jeg kan også kokkelere, men jeg liker å svinge med hammeren. Selvstendig tuppe som ikke trenger noe hændimæn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå