Gå til innhold

Hva heter husdyret dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min heter også Neo (som tidligere nevnt), men han er i all hovedsak hvit. Han har et par svarte flekker på hodet, og svart hale, da. Men ellers er han altså hvit...lol... Pent navn. ^^ men jeg hadde ikke Matrix i tankene; jeg har bare sett den filmen én gang for hundre år siden, og hadde ikke snøring om at det fantes en Neo der også. =P

Ja, det vandrer en svartkledd Neo gjennom alle tre Matrix-filmene;) Syns det passer bra som kattenavn da, det er så kort og lettvindt, så han vet at det er han vi snakker til når vi bruker navnet hans (hvor mange ganger han faktisk gidder å respondere når vi snakker til han, er en annen sak...katter altså!:) )

Endret av xiliita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vandrer en svartkledd Neo gjennom alle tre Matrix-filmene;) Syns det passer bra som kattenavn da, det er så kort og lettvindt, så han vet at det er han vi snakker til når vi bruker navnet hans (hvor mange ganger han faktisk gidder å respondere når vi snakker til han, er en annen sak...katter altså!:) )

Halen til min Neo, responderer på navnet uansett, han klarer ikke å late som om han ikke hører og forstår, selv om han prøver. Til og med når han sover, begynner halen å slå, om han hører navnet sitt. Det er så søtt når han jobber hardt for å ignorere meg, men så blir han avslørt av den svikefulle halen sin. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens beste skapning heter Emil, han døde på mandag :( 15 og et halvt år..

De to andre jeg har igjen heter Leon og Nero. EmiLeoNero

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg får starte med kattane:

- Kjeks

- Smule

- Eva B.

- Chuck Norris

Hund:

Lilly (ikkje sjølvvalgt, omplasseringshund).

Høns (ja me har navn på dei også :fnise: ):

Høner: Candy, Trixy og Else.

Hane: Günther (eventuelt Paul Bjarne II).

Me har også 3 dverghøns så me ikkje har funne navn til enda...

Kall oss gjerne rare, men me syntes det er mykje kjekkare med rare navn enn gråpus...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall oss gjerne rare, men me syntes det er mykje kjekkare med rare navn enn gråpus...

:jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

katten min heter Siri! Hun er en skikkelig rampejente så jeg kaller henne crazyface! men hun lystrer faktisk på Siri ;)

Å, pusen jeg hadde som barn het Siri... elsket henne! Fineste pusenavnetever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen akkurat nå, men har hatt følgende:

Huskatt: Korse

Kanin (dvergvedder): Tipsi (av min far ofte kalt Tirpits, pga alt hun gnagde istykker i huset)

Perser: Ceres

Ilder: Albert

Rottejenter: Demeter, Medea, Phedra, Niobe, Strophe, Luna og Frøya

Rottegutter: Charon, Neo, Minos, Oliver, Tinker og Hades

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...