Gå til innhold

Hva heter husdyret dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har vi kattene Halloween, Elvis, Sam og Kiss-Kiss (som også blir kalt Georg). Ja, det var jeg som navnga dem, og ja, jeg var ganske ung på det tidspunktet :fnise:

Dessuten har vi en som heter Mamma (vi hadde sykt mye katter i en periode, og hun var mor til nesten alle ) og Storebror.

Pluss en kanin som heter Black and whitey, men som vi kaller Blacky. Hadde tidligere en kanin som het Pelle Sofie, for det tok oss maaange år å finne ut hvilket kjønn han var.

Endret av Xaphan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fine og original navner...

Har to katter, en hunn en hann...

Hunnkatt heter Athena og hannkatten heter Morbo etter den "monster anchorman" fra tv-serie Futurama ... (egentlig heter han Morbo Balthazar Ferdinand Lucifer og +++ -husker ikke alle de tilleggsnavn jeg kom med- men vi kaller han bare Morbo :sjarmor: )... Egentlig skulle vi bare ha kalt ham Ferdinand siden han er sååååååååå rolig som han kua Ferdinand fra Disney Julefilm... "he just sits there and smellsss the flower"... :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusekatten heime heiter Tiara :) Tidligare hadde me to kattar som heitte Nala og Simba, så Tiara burde vel egentleg heitt Kiara? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattene Sid og Foxy:) Sid etter han i Istid filmene,han ser litt gorky ut med øyne langt fra hverandre. Og Foxy er,ja foxy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hankatter som heter Skurken og Nuffi :) Skurken fordi han håpper opp på dørhåndtaket og bryter seg inn overalt, og Nuffi hadde plutselig baller og et veldig feminint navn... som også minner om snuffilm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattene Ella, Max (egentlig et laaangt rasenavn som starter med Maximus), Mercedes og Pondus.

Har tidligere hatt kattene Lotus, Karl Oskar, Franz Josef, Azar, Mia, Barbro, Bodil, Frøydis, Rolf Martin og sikkert noen jeg ikke husker akkurat nå.

Kaninene vi hadde en gang i tida het Kjell Inge, Snøhvit og Spragle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har to hunder og to katter.

En Grand Danois som heter Baby, og en Staff som heter Balder.

Kattene heter Ayla og Rambo.

Også har jeg jo kaniner da, men de bor ute, og de heter:

Vilje

Pepsi

Fanta

Fia

Ramona

Mathilde

Thunder

Salim

Igor

Ninni

Kaja

Tila

Filippa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to katter som heter Lilo og Sasha. Lilo plukket vi (virkelig) opp på gaten og Sasha fikk vi et år senere som kattunge. Tok et par måneder før de ble venner ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden heter Bella, kullet var B-kull og vi syns det var et fint B-navn ;)

Katta heter Findus, ingen grunn. Hun bare var en Findus. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en katt som heter Bærbare Frans og har hatt en chinchilla som het Piknik Åge

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest boblebrus

Familien har en hund som heter Mira :) ikke særlig originalt navn (men hun har et meget flott "offisielt" navn da, fra kennelen). Egentlig skulle hun hete noe enda kjedeligere hvis hun hadde fått bli på kennelen, men da eieren bestemte seg for å selge henne fikk vi lov å velge det navnet vi ville. Familiens lille gledesspreder, jeg elsker den hunden!

Jeg og sambo har veldig lyst på katt den dagen vi får oss hus med hage, og jeg ser for meg at den kan ende opp med å hete noe veldig kreativt :ler: Bjørn-Konrad, Optimus Prime, Ella Fitzgerald eller noe lignende (i allefall hvis jeg får bestemme :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min yndlingskatt heter Jimmy Ottarr.

Han har ikke vært hjemme på en stund. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har to dvergdachser.

hanhunden heter mikke og tispa heter nala.

min herlige hunkatt heter misty :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nåværende: arthur, tussi, 14", haunted, trygve-leonard, vakker og vibeke.

tidligere:

hunnkattene: ole, bøljanblå, purple-icecube, hukommelsestap, panelvegg

hannkatt: prupert

musene: belly-star-love, brown-sugar-baby, torleif, laci, nita,++, rottene: jane-doe, høøny-bøøny-pie, olga-luise,

hamster: harry-lund-iversen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Min Voffsepuddel heter Betty, men vi kaller henne bare sprettball, fordi hun står helt stille å hopper såå høyt at hun kommer i vår ansiktshøyde! Eller så har hun også begynt å lyde på "Din sævv" :fnise:

-----> :hjerte:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden vår heter Sound of Music, men blir kalt Nala:)

Og kattene heter Vito Aragon og Speedy Gonzales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten vår er svart som natten, og heter Neo. Og ja, vi hadde Matrix i tankene da vi ga han navn! :)

I tillegg har vi hatt en del krisehjemskatter, der vi har hatt Thea, Georgia, Torden og Mia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...