Gå til innhold

Hva heter husdyret dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Katten vår er svart som natten, og heter Neo. Og ja, vi hadde Matrix i tankene da vi ga han navn! :)

I tillegg har vi hatt en del krisehjemskatter, der vi har hatt Thea, Georgia, Torden og Mia.

Min heter også Neo (som tidligere nevnt), men han er i all hovedsak hvit. Han har et par svarte flekker på hodet, og svart hale, da. Men ellers er han altså hvit...lol... Pent navn. ^^ men jeg hadde ikke Matrix i tankene; jeg har bare sett den filmen én gang for hundre år siden, og hadde ikke snøring om at det fantes en Neo der også. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår katt heter Helios, som solguden :) Vi hadde et håp om finere somre, men det hjalp ikke :P Hunden er omplasseringshund og heter Kira :) Ok navn, men hjelper ikke på været heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten vår heter fluffy. Nå er den ikke spesielt fluffy, så navnet passer vel egentlig ikke. Personlighet har den derimot, særere katt skal du lete lenge etter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Kattene jeg hadde da jeg bdde hjemme het Pernilla og Djusi, mens hunden heter Milla. Katten vi fikk i den nye leiligheten het Selma, men hun forsvant i høst. Da adopterte vi en ny katt som var hjemløs, og han heter Baltus. :)

Har forsåvidt også en kampfisk som heter Bernt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg holder hunden min sitt navn hemmelig, jeg. MEN jeg kaller henne ofte for snuppa, søteste, snuppi, bitch, helveteshundejævlor, lilletyrann oooog dumme ku. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en hannhund som heter akkilis og to hester den ene heter amirah og den andre heter farah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en hannkatt som heter Findus. Ble litt inspirert av barnebøkene om Gubben og katten, for pusen min likner slik på katten i den boka, som også heter Findus.

Så deler jeg og mamma på en hokatt som heter Nemi.

Så må jeg ikke glemme gode, fine gamlepusen min som døde 17 år gammel, Maja. Og de to kaninene våre, Løvetann og Trampe.

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Vi har en hannkatt som heter Mio. Mio, min Mio.. :)

Det het katten vi hadde da jeg vokste opp også :)

Kattene vi har nå går under navnene lillepus og storepus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elvis Aron og Ibsen Cornelius :rodmer: Elvis til høyre. Og ja, han er oppkalt etter Presley. Vi hadde og en katt som het Pepito, han ble 12 år gammel.

Utafor her har vi sett pinnsvin, og de har vi kalt Albert og Pernille. Og ugla borti et tre her har fått navnet Ulysses.

Jeg vil ha kaniner når vi etterhvert får plass. Den ene skal hete Fenris Hasselblad Thorvaldsen, den andre skal hete Charles Lecia Halvorsen :fnise: Jeg har lyst på en hvit undulat som skal hete Fnugg, en sort og en rød katt som skal døpes Chili og Pepper, og en eller annen stilig akvariefisk som må hete Sushi, samt en islandsk fårehund som kona vil kalle Vofflus Ambrosius. Hun har og veldig lyst på en Ilder (noe jeg ikke har) og den skal i såfall hete Ivar the Ilder. Vi skal og ha høner, og foreløpig blir det Tupp 1 og Tupp 2.

Fikk plutselig lyst på en geitekilling, en sau og kanskje ei ku. Nevnte jeg at vi drømmer om et småbruk? :fnise:

Endret av fruBeist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere dyr:

Hamster: Tassen.

Kampfisk: Lars Jacob.

Nå har jeg en hund, og han heter Caro. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene hunden min heter Bailey, og min andre heter Basse. Samboerens hund heter Arnold :) Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lille bortskjemte pusejenta mi Kiara, og skal etterhvert skaffe meg en hannkatt ved navn Covu (eeelsker løvenes konge :fnise: )

ellers har vi hatt to tarrantellaer, Flame og Nitro, samt skorpionen Neon...

også må vi ikke glemme dverghamsteren som gikk bort i vinter, Lille TullaMorMi :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg to hannkatter som heter Gråtass og Buster

En hund som heter Hera

Har hatt mange katter opp gjennom årene:

Pernille - som ble 16 år og mor til alle de under her :)

Gråpis

Pisa

Pepsi

Nala

Doffen

Cola

Lurven

Det var de jeg kom på i farta :)

:catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elvis Aron og Ibsen Cornelius :rodmer: Elvis til høyre. Og ja, han er oppkalt etter Presley. Vi hadde og en katt som het Pepito, han ble 12 år gammel.

Så fint bilde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten vår heter litt forskjellig. Men det går vel mest i Bolla og Tjukken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fint bilde!!

Takk :) Det var et heldig øyeblikk. Ibsen hadde akkurat flytta inn til oss, og de begynte akkurat å bli venner. Ibsen har forøvrig blitt mye større nå. Han gror fort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to katter, den største (både med alder og vekt) fikk vi når han var voksen, og var allerede vant til navnet Odin, da det byttet vi ikke.

To måneder etterpå fikk vi en kattunge, og siden den første katten vår hadde et norrønt navn, så ble jentekattungen kalt Embla.

Odin og Embla. :) De er mine øyenstener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en katt som heter Pus.

Har hatt to marsvin, Snusken og Teddy. Har også hatt tre rotter, Kaos, Smule og Søta.

Kjæresten min har en hund som heter Mjølner, og kattene deres heter Gøril, Inga og Eldar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...