Gå til innhold

Hva heter husdyret dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan jo ramse opp de andre kjæledyra jeg har hatt også. :lur:

Sandy, Kela, Gipsy, Pelle, Sirup, Trulte, Ivar, Jostein, Balder, Pepsi, Maximus, Nusse og Nils.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten til mamma og pappa heter Luna. Det er litt min katt også, så derfor synes jeg det er ok å svare her ;) Hun er oppkalt etter Luna Lovegood i Harry Potter. Fordi det er et "fiktivt" navn fra en bok og et navn på en katt reagerer jeg alltid ganske negativt på foreldre som kaller barna sine for Luna og tenker "Hva blir det neste? Nilus?" :fnise:

Den gamle katten min het Rosa. Hun døde 16 år gammel. Før det har vi hatt en katt som het Tussi og en som het Zelda.

Luna er latinsk for måne..:) Så er jo ikke fiktivt! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hankatten min heter Angus McGyver, til daglig vare McGyver. Han er en skikkelig superhelt som redder dagen til de som er i nød, og han er høyt og lavt til en hver tid. Lever virkelig opp til navnet sitt, og uansett situasjon, kommer han seg alltid unna, som den superheltpusen han er :rodmer: (Jeg trenger kanskje ikke nevne at han er oppkalt etter MacGyver i MacGyverserien.. Som forøverig også heter Angus til fornavn :fnise: )

Hunkatten heter Belle Gunnes, til daglig Belle. Oppkalt etter en av USAs verste kvinnlige seriemordere gjennom tidene, og hun kom faktisk fra Norge. Hittil har hun ikke levd opp til navnet sitt, noe som kanskje er likevel er greit når jeg jeg tenker meg om :sjenert:

Nå er riktignok ikke hesten et husdyr i så forstand, men han er oppkalt etter en tyrkisk DJ. Tarkan er hans navn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min heter Felix(betyr lykke, visste ikke at det også betydde katt). Han het egentlig Lizzie, men fant etter hvert ut at det var en gutt :) Til vanlig blir han bare kalt katten når vi ikke kaller på han for å ikke forvirre stakkars dyret. Har også hatt to marsvin som het Skippy og Baltus og en hest som het Birk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silvermist

Har dessverre ikke husdyr for øyeblikket men den forrige kaninen min het Tussi, den første kaninen het Miriam og hestene jeg har hatt har hett Bobby, Idun (eg. Frigg Best), Maja (eg. Maj-Bella) og Monty (eg. Another Question).

Åh, jeg savner å ha et dyr! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentepusen her heter Smula, for hun er så liten :rodmer: Guttepusen som vi skal hente på søndag skal få navnet Brutus. Er sambo som alltid har ønsket seg en guttepus ved det navnet, og blir han like stor som pappan sin, så blir det jammen en skikkelig Brutus også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To pusebrødre som heter ** og ***, blir ofte kalt "gutta boys" eller "brødrene brothers" :P

Endret av mariab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg vil ikke dele navnet på dyrene mine, fordi begges navn er så "sjeldne" at jeg lett kan gjenkjennes.

Hesten kaller vi bare for stankeldotten eller Dyret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Jeg vil ikke dele navnet på dyrene mine, fordi begges navn er så "sjeldne" at jeg lett kan gjenkjennes.

Signerer.

Men, om jeg ikke nevner dem ved navn så omtales de gjerne som "Gutta Boys" og "frøken Fryd" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke dele navnet på dyrene mine, fordi begges navn er så "sjeldne" at jeg lett kan gjenkjennes.

Hesten kaller vi bare for stankeldotten eller Dyret :)

Godt det er flere av oss som bruker dette kallenavnet på de dyrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnfi

Hunden min heter noe så originalt som: Fido

Tidligere har jeg eid en Fiffi, Whiskey og Brandy.

Rottene jeg hadde før het : Truls og Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...