Gå til innhold

Ord du ikke liker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det lov med setninger man ikke liker? Om det er må jeg bare få dette ut av systemet! Hvorfor er det som mange som plutselig skriver: Er det bare meg som synes at ... (sett inn diverse påstander som det er all grunn til å anta at mange irriterer seg over, eller i alle fall har en formening om. 

 

:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det lov med setninger man ikke liker? Om det er må jeg bare få dette ut av systemet! Hvorfor er det som mange som plutselig skriver: Er det bare meg som synes at ... (sett inn diverse påstander som det er all grunn til å anta at mange irriterer seg over, eller i alle fall har en formening om. 

 

:dry:

 

Hadde det enda vært så vel at alle skrev "som synes, mener, tenker", men de som skriver: "Er det bare meg, eller (sett inn hva som helst som kan passe) " irriterer vettet av meg.

Endret av Vidalita
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det enda vært så vel at alle skrev "som synes, mener, tenker", men de som skriver: "Er det bare meg, eller (sett inn hva som helst som kan passe) " irriterer vettet av meg.

Ja, det har du rett i! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På engelsk HATER jeg order "cock". Altså når det er i sammenhenge med underlivet, ikke hanen  :fnise: 

Det er så groteskt og ekkelt perverst føler jeg i ørene :P

Også er "mus" ganske irriterende.. det kommer alltid opp et bilde av underliv hver gang det ordet blir brukt av enten meg eller andre. Men det er ikke hatet som "cock"  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ord ungdommene bruker nå er "særr" for "seriøst". Gud som jeg hater det ordet!! Er også et annet et som jeg ikke husker de bruker som er hatet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pultost. 

Jeg spiser ikke dette siden jeg ikke liker det, men det er et horribelt ord for en ost. PULT OST, hallo???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et ord ungdommene bruker nå er "særr" for "seriøst". Gud som jeg hater det ordet!! Er også et annet et som jeg ikke husker de bruker som er hatet...

Ish? Som jeg også hater 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pultost. 

Jeg spiser ikke dette siden jeg ikke liker det, men det er et horribelt ord for en ost. PULT OST, hallo???

 

Ikke rart i den lukter vondt :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når folk skal skrive gratulerer med dagen, og bytter ut gratulerer med "gralla" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk skal skrive gratulerer med dagen, og bytter ut gratulerer med "gralla" 

 

Eller "gratulere!"  :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller "gratulere!"  :bond:

Ja, æsj! Blir kvalm av mennesker med rare ord og utrykk. Folk som snakker ekstremt "gangster" aktig også. 

Ish, gralla, særr, fosho, osv fyfaen  :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk skal skrive gratulerer med dagen, og bytter ut gratulerer med "gralla" 

 

GMD har jeg sett en del på facebook. "Gralla" var da et grusomt stygt ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GMD har jeg sett en del på facebook. "Gralla" var da et grusomt stygt ord.

Har sett gmd noen ganger, men syns "Gralla" tar kaka. 

"Gralla med dagen bror"  :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...