Luremegpå Skrevet 1. juli 2011 #361 Del Skrevet 1. juli 2011 Uffda for solbrentheten og go bedring til småen.sist T fikk feber, fikk han tenner 7 dager etterpå, så kan hende det er noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 2. juli 2011 #362 Del Skrevet 2. juli 2011 Han har ikke fått litt varmeslag eller noe da? om dere har vert mye ute? Man blir sliten av varmen selv om man er i skyggen, det blir ihvertfall jeg Så får jeg lett hodepine av den skarme solen. Husk caps eller solbriller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. juli 2011 #363 Del Skrevet 2. juli 2011 God bedring til lille Murmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 2. juli 2011 #364 Del Skrevet 2. juli 2011 Han har fortsatt litt feber i dag, men ikke så mye som i går. Er fremdeles veldig sutrete, og sover ikke noe godt.. I natt derimot, sov han fra midnatt til seks uten en eneste amming. Jeg hadde verdens største pupp da jeg våknet, og ble litt overrasket over at bare venstre pupp var full, mens høyre var like slapp som før. Har mistenkt en stund at jeg har ujevn melkeproduksjon, og det stemmer nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 2. juli 2011 #365 Del Skrevet 2. juli 2011 Glemte nesten det viktigste: babyen min er 7 måneder!!! Jeg er verdens heldigste! :hjerte: :hjerte: :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 2. juli 2011 #366 Del Skrevet 2. juli 2011 Hurra for 7 mnd :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. juli 2011 #367 Del Skrevet 2. juli 2011 Hurra for 7 måneders gammel Murmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 2. juli 2011 #368 Del Skrevet 2. juli 2011 Det er helt utrolig at tiden har gått så fort. Det har vært en herlig tid, og det blir bar bedre og bedre! Jeg ringte fastlegen vår og spurte om det var greit at han sov i vogna selv om han har litt feber, og i følge fastlegen var det bare sunt og fint å ligge ute når det uansett er så varmt som nå. Men så ville han ikke sove i vogna heller, så da ble det trilletur på oss i øsepøseregn. Det var i grunnen veldig deilig. Jeg er så utrolig fornøyd med Brio-vogna, hadde jeg kjøpt den helt fra starten av, slik jeg egentlig skulle, hadde jeg aldri byttet den ut. Så nå lurer jeg på om det er mulig å få kjøpt bag til den, om vi en gang i tiden får en baby til, eller om jeg er nødt å kjøpe enda en Brio Happy da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 2. juli 2011 #369 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg skal aldri selge Brio-vogna mi, og uansett om jeg elsker Bassonvogna kommer jeg til å ha baggen til Briovogna om jeg får flere barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. juli 2011 #370 Del Skrevet 2. juli 2011 Liker profilbildet ditt på fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 2. juli 2011 #371 Del Skrevet 2. juli 2011 Gratulerer med 7 mnd. gammel baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 2. juli 2011 #372 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Litt sent ute, men hurra for 7 mnd gammel Murmel edit: Presterte å skrive år istedet for mnd, men så fort har vel ikke tiden gått Endret 2. juli 2011 av Jesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 3. juli 2011 #373 Del Skrevet 3. juli 2011 7 år, ja.... Ja, plutselig sitter vi der og har skoleunger, og skjønner ikke hvor tiden ble av. Det er i grunnen ikke så lenge igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. juli 2011 #374 Del Skrevet 3. juli 2011 Hurra for sjumånedersgammel Murmel! Håper han er bedre i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 3. juli 2011 #375 Del Skrevet 3. juli 2011 Ja, han er litt bedre, men har fortsatt litt feber. Han sov dårlig på formiddagen, men så sov han hele to timer ute etterpå, og da ble han litt mindre sutrete. Han har fått fiskegrateng til middag i dag, og jeg er veldig glad for å se at selv om han spytter ut og nekter å spise fiskegratengen fra Hipp, synes han mamma sin hjemmelagede er veeeeeldig god! Nå har vi to nevøer på besøk, mens den siste er på fotballkamp med foreldrene, Murmel sover og mannen er ute og leker med ungene. Er så fint å høre hvor mye de koser seg med superonkel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 4. juli 2011 #376 Del Skrevet 4. juli 2011 Fine, fine dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. juli 2011 #377 Del Skrevet 4. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. juli 2011 #378 Del Skrevet 4. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. juli 2011 #379 Del Skrevet 4. juli 2011 Har du oppskrift på fiskegratengen? Hvordan var det i starten da dere begynte med middag/smaksprøver..? Hvor lang tid tok det før Murmel likte de forskjellige rettene? Eller liker han det meste for første gang? Føler vi går bakover her.. Plutselig virker det som han bare liker grøt, brød og frukt. Og at alt annet er greit å smake på men så er det stopp. Har så lite lyst til at Bolla skal bli voldsomt kresen.. tenkte jeg skulle lage fiskeboller i hvitsaus en dag til alle sammen, og så mose maten mens vi satt sammen alle tre. Kanskje det er lurt..? Det burde være lettlikt i alle fall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. juli 2011 #380 Del Skrevet 4. juli 2011 Takk for tips om baby-feeder. Funker veldig bra Hurra for fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg