Gå til innhold

K(a)os

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Synes jeg ser Murmel kose sånn... :rodmer:

Hm, kanskje pute er tingen..? Vi har én dundyne (tynn) og en diberdyne, men han bruker dundynen hele året. Nå har vi begynt å legge på et flispledd over dynen igjen, fordi vi sover alle med vinduene åpne og jeg synes det kanskje kan være litt kaldt med bare den dynen.. Har aldri behøvd å vaske dynen faktisk, bank i bordet!

Hva slags dyner bruker dere? Nå som vi er inne på det liksom.. :gjeiper: Kjøpte Lilletassens på Kid til rundt 250kr, men usikker på om han kanskje burde hatt en tykkere når han sover i et rom på rundt 16 grader.. (Han sover best når det er kaldt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har dyne fra IKEA, samme hele året, men om vinteren bruker vi jo sovepose. Jeg hadde litt dårlig samvittighet for å begrense bevegelsesfriheten hans med sovepose, men i morges fant jeg ham krabbende rundt i sengen med den på. :fnise:

I dag hørte jeg en annen mamma rope Murmel sitt navn til ungen sin, ble jeg nesten litt satt ut. Er ikke så ofte jeg hører det navnet på andre enn gamle menn. Hun mammaen så at jeg ble overrasket, så hun spurte om Murmel heter det samme, og fortalte at det er den første ungen de har møtt som heter det samme.

Og Murmel har hatt sitt første "jeg vil ha det! NÅ!"-anfall på butikken i dag. Over en boks med druer! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er moro ;)

"Jeg vil ha det NÅÅÅÅÅ!" leken har vi vært myyye gjennom. Over alt mulig egentlig, også en kopp kaffe (som han selvsagt aldri kommer til å få før han er gammel nok). Ekstra styr er det jo når det skjer i butikken, men jeg må smile litt av det for det ;)

Riktig god helg Marmot!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe må bare dele med ere ang MÅ HA ting, for vi har prøvd å lære Bumba å sette ting tilbake når hun er ferdig med det. Her om dagen i butikken skulle hun ikke sitte i kjerra så da fikk hun gå rundt........tok da alt mulig fra hyllene det hun rakk, og gikk så stolt mot meg........så sa jeg at vi ikke skulle ha det og om hun ikke kunne legge det tilbake så de som trengte den kunne ha den.......da gikk hun pent tilbake og satt den på plass....kom så mot meg igjen kjempestolt at hun klarte å legge det igjen :)

de er så mye mer smarte en man tror ofte, men vi har hatt våre tøffe gråter før dette altså.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter han på gulvet og danser til Green Day. At det går an å bli så søt! :fnise: Skjermspareren på den pcen som er koblet til tven viser bilder av Murmel, så da sitter han og beundrer seg selv mens han danser, peker og sier "Se!" Jeg må innrømme at jeg synes det er veldig deilig at han trives alene på gulvet innimellom, så jeg kan sette meg ned og slappe av litt. Våknet med skikkelig hodepine i morges, fikk heldigvis sove helt til 7.

Siden jeg har besøk av kompisen, ble det litt sent i går, og til og med en liten cider. Følte meg vill og gal da altså. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. På nyttårsaften drakk jeg to cider, et glass sjampis og noen "slurker" Jägermeister, og var vel ikke akkurat edru, for å si det sånn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Han er så herlig for tiden! :rodmer:

I dag sov han til 10 på 8, og jeg som hadde vært superflink og lagt meg 22.30 for å være uthvilt når han våkne6-7, lå våken fra kvart over 6 og ventet. :fnise: Men jeg synes det er så utrolig deilig å ligge i sengen og bare slumre også, så det var godt.

I dag har vi vært i Sverige med søsteren min, for et styr det er å montere de store setene. Jeg savner babysetet, kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat byttet til sete nr.2 vi også. Mye bedre plass for han, men jeg må sitte bak pga dårlig plass foran.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...