Gå til innhold

K(a)os

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hørtes smart ut med nettbasert utdanning! Eller deltid kanskje? (eller er det det samme :klo:) Jeg skjønner godt at du ikke vil pendle, tror du kommer til å føle at du får liten tid med Murmel da..

Blogg er nok lurt hvis du vil få ut litt tanker du ikke vil skrive her :klemmer: (Og jeg kommer til å lese hvis jeg får lov :sjenert:)

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår :klemmer:

Nettbasert utdanning tror jeg er kjempelurt av deg. Jeg var inne på samme tanken, men dama fra Uniersitetet sa til meg at studiet jeg ville ta ikke gikk an å ta over nettet. Dumme meg trodde på henne - dette viste seg å være feil, og jeg fant det ut for sent :( Utrolig kjipt, for det hadde vært en enorm mulighet nå som jeg har gått hjemme så lenge.

Jeg leser også gjerne lukket blogg hvis jeg får lov :sjenert:

Klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Men får man virkelig jobb etterpå om man tar nettutdanning? Samlingsbasert der jeg er på skolen noen dager i mnd. eller noe kunne jo fungert. Egentlig kunne jeg godt tenke meg å flytte, men det er jo mye styr det også. Angrer på at vi flyttet hit i utgangspunktet... :sjenert:

Får prøve å opprette en lukket blogg, jeg er så inkompetent at det spørs om jeg får det til. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Du må sende invitasjoner på en eller annen måte. Spør i et av forumene, sikkert noen som vet. :Nikke: Du får sende meg invitasjon også, da!

Nettbasert hørtes fornuftig ut. Det er jo en fullverdig utdannelse og sidestilt med fulltid skoleundervsining, så ingen arbeidsgivere som i utgangsppunktet burde være negative til det. Du må gjennom samme pensum.

Ellers tror jeg noen deltidsstudium også er lagt opp på en lignende måte med noen intensive uker ila semesteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til endre innstillinger for bloggen. Så regner jeg med du har valgt "Privat klubb" under synlighet? Til høyre skal det være en kolonne som heter privat klubb, og der kan du invitere hver enkelt :) Håper jeg får tilgang? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den utdanningen jeg snakker om er nettbasert gjennom høyskole og altså likestilt med annen høyskoleutdanning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere skoler har desentralisert lærerutdanning, dvs noen samlinger per semester. Mener å huske at man da bruker ett år lengre på studiene. Ellers så tilbyr enkelte høyskoler nettbasert utdanning. Du kan ta eksamene lokalt på godkjent skole.

Leser gjerne blogg jeg og, om jeg får. :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marmot

Desentralisert utdanning har de i hvert fall på den høyskolen som ligger to timer unna her. Hvordan gjør man det med praksis da, er det mulig å få praksis her jeg bor? Dette kan jeg sikkert skrive en epost om til skolen. :sjenert:

Nå har jeg gitt tilgang til de som har bedt om det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg vil gjerne følge med videre - jeg leser jo jevnlig her, selvom jeg ikke er så flink til å legge igjen synlige spor :klem:

Koselig å lese at Murmel blir stadig større og flinkere - han høres jo helt skjønn ut :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettbasert studie vurderer jeg, men ikke sikkert det går med utdannelsen jeg ønsker....må undersøke det litt, men har hørt flere som har gjort det. Praksis søker man ofte selv så da skulle man vel tro man kunne søke nærmere der man bor.....hva kunne du tenkt deg å bli, altså hvordan lærer hvis jeg forstår riktig??

Jeg ha veldig lyst å lese bloggen om jeg får lov, er innom og leser her men ikke alltid jeg skriver da tiden strekker ikke til bestandig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med en BA i IT, og det er ingen problem å studere på nett. Men selvsagt noen ulemper, savner interaksjon med andre studenter f2f og det å få hjelp der og da om man lurer på noe.

Vil tro du kan ta praksis hvor som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...