Gjest imli Skrevet 25. mai 2011 #61 Skrevet 25. mai 2011 Herregud. Enten har TS eit forvrengt syn på eiga kropp, elles så er ho ute etter å høste kompliment. Nei, sjølvsagt er ikkje kroppen din verken stygg eller lubben. Viss ikkje du ser det sjølv, oppsøk hjelp. 1
Gjest Jelly Skrevet 25. mai 2011 #62 Skrevet 25. mai 2011 RIGHT.. Sorry, tror du utmerket, UTMERKET godt vet selv hvor bra det der ser ut, så skal du komme hit og høste komplimenter? Folk med lav selvtilit er tydeligvis de som fisker etter kommentarer, ikke omvendt. Så hun vet tydeligvis ikke utmerket godt hvor bra hun ser ut. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #63 Skrevet 25. mai 2011 Ts. Du føler at du har store hofter, fordi du veier for lite i forhold til rammeverket på kroppen din. Kroppen din er ikke designet til å være så slank som du er nå. Det gjør at du ikke ser så frisk ut som du kan. Legg på deg MINST fem kilo, gjerne ti, så vil du bli så mye vakrere, og kroppen din vil virke mer harmonisk og proporsjonert. 2
Gjest HunterLady Skrevet 25. mai 2011 #64 Skrevet 25. mai 2011 Er dette en slik "boost my ego"-tråd?? Isåfall så kan jeg trøste egoet ditt med at du er enormt flott og overhodet ikke har grunn til å være misfornøyd. 1
Gjest Purple Haze Skrevet 25. mai 2011 #65 Skrevet 25. mai 2011 Kvinner kan ikke bli tynne nok. Og det er tydeligvis ikke grenser for hvor tjukke mannfolk kan være i huet. 4
Gjest imli Skrevet 25. mai 2011 #66 Skrevet 25. mai 2011 Og det er tydeligvis ikke grenser for hvor tjukke mannfolk kan være i huet. Tydelegvis ikkje
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2011 #67 Skrevet 25. mai 2011 TS: synes du var kjempefin! Men...synes du burde spise mer og kanskje veie omtrent 5 kg mer! Du ser for tynn ut. hun er da absolutt ikke for tynn, hun har flotte hofter, og en markert midje. ser flott ut
The Kitten Skrevet 25. mai 2011 #68 Skrevet 25. mai 2011 Ts. Du føler at du har store hofter, fordi du veier for lite i forhold til rammeverket på kroppen din. Kroppen din er ikke designet til å være så slank som du er nå. Det gjør at du ikke ser så frisk ut som du kan. Legg på deg MINST fem kilo, gjerne ti, så vil du bli så mye vakrere, og kroppen din vil virke mer harmonisk og proporsjonert. Hun er fin som hun er, hun trenger ikke gjøre noen endringer verken den ene eller andre veien. 3
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2011 #69 Skrevet 25. mai 2011 Ts. Du føler at du har store hofter, fordi du veier for lite i forhold til rammeverket på kroppen din. Kroppen din er ikke designet til å være så slank som du er nå. Det gjør at du ikke ser så frisk ut som du kan. Legg på deg MINST fem kilo, gjerne ti, så vil du bli så mye vakrere, og kroppen din vil virke mer harmonisk og proporsjonert. herregud ab, vedder på at du er feit. der,jeg sa det
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2011 #70 Skrevet 25. mai 2011 Folk med lav selvtilit er tydeligvis de som fisker etter kommentarer, ikke omvendt. Så hun vet tydeligvis ikke utmerket godt hvor bra hun ser ut. men om hun trodde kroppen skulle bli totalt slaktet på kg hadde hun vel ikke lagt den ut? om hun slet aå mye med selvtilitten mener jeg. kroppen er flott den, skjønner meg ikke på de som mener hun skal legge på seg. 2
Gjest imli Skrevet 25. mai 2011 #71 Skrevet 25. mai 2011 Eg kan heller ikkje heilt ru på at ein person med så dårleg sjølvtillit ville ha lagt ut eit bilete av seg sjølv i berre undertøy på internett... Tykkjer ho er fin som ho er, men hadde ikkje blitt "stygg" eller lubben av å leggje på seg 5-10 kg heller. 1
Gjest stian84 Skrevet 25. mai 2011 #72 Skrevet 25. mai 2011 Eg kan heller ikkje heilt ru på at ein person med så dårleg sjølvtillit ville ha lagt ut eit bilete av seg sjølv i berre undertøy på internett... Tykkjer ho er fin som ho er, men hadde ikkje blitt "stygg" eller lubben av å leggje på seg 5-10 kg heller. hun hadd ikke vært slank heller da, om hun la på seg 10 kg;)
Gjest imli Skrevet 25. mai 2011 #73 Skrevet 25. mai 2011 hun hadd ikke vært slank heller da, om hun la på seg 10 kg;) Ikkje? Det trur eg... 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #74 Skrevet 25. mai 2011 Hun er fin som hun er, hun trenger ikke gjøre noen endringer verken den ene eller andre veien. Deg om det. Bein som stikker ut viser at man ikke veier nok i forhold til sitt eget skjelett. herregud ab, vedder på at du er feit. der,jeg sa det Jeg er 167 og veier 55. Går gjerne opp et par til.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #75 Skrevet 26. mai 2011 TS her Hvordan får jeg avsluttet denne tråden når den er startet som anonym?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #77 Skrevet 26. mai 2011 ts, hvorofr vil du stenge tråden? TS For jeg vil gjerne ha bort bildet.
Hankjønn Skrevet 26. mai 2011 #78 Skrevet 26. mai 2011 Be moderator fjerne det. Send en PM til en mod eller raporter din egen tråd og skriv at du ønsker bildet fjernet. De fleste her har vel uansett sett nok på det, fornøyd var folk i hvert fall
Gjest Aliyyah Skrevet 26. mai 2011 #79 Skrevet 26. mai 2011 (endret) Fjerne bildet går jo an, men det er jo et bilde man kan laste ned. Lurer på hvor mange som har gjort det nå, eller om noen har gjort det, og om det dukker opp et annet sted på nettet vet man jo aldri. Generelt synes jeg derfor det er lite smart å legge ut et bilde av seg selv i disse dager. (Selv om du er uten hode, så kan jo kroppen din dukke opp med en annens hode et sted). Når det gjelder spørsmålet på tråden, så skjønner jeg ikke hva du mener. (Les: kan ikke begripe at du synes du er stygg). Synes ikke hoftene dine var så veldig brede jeg. Har sånne selv. Endret 26. mai 2011 av Aliyyah 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #80 Skrevet 26. mai 2011 syntes du har kjempe fin kropp som du burde være stolt av,,,vet om mange jentr som ønsker den kroppen der. hofter er fint når man har definert midje!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå