Gå til innhold

Er denne kroppen stygg ?

Fremhevede innlegg

Gjest Bjørn82
Skrevet

Kvinner kan ikke bli tynne nok.

Nei da er det bedre andre veien. "Et jokk å resten på dønningene"

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner kan ikke bli tynne nok.

Hva mener du om kroppen til den andre jenta som har postet lignende tråd, da? Er hun også feit? :gjeiper:

Gjest Dag T.
Skrevet

Kroppen din er helt ok, men en liten halvtime med jogging hver kveld for å bli kvitt bilringene hadde du ikke tatt skade av.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kroppen din er helt ok, men en liten halvtime med jogging hver kveld for å bli kvitt bilringene hadde du ikke tatt skade av.

Dere skriver tydelighvis disse krasse kommentarene for å provosere oss , men når jeg ser dette bildet ser jeg en slank og vakker kropp som langt i fra burde bli fortalt å slanke seg. Greit nok hun har startet denne tråden, så hun kunne forvente disse kommentarene , men dette blir bare feil.

Jeg skjønner jo nå i ettertid at jeg " heller bensin på bålet" ved å la meg bli provosert.

Endret av Miss Violet
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS, du har en nydelig kropp du skal være stolt av å bære!

Jeg har akkurat samme kroppsform som deg, men er ca 25 år eldre. Da jeg var yngre skulle jeg nok ofte ønske at jeg var nettere i kroppen, spes. med tanke på hoftene. Men vet du hva? Du har en sånn type kropp som kommer til å holde seg sexy hele livet, med mindre du blir alt for tynn eller alt for tykk. :) Du har nemlig det viktigste "på plass": midje og hofter!

Mange av de "nette" unge jentene du ser rundt deg i dag med en spedere benbygning, vil bli epleformede og lubne uten antydning til midje når de bare får noen år og noen barnefødsler på seg.

Du er slettes ikke for tykk, for du kan ikke slanke bort hoftebeina dine. Og du er heller ikke for tynn, men du kan lett se tynnere ut enn andre fordi du egentlig har en "kraftig" benbygning som gjør at beina lettere synes, også om du er helt normalvektig. I dag er du akkurat passe!

Nei, kjære deg, vær sjeleglad for at du har akkurat den kroppen du har! Du er nydelig nå, og om du tar pent vare på deg selv, så vil du se yngre ut i kroppen enn de fleste på din alder også om 30 år!! :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

TS her;

Det er desverre slik at jeg ikke har bilringer vel og merke.

Gjest ektemann
Skrevet

Du er alt for slank for min smak. Men fin

Jeg kjenner INGEN gutter som ikke liker hofter, pupper, lår og rompe. (Jeg er gutt selv)

Hvorfor i all verden skulle gutter tenne på smale hofter? Det er jo i mot naturen. Det styggeste jeg vet på kvinner er smale hofter, små pupper, sixpack og at man ser ribbeina. Kvinner skal ha saftige lår, deilig stor rompe, brede hofter og store pupper.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Du er alt for slank for min smak. Men fin

Jeg kjenner INGEN gutter som ikke liker hofter, pupper, lår og rompe. (Jeg er gutt selv)

Hvorfor i all verden skulle gutter tenne på smale hofter? Det er jo i mot naturen. Det styggeste jeg vet på kvinner er smale hofter, små pupper, sixpack og at man ser ribbeina. Kvinner skal ha saftige lår, deilig stor rompe, brede hofter og store pupper.

Der som er flott med gutter og menn, er at de er ulike, Noen liker brede hofter, mens andre foretrekker dem smale. Enkelte synes en D-cup er flott, mens andre er vel så fornøyd med en A-cup. Det er ingen fasit på hvordan en kvinne SKAL se ut, du har dine preferanser og andre foretrekker kanskje noe helt annet. Heldigvis for dere menn må sier ikke kvinner at menn skal være 180cm, bredskuldret, muskuløse, og ha en penis på vel 20 cm.

Skrevet

Du har en kjempe fin kropp!!!

Skrevet

Føler meg veldig lubben, og med alt for store hofter. Har igrunn ganske flat mage, men hoftene mine får meg til å føle meg stor... Har jeg grunn til det ?

herrefred jente, du vet da selv at du har en flott kropp. Om du hadde hatt problemer med den ville du ikke tatt lettkledde bilder AB, eller ei. Nå graver du etter komplimenter med gravemaskin altså, hehe

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

For små pupper. Vet ikke om du har noe ræv heller. Med de tynne låra så er det vel ikke så mye å se på bakparten, atar jeg Uten pupper og rumpe kommer du ikke langt, snuppa. Det er det viktigste på en kvinnekropp.

• Liker 2
Skrevet

Du har ingen grunn til å føle deg lubben ! .. du har en vakker kropp og menn vill instinstinktift gå etter kvinner med brede hofter.

Du skal også vite at brede hofter er et tegn på fruktbarhet, du vill få en lettere barnefødsel en en kvinne med smale hofter og du har mindre sjans for å få kreft :)

(fakta)

AnonymBruker
Skrevet

herrefred jente, du vet da selv at du har en flott kropp. Om du hadde hatt problemer med den ville du ikke tatt lettkledde bilder AB, eller ei. Nå graver du etter komplimenter med gravemaskin altså, hehe

Som jeg har sagt så er jeg på ingen måte ute etter kompimenter, men ute etter andre sin mening. Hadde man vært ute etter komplimenter og slike ting kan man like så godt legge det ut på deiligst.no. Men kroppen min er en ting jeg sliter med.

AnonymBruker
Skrevet

hva trener du?

Treningen min er ekstremt jojo. Har perioder der jeg trener hardt 5-6 dager i uken, og perioder der jeg ikke trener i det hele tatt... Ikke veldig sunt altså

Men når jeg trener så trener jeg mest styrketrening, og ellipsemaskin.

Gjest Cosette
Skrevet

Fine hofter eller ikke, det er egentlig ikke problemet.

Problemet er selvfølelsen din. Og tro det eller ei, men den bygges ikke av noen kommentarer på et forum. Den bygger du selv, ved å lære deg å akseptere og elske den du er og det utgangspunktet du har fått. Det er en lang prosess, men det er så verdt det.

• Liker 4
Gjest Jente1990:)
Skrevet

For små pupper. Vet ikke om du har noe ræv heller. Med de tynne låra så er det vel ikke så mye å se på bakparten, atar jeg Uten pupper og rumpe kommer du ikke langt, snuppa. Det er det viktigste på en kvinnekropp.

Herregud for en frekk kommentar! Helt utrolig hva voksne folk klarer å spy ut!

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Som jeg har sagt så er jeg på ingen måte ute etter kompimenter, men ute etter andre sin mening. Hadde man vært ute etter komplimenter og slike ting kan man like så godt legge det ut på deiligst.no. Men kroppen min er en ting jeg sliter med.

men hva skal u gjøre nå da? etter å fått ulike meninger? sliter selv med min kropp, og aldri om et bilde av den hadde havnet på kg

AnonymBruker
Skrevet

Den kroppen der var da ikke stygg! Over middels pulbar! :jepp:

Så av 10 mulige sier du score 6?

Begrunn! Hvorfor var ikke dette en 10'er for deg?

AnonymBruker
Skrevet

men hva skal u gjøre nå da? etter å fått ulike meninger? sliter selv med min kropp, og aldri om et bilde av den hadde havnet på kg

TS: synes du var kjempefin! Men...synes du burde spise mer og kanskje veie omtrent 5 kg mer! Du ser for tynn ut. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...