AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Føler meg veldig lubben, og med alt for store hofter. Har igrunn ganske flat mage, men hoftene mine får meg til å føle meg stor... Har jeg grunn til det ?
JohnQ Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Den kroppen der var da ikke stygg! Over middels pulbar! 5
Tears.of.the.Sun Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Jeg blir så lei meg når jeg ser nydelig vakre kvinner og jenter som tror de er feite når de egentlig er så tynn at det nesten er skummelt. 22
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Kjære deg, jente! DU er overhode ikke tykk i det hele tatt. Du har en slank og fin kropp, og bør ikke bli tynnere. Ja, du har hofter, men det er fint med hofter. DU skal være stolt av hotene dine! Mange som ville dødd for kroppen din! Dessuten, er det bare du som tenker på kroppen din, mens alle andre tenker på sin kropp. Når alt kommer til alt, er det ikke kroppen din som teller, men DEG 5
Micolina Skrevet 22. mai 2011 #7 Skrevet 22. mai 2011 Spurte noen kompiser og de ble sjokket da jeg sa at du syntes du hadde for store hofter. Jeg syntes overhode ikke du har for store hofter, du ser bare naturlig sunn ut og sexy med former . Passer kroppen din. 5
camze Skrevet 22. mai 2011 #8 Skrevet 22. mai 2011 Jeg har det også slik, og jeg HATER hoftene mine.. Føler ikke jeg henger på grep i heletatt..
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #10 Skrevet 22. mai 2011 Setter veldig stor pris på alle svar her! 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #11 Skrevet 22. mai 2011 Den kroppen der var da ikke stygg! Over middels pulbar! Hell yeah! I'd tap that ass!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #13 Skrevet 22. mai 2011 Jeg ELSKER hofter. Jeg skjønner ikke hvem som har "bestemt" at store/brede hofter ikke er bra? Det finnes jo ikke noe mer sexy enn brede hofter og smal midje, noe du har TS. Det er dødslekkert. Jeg ser ikke en eneste gal ting med den kroppen der, altså. Det må jo være drømmekroppen?! Jeg er helt seriøs, altså. Brede hofter + smal midje slår smal midje + smale hofter ANY DAY. 3
Gjest jeansgutt21 Skrevet 22. mai 2011 #14 Skrevet 22. mai 2011 Føler meg veldig lubben, og med alt for store hofter. Har igrunn ganske flat mage, men hoftene mine får meg til å føle meg stor... Har jeg grunn til det ? NEI! Det har du ikke noe grunn til. syns kroppen din er flott og du har perfekte hofter og mage, du har ingen fgrunn til føle at du for stor, tilnærmet perfekt, spør du meg:)
Gjest fisk Skrevet 22. mai 2011 #15 Skrevet 22. mai 2011 Ville drept for den kroppen der, snuppa!!! :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #17 Skrevet 22. mai 2011 RIGHT.. Sorry, tror du utmerket, UTMERKET godt vet selv hvor bra det der ser ut, så skal du komme hit og høste komplimenter? 36
Miss Violet Skrevet 22. mai 2011 #18 Skrevet 22. mai 2011 Seriøst, ble nesten litt sjokkert her. Selv om jeg er jente , så må jeg si at du har en sykt bra kropp! Lubben?? Aldri i verden. Det er såå mange pene jenter som får vrangforestillinger i forhold til sin kropp. Ikke gjør det. Du burde være fornøyd med kroppen din, det er mange som kunne ønske seg en flat mage og definert midje som du har. Og jeg synes det er kjempepent med jenter som har en timelgassform som du har! 3
miss'S Skrevet 22. mai 2011 #20 Skrevet 22. mai 2011 RIGHT.. Sorry, tror du utmerket, UTMERKET godt vet selv hvor bra det der ser ut, så skal du komme hit og høste komplimenter? Skjønner veldig godt om det virker slik, men det er absolutt ikke det jeg er ute etter. Jeg har lenge slitt med ekstremt dårlig selvtillitt, og det har ødelagt mye for meg. Jeg vil derfor høre meningene til andre mennesker om de mener det samme som jeg syntes (at jeg er for stor/har for store hofter). Jeg blir veldig overrasket når jeg leser kommentarene jeg har fått, og jeg merker det hjelper på synet mitt når det gjelder kroppen min. Jeg er kun ute etter andres meninger, ikke komplimenter. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå