Gå til innhold

Er denne kroppen stygg ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns du er nydelig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner veldig godt om det virker slik, men det er absolutt ikke det jeg er ute etter. Jeg har lenge slitt med ekstremt dårlig selvtillitt, og det har ødelagt mye for meg. Jeg vil derfor høre meningene til andre mennesker om de mener det samme som jeg syntes (at jeg er for stor/har for store hofter). Jeg blir veldig overrasket når jeg leser kommentarene jeg har fått, og jeg merker det hjelper på synet mitt når det gjelder kroppen min. Jeg er kun ute etter andres meninger, ikke komplimenter.

Er det derfor du står frem med brukernavn etter å ha mottatt komplimenter?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det derfor du står frem med brukernavn etter å ha mottatt komplimenter?

Uff, nå dummer jeg meg ut. Det var virkelig ikke meningen

Skrevet

Uff, nå dummer jeg meg ut. Det var virkelig ikke meningen

Nå vet vi jo hvem du er, så du trenger ikke skjule deg.

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet vi jo hvem du er, så du trenger ikke skjule deg.

Ingen her inne som vet hvem jeg er, kun hva mitt brukernavn her inne er. Dessuten, hva er så farlig med det? Stop hatin'

• Liker 1
Skrevet

Men du trenger ikke poste som anonym bruker lenger, siden vi nå vet hvilken bruker du er.

AnonymBruker
Skrevet

Men du trenger ikke poste som anonym bruker lenger, siden vi nå vet hvilken bruker du er.

Neida, skjønner det. Bare liker det best slik :-)

Gjest Katten.
Skrevet

Takk gud for heite jenter uten selvinnsikt. Det gjør jobben til oss gutta så mye lettere.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du og jeg har samme kroppstype så jeg er kjent med komplekset. Det er jo ikke akkurat det man ser mest av i bladene, og det er ikke alltid den øverste knappen i buksa vil igjen :fnise:

Jeg bestemte meg for å kvitte meg med dem en gang, men det sier jo seg selv hvordan det gikk - jeg ble så tynn at jeg fikk uthulte kinn og spaghettiarmer, men hoftene satt der fremdeles de! Man har liksom samme form/fasong på kroppen uansett.

Men jeg har faktisk alltid syntes at de ser jævla bra ut når jeg er naken eller i bikini da!

Er bare med klær på de kan være et irritasjonsmoment. Men det er bare å lære seg å elske dem. Mannfolk gjør iallefall det :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du og jeg har samme kroppstype så jeg er kjent med komplekset. Det er jo ikke akkurat det man ser mest av i bladene, og det er ikke alltid den øverste knappen i buksa vil igjen :fnise:

Jeg bestemte meg for å kvitte meg med dem en gang, men det sier jo seg selv hvordan det gikk - jeg ble så tynn at jeg fikk uthulte kinn og spaghettiarmer, men hoftene satt der fremdeles de! Man har liksom samme form/fasong på kroppen uansett.

Men jeg har faktisk alltid syntes at de ser jævla bra ut når jeg er naken eller i bikini da!

Er bare med klær på de kan være et irritasjonsmoment. Men det er bare å lære seg å elske dem. Mannfolk gjør iallefall det :)

Blir nesten litt redd når jeg leser det du skriver. Og hofter er det flotteste i verden. Men siden hofter består av bein, er det helt umulig å slanke det bort. Og fint er det. Jeg har selv brede hofter og en smal midje , men litt mage etter mye søtsaker og potetgull. Det viktigste er for meg er å ha positive mennesker rundt meg, som bryr seg mer om MEG enn hvordan jeg ser ut. Og det gjelder vell uansett hvordan man ser ut.

Endret av Miss Violet
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Skulle sagt "skitt fiske" om jeg hadde svart først miss, for det ble vellykket fisketur etter respons!

Som alle andre sier her, kroppen din er pen. Om det vedlagte bildet viser din kropp vil jeg med det kyniske rangeringssystemet 1-10 vurdert deg til rundt 8, pluss minus etter humøret. Hoftene dine er det intet å trekke på, tvert imot er det tiltrekkene at de er synlig slik de er. Holder du pusten på bildet? Jeg ble litt bekymret over at ribbeina er så tydelig som de er, spesielt når du sier du føler deg lubben når du absolutt ikke er det.

Uansett, flat mage, slank kropp, timeglassfasong: Med din figur er du klart i det øvre sjiktet av jenter basert på kroppsutseendet, i hvert fall i min verden.

Ikke ha dårlig selvtillit, 5/7 av jentene i klassen min har vesentlig mindre pen kropp enn deg ;)

Endret av Hankjønn
AnonymBruker
Skrevet

Skulle sagt "skitt fiske" om jeg hadde svart først miss, for det ble vellykket fisketur etter respons!

Som alle andre sier her, om det bildet er din kropp en jeg med det kyniske tallsystemet 1-10 ville ratet til rundt 8, pluss minus etter humøret. Hoftene dine er det intet å trekke på, tvert imot tiltrekkene at de er synlig slik de er. Holder du pusten på bildet? Jeg ble litt bekymret over at ribbeina er så tydelig som de er, spesielt når du sier du føler deg lubben når du absolutt ikke er det.

Uansett, flat mage, slank kropp, timeglassfasong: Med din figur er du klart i det øvre sjiktet av jenter rangert etter kroppsutseendet, i hvert fall i min verden.

Ikke ha dårlig selvtillit, kun 5/7 av jentene i klassen min har vesentlig mindre pen kropp enn deg ;)

Holder ikke pusten på dette bildet, jeg har litt synlige ribbein til vanlig. Noe som plager meg, ettersom de gir kroppen min en litt "ruglette" form. Men takk for god respons på bildet, merker det hjelper meg til et bedre syn på kroppen.

• Liker 2
Skrevet

Omg, nå er det på tide jenter med hofter slutter å grine!

Hofter er lekkert!

• Liker 2
Gjest Bjørn82
Skrevet

Nei den var ikke stygg! Jeg kunne kommet i fare for å lagt an på en slik kropp i mine single dager.

• Liker 2
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Skrevet

Du kunne godt ha slanket bort en god del av de hoftene, ja. De stod ikke helt i stil til resten av kroppen, som var slank og fin.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Du kunne godt ha slanket bort en god del av de hoftene, ja. De stod ikke helt i stil til resten av kroppen, som var slank og fin.

Er du seriøs? TS kan ikke slanke bort en så flott kvinnekropp! ( Og hun kan ikke begynne å slanke bort hoftebena sine ..)

Endret av Miss Violet
  • Liker 5
Skrevet

Holder ikke pusten på dette bildet, jeg har litt synlige ribbein til vanlig. Noe som plager meg, ettersom de gir kroppen min en litt "ruglette" form. Men takk for god respons på bildet, merker det hjelper meg til et bedre syn på kroppen.

Skjønner. Det var ikke noe utseendemessig gale med det, jeg ble bare som sagt bekymret for at det var som følge av overdreven slanking.

En sunn kropp er en pen kropp, hverken for tynn eller for tykk :)

Det er bra vår respons hjelper, trygghet på egen kropp er en grunnsten for god selvtillit og selvfølelse!

Dersom det er spøk: Ikke spøk med slikt da TS har hatt problem med selvtilliten, for mange veier en negativ kommentar tyngre enn tusen positive.

Dersom det er seriøst: Jeg respekterer andres rett til å ha andre preferanser på kvinners kropp enn hva jeg har, men å anbefale at en jente med normal, sunn og pen kropp skal slanke seg anser jeg som slik idioti og potensielt skadelig at jeg ikke kan annet enn å fordømme det. Sykelig tynne kvinner kan holdes til catwalk'ene og andre fantasiverdener, her hersker den normale verden hvor kroppsidealet er ganske likt det TS har.

Hater det syltynne kroppsidealet for mange modeller, bortsett fra klærne og sminken minner altfor mange om konsentrasjonsleirfanger.

• Liker 5
Gjest Bjørn82
Skrevet (endret)

Hater det syltynne kroppsidealet for mange modeller, bortsett fra klærne og sminken minner altfor mange om konsentrasjonsleirfanger.

Amen!

Endret av Bjørn82
  • Liker 2
Skrevet

Kvinner kan ikke bli tynne nok.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...