Amadea Skrevet 24. august 2006 #581 Del Skrevet 24. august 2006 Haaper snuppa di blir frisk snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 24. august 2006 #582 Del Skrevet 24. august 2006 Huff. Ikke noe gøy å være mor til sykt barn. Stooooor til tapper mamma!! (Kan forøvrig nevne at jeg hadde falsk krupp da jeg var liten men jeg er helt frisk (!!??????????) nå og det var vel aldri så veldig farlig. Jeg husker jeg fikk kjøre drosje til sykehuset og at jeg fikk dra hjem en dag tidligere enn planlagt fordi jeg skulle i bryllup, og der fikk jeg danse med den kjekke fetteren min. Jeg tror jeg var 4 år. Husker falsk krupp som en fin ting. Ta jenta di med til en kjekk lege som leker at instrumentene sine er trompeter, så blir det nok til en fin opplevelse for henne også. Dette gir inntrykk av å være litt mer lystig enn jeg hadde tenkt, men det er så skummelt når småungene sine er syke!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. august 2006 #583 Del Skrevet 24. august 2006 Falsk krupp høres veldig fælt ut, men er ikke farlig hvis man da ikke overser det totalt og bare lar barnet ligge. Det som er ekkelt er at man kan få panikk fordi man tror man ikke får puste, men små barn tenker ofte ikke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #584 Del Skrevet 24. august 2006 Takk for hilsen Amadea og Dallandra Hun sover litt nå, men jeg tror hun skal få ligge inne hos oss i natt om hun våkner igjen! Har vært ute med henne i kald luft, det hjalp litt. Dessuten liker hun å sove, så hun ba om å få legge seg. Så det er nok ikke så gale. Men vi har aldri opplevd dette før, og da blir vi(ok JEG) ganske skremt.... Men jeg ringte pappa, det hjalp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2006 #585 Del Skrevet 24. august 2006 Og Tuji også Skulle tro jeg var verdens mest hysteriske mor som setter hele KG i sving over jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. august 2006 #586 Del Skrevet 25. august 2006 Det er kjempeekkelt med krupp, for det høres så voldsomt ut! Her i huset er det pappaen som tar seg av slikt, og jeg hadde nok blitt ganske redd hvis jeg opplevde det når jeg var alene. Men så lenge man vet hva man skal gjøre er det egentlig ikke så farlig. Hvis hun selv ville legge seg er det sikkert helt i orden. Da kan hun ikke ha så vanskelig for å puste. Hun hadde nok ikke villet legge seg hvis hun var dårlig. Fikk du sovet noe i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2006 #587 Del Skrevet 25. august 2006 Hvordan gikk det i natt? Forstår hvis dere ble kjempe redde! Jeg husker at broren min hadde det, når han var liten. Det er en skikkelig ekkel opplevlse. Håper dere har fått litt søvn i natt i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. august 2006 #588 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg kan ikke fatte og begripe at det er mulig å legge seg halv fire med småbarn i hus . Hvordan greier dere det? Fortrenger dere bare at dere skal opp om noen få timer? Jeg pleier å bli grepet av panikk for morgendagen hvis ikke jeg har lagt meg elleve ← I 11(23) tiden tar jeg gjerne en blund på sofan jeg, sånn at jeg klarer å være lenge våken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. august 2006 #589 Del Skrevet 25. august 2006 Og Tuji også Skulle tro jeg var verdens mest hysteriske mor som setter hele KG i sving over jenta mi ← Ser ikke at der er noe hysterisk med det!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. august 2006 #590 Del Skrevet 25. august 2006 Hvorda går det forresten med røykesluttinga? Har det blitt noe av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. august 2006 #591 Del Skrevet 25. august 2006 Hvorda går det forresten med røykesluttinga? Har det blitt noe av? ← Tror den gikk fløyten, gitt. Ligger Niko og sover søtt, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. august 2006 #592 Del Skrevet 25. august 2006 Håper ikke hun har sykt barn i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. august 2006 #593 Del Skrevet 25. august 2006 Falsk krupp pleier å være en nattegreie, som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. august 2006 #594 Del Skrevet 25. august 2006 OK, har heldigvis sluppet det vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2006 #595 Del Skrevet 25. august 2006 Hei og takk for besøk. Natten var litt hard for jenta vår, men heldigvis gir jo "Krupp-hosten" seg når morgenen kommer. Men hun er ikke så frisk, hoster mye nå på dagen også. Men mer normal hosting nå. Dessuten liker hun ikke at hun må være hjemme fra barnehagen. Det er slitsomt å være hjemme med 2 barn, så da er jeg mer overbevist om at det holder med de to jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2006 #596 Del Skrevet 25. august 2006 Stakkars, har mye å holde fingrene i dag du da! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2006 #597 Del Skrevet 25. august 2006 Ja det er litt slitsomt, men veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2006 #598 Del Skrevet 25. august 2006 Ja, det tviler jeg absolutt ikke på at det er super trivelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. august 2006 #599 Del Skrevet 25. august 2006 Håper det går bra med deg og ikke minst snuppa som er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2006 #600 Del Skrevet 25. august 2006 Jo da snuppa er forholdsvis bra, men nå er det kveld igjen og da begynner hun å hoste mer. Så jeg tror jeg skal belage meg på en kveld/natt til med masse "krupp" hoste. Men hun er så flink så, selv om det er vondt å hoste. Nå sitter hun å spiser suppe til kvelds og er strålende fornøyd. Hun er senere våken enn normalt, men hun sov på dagtid i dag så... Åhhh hun er ganske god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå