Mann 42 Skrevet 22. mai 2011 #81 Skrevet 22. mai 2011 Dette tenkte jeg også på, hvordan i all verden føler disse folka seg nå? Er de skuffet over at det ikke ble noe action, eller er de lettet over at de tok feil? Jeg tipper de er skuffet. Folk som ser frem til opprykkelsen, tenker nok at DE ville være blant de utvalgte, som skulle bli unndratt fra dommedagen og leve resten av sitt liv i herlighet i et samfunn som var mer i tråd med deres idèer enn det nåværende.
Gjest strykebrett Skrevet 22. mai 2011 #82 Skrevet 22. mai 2011 Eneste som overlever er kakkerlakker og VG sine skremmeoverskrifter! Du glemte Keith Richards
Ego Skrevet 22. mai 2011 #83 Skrevet 22. mai 2011 Jeg hadde ikke engang fått med meg at verden skulle gå under... Kanskje like greit, så slapp jeg skuffelsen over at det (nok en gang) ikke stemte :gjeiper:
Mynona Skrevet 22. mai 2011 #84 Skrevet 22. mai 2011 Gleder meg til å lese/se intervju med mr. Camping jeg! 1
Spiralis Skrevet 22. mai 2011 #85 Skrevet 22. mai 2011 Noen som vet om det er flere dommedager nå før 21. desember 2012? Eller eller om noen dommedager som er spådd etter 2012?
Tingo Skrevet 22. mai 2011 #86 Skrevet 22. mai 2011 Noen som vet om det er flere dommedager nå før 21. desember 2012? Eller eller om noen dommedager som er spådd etter 2012? Fant denne, men den er ikke komplett. Vet ikke om noen før 2012. Håper ingen har tippet riktig før Newton, da vet jeg ihvertfall at jeg enten har lagt på røret eller er så bortreist at jeg tror det er vanlig bysselalletid på avdelingen. Lurer på hva Camping tenker i dag. Overbevist om at 200 millioner mennesker har forsvunnet siden fredag? Konkluderer med at han ikke har vært troende nok, siden han selv ikke forsvant? "Note to self: Pray harder" 1
Spiralis Skrevet 22. mai 2011 #87 Skrevet 22. mai 2011 Det var litt tynt med dommedager framover. Bortsett fra nå og 2012 så går vi ikke under før i 2060. Det syntes jeg var litt bleikt.
Gjest Bjørn82 Skrevet 22. mai 2011 #88 Skrevet 22. mai 2011 Nå har jeg lugget i fosterstilling å ventet på undergangen de siste tre dagene. Først idag turte jeg å komme ut. Klarte ikke å holde meg lengre, jeg tror blæra skulle eksplodere. Men dæven er det ingen som har blitt tatt av katastrofen enda? Jeg har jo brukt opp alle pengene mine, send en stygg tekstmelding til sjefen og fortalt fru Nilsen hva jeg syns om at bikkja hennes driter på plen min. Men nå ser det jo ut som jeg er nødt til å reversere alt dette foreløpig så er jeg i livet, om jeg ikke er i livet så er alle jeg har vært i kontakt med i det siste også døde og de har tatt med seg noe jævlig med minner fra det forrige livet. Jeg har fått ny stilling i bedriften, fru Nilsen kaster stein etter meg når jeg sjekker posten og kemneren står å klorer på døra. Jeg skal hevne dette på den profeten som bomma no så gæli!
Tingo Skrevet 23. mai 2011 #89 Skrevet 23. mai 2011 Endelig har jeg skjønt poenget med nedtellingstråden
Spiralis Skrevet 23. mai 2011 #90 Skrevet 23. mai 2011 Endelig har jeg skjønt poenget med nedtellingstråden 97 056! Jammen da rekker vi noen halvlitere før det smeller! ... Dersom det blir et smell! Det kan jo bli et dunk eller et svusj også... og fåglarna vet hvilken lyd det blir av att alle de utvalgte suges opp til himmelen... En surklelyd formodentlig.
Tingo Skrevet 23. mai 2011 #91 Skrevet 23. mai 2011 97 056! Jammen da rekker vi noen halvlitere før det smeller! ... Dersom det blir et smell! Det kan jo bli et dunk eller et svusj også... og fåglarna vet hvilken lyd det blir av att alle de utvalgte suges opp til himmelen... En surklelyd formodentlig. Av en eller annen grunn ser jeg for meg masse sånne klemme-på-bobleplast-lyder *gøy*
Spiralis Skrevet 23. mai 2011 #92 Skrevet 23. mai 2011 Av en eller annen grunn ser jeg for meg masse sånne klemme-på-bobleplast-lyder *gøy* En verden som går under til lyden av folk som popper frustrasjonsplast.
Tingo Skrevet 24. mai 2011 #93 Skrevet 24. mai 2011 Det var litt tynt med dommedager framover. Bortsett fra nå og 2012 så går vi ikke under før i 2060. Det syntes jeg var litt bleikt. Jajjjaja, "there's hope in a hanging snore", som Eggen sa. Nå har Camping ombestemt seg. 21 mai var bare dagen da Skybert satte standpunktkarakterene våre. Den egentlige undergangen skjer 21 oktober. Denne gangen skal jeg ihvertfall huske å kjøpe inn øl
Tingo Skrevet 25. mai 2011 #95 Skrevet 25. mai 2011 Er ikke det akkurat det samme som han sa i 94? Jo. Og etterpå skyldte han på regnefeil. Er rimelig spent på forklaringen 22. oktober
Mynona Skrevet 25. mai 2011 #96 Skrevet 25. mai 2011 Lurer på om jeg skal sende han en mattebok for grunnskolen. Det er jo åpenbart at han har problemer med å regne...
Spiralis Skrevet 30. september 2011 #97 Skrevet 30. september 2011 Tre uker til neste dommedag! Husk å handle øl, vær snill mot barn, vær høflig mot gamle damer, spis opp grønsakene .... ja ... Husk i alle fall å kjøpe øl!
^KinderMaxi^ Skrevet 30. september 2011 #98 Skrevet 30. september 2011 Ånei,ånei,ånei - jeg vil ikke dø.. Får gjemme meg i kjelleren
Gjest Raindrops Skrevet 30. september 2011 #99 Skrevet 30. september 2011 Jeg som akkurat har kjøpt meg vintersko
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå