Gjest Bjørn82 Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Hørte på radioen tidligere idag, på vei hjem fra jobb at jeg og alle andre skulle dø idag. Det er fordi jorda skal gå under og vi skal ende vår eksistens her. Hvilke forberedelser har dere gjort? Selv må jeg si at jeg ikke har hatt tid til å gjøre de store forberedelsene enda, da undergangen må ha falt ut av min elektroniske almanakk. Men jeg har allefall fått tatt meg en dusj og fått på meg noen rene og pene klær slik at jeg ikke skal råtne i skittent tøy. Lykke til alle sammen, håper dere kommer over til den andre siden og det ikke er for mange som går gjennom kjelleren på tur til livet etter døden. hehehe..
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har pakket ryggsekken med litt ekstra klær, matpakke, termos, mobil, stormkjøkken og nødpistol og to telt så jeg skal nok klare meg bra. 1
Ethereal Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har studert til eksamen i tilfelle jord IKKE går under :O 1
Gjest Bjørn82 Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har studert til eksamen i tilfelle jord IKKE går under :O Nei du, den går ikke!
FrøkenJosefine Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har gratulert venninna mi med dagen på forhånd siden hun har bursdag imorgen.. Dessuten har jeg utsatt husvasken til imorra, i tilfelle jeg går under slik at jeg slipper gjøre det! 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 Sitter med en kald pils på verandaen og venter på et flerrende lysglimt eller noe slikt. Vi har fått fint lite info om hvordan dette egentlig skal gå til må jeg si.
Gjest Bjørn82 Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 Jeg har gratulert venninna mi med dagen på forhånd siden hun har bursdag imorgen.. Dessuten har jeg utsatt husvasken til imorra, i tilfelle jeg går under slik at jeg slipper gjøre det! Der ga du meg en fantastisk god inspirasjon! Jeg satt å tenkte jeg skulle logge inn på nettbanken i nuet, samtidig som jeg blaffret gjennom tråden og så det du skrev. Jeg skal logge rett ut av nettbanken, for de regningene skal jeg allefall ikke betale idag så jeg dauver som raka fant!
FrøkenJosefine Skrevet 20. mai 2011 #9 Skrevet 20. mai 2011 Der ga du meg en fantastisk god inspirasjon! Jeg satt å tenkte jeg skulle logge inn på nettbanken i nuet, samtidig som jeg blaffret gjennom tråden og så det du skrev. Jeg skal logge rett ut av nettbanken, for de regningene skal jeg allefall ikke betale idag så jeg dauver som raka fant! Ja, ikkesant! Dessuten må jeg jo gi fremtidige arkeologer noe å stusse over! "Hvorfor har hun et skap fullt av klær, men samtidig alt liggende rundt om på gulvet?" 2
Tabris Skrevet 20. mai 2011 #10 Skrevet 20. mai 2011 Betyr det at jeg kan utsette husvasken til i morgen? 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #11 Skrevet 20. mai 2011 Neida, han tok jo feil. det er på lørdag det skjer.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #12 Skrevet 20. mai 2011 Neida, han tok jo feil. det er på lørdag det skjer. Hva er det du sier? Gææææærn du! Jeg har allefall satt en konvolutt med litt cash på kvisten, rett over senga mi, sånn at jeg kan ta med meg noen kroner til å bestikke portvakta med når jeg kommer til himmelen. Men i fare for å kanskje gå igjennom kjelleren så måtte jeg ha et par lapper liggende i kjellerstua også i tilfelle jeg ved en feil skulle komme til å gå gjennom senga og ned i kjelleren når englene skal hente min sjel. (Dersom jeg kommer feil, så har jeg allefall noen kroner også dær, så jeg kan kjøpe meg en litt bedre deal) 1
Sofie_22 Skrevet 20. mai 2011 #13 Skrevet 20. mai 2011 (endret) Er allerede en tråd om det samme http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=559563 Endret 20. mai 2011 av Sofie_22
Gjest strykebrett Skrevet 20. mai 2011 #14 Skrevet 20. mai 2011 Er det ikke i morra det skal være? Dessuten har jeg hørt at det ikke gjelder ateister, vi skal bli straffet med at vi må være igjen her på jorden, mens de som tror på gud kommer til paradis. Men, ikke så galt at det ikke er godt for noe. Noen snartenkte ateister i USA har gjort seg gode penger på å love å passe kjæledyrene til de kristne etter at de har dratt (link her) :gjeiper:
Gjest Bjørn82 Skrevet 20. mai 2011 #15 Skrevet 20. mai 2011 Er det ikke i morra det skal være? Dessuten har jeg hørt at det ikke gjelder ateister, vi skal bli straffet med at vi må være igjen her på jorden, mens de som tror på gud kommer til paradis. Men, ikke så galt at det ikke er godt for noe. Noen snartenkte ateister i USA har gjort seg gode penger på å love å passe kjæledyrene til de kristne etter at de har dratt (link her) :gjeiper: Damn, så jeg må sitte igjen å betale regninger å passe på pissekatten til fru Monsen? Dette høres ikke ut som en god deal! 3
FrøkenJosefine Skrevet 20. mai 2011 #16 Skrevet 20. mai 2011 (endret) Er det ikke i morra det skal være? Dessuten har jeg hørt at det ikke gjelder ateister, vi skal bli straffet med at vi må være igjen her på jorden, mens de som tror på gud kommer til paradis. Men, ikke så galt at det ikke er godt for noe. Noen snartenkte ateister i USA har gjort seg gode penger på å love å passe kjæledyrene til de kristne etter at de har dratt (link her) :gjeiper: Fader og.. Jaja, utsetter allikevel husvasken til imorgen.. i tilfelle! Endret 20. mai 2011 av FrøkenJosefine
Tingo Skrevet 20. mai 2011 #17 Skrevet 20. mai 2011 Ja, leste at det var en amerikansk pastor eller noe, som spådde at det var 21. mai. Og det er bare begynnelsen, for verden forsvinner visst ikke helt før i oktober. Så da fant jeg ut at jeg har 5 måneder på meg til å levva livet før bakken forsvinner under beina på oss. I dag bestilte jeg cruise i Karibien på kreditt. hupps, må skynde meg å pakke
Gjest strykebrett Skrevet 20. mai 2011 #18 Skrevet 20. mai 2011 Fader og.. Jaja, utsetter allikevel husvasken til imorgen.. i tileffel! Ja, jeg gidder i alle fall ikke å trene i dag.
FrøkenJosefine Skrevet 20. mai 2011 #19 Skrevet 20. mai 2011 Ja, jeg gidder i alle fall ikke å trene i dag. Ja jeg trodde jo verden gikk under tidligere idag når jeg så at forholdstatusen til Voe bare var en facebookspøk.. Trodde det var et forvarsel! Så jeg har allerede bedt mine bønner, gitt katta en valium og pakka snippsekken til varmere strøk! Satan, Meet your match!
Tingo Skrevet 20. mai 2011 #20 Skrevet 20. mai 2011 Gleder meg, har alltid lurt på hvordan flyvende griser ser ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå