Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Hvor mange ganger skal jorden gå under ? Det har jo ikke skjedd til nå, å skjer jo ikke i morgen / senere i dag heller.

Jeg forstår ikke hvorfor noen på død og liv MÅ komme ut med sånt tull (?) det er ingen som vet når og hvordan jorden går under vil jeg tro. Og om de så vet det, så har de ingen "bevis" `? Er jo sikkert noen som faktisk blir redde å faktisk tror at deres siste timer har kommet.

Men om de en dag faktisk skulle funnet ut at jorden kommer til å gå under ( hvertfall en stor del av den) er det sikkert ikke mange som hadde trudd på det, om det så var vitenskapsfolk som sa det.

Jaja, blir spennende å se hva som skjer, hehe :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Nå skriver de at det er avlyst. Alvorlig talt, trodde aviser skulle melde om ting som faktisk skjer, ikke spekulere i at ting ikke kommer til å skje. Krystallkulejournalistikk, er det det nye nå?

*litt skuffa*

Avlyst ? Hvem avlyste dommedagen? Gud, Obama ? haha :P

Skrevet

Avlyst ? Hvem avlyste dommedagen? Gud, Obama ? haha :P

Ei som heter Åse. Godt hun sa ifra i tide :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

FAEN, er den avlyst?

Skrevet (endret)

Åh..så dumme vi er, at ingen andre tenkte på det :sjenert: Hvis alle bare hadde vært like smarte som Åse...

Endret av Sofie_22
Skrevet

Åh..så dumme vi er, at ingen andre tenket på det :sjenert: Hvis alle bare hadde vært like smarte som Åse...

Jepp. Så her kunne jeg gått rundt og opplevd verdens undergang uten å være klar over at den aldri skjedde. :klaske: *au*

Skrevet

FAEN, er den avlyst?

Mmm. Føler meg faktisk litt snytt.

:snurt:

Skrevet

What? Gidd å avlyse dommedag da.... :kjefte:

Skrevet (endret)

Det ironiske er at pastor Harolds dommedagsprofeti er avlyst av numerologen Åse, som mener dette bare er tull, samtidig som hun kommer med sin egen versjon av hva som faktisk skal skje:

"Det vil skje en endring og vi nærmer oss et frekvensskifte når det gjelder tid. Vi er fanget i en tid her nede på jorda, men i rommet er det ingen tid. Det nærmer seg slutten på tida slik vi kjenner den, men det er ikke slutt for oss. 24 timer er ikke 24 timer lenger, slik vi oppfatter det."

Og fra hennes coaching-side:

"Før vi blir født, velger sjelen selv genetiske og miljømessige omstendigheter. Hver sjel velger altså bevisst hva den vil oppleve i hvert liv, og velger spesifikke bokstaver og tall via navn og fødselsdato." "Virkeligheten blir skapt av usynlige numeriske koder."

:bond:

Pest vs. Kolera, stillingen er 0 - 0 so far.

Ihvertfall betryggende å vite at media velger sine kilder med omhu.

Endret av Tingo
  • Liker 1
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Hvordan kan hun avlyse en dommedag ? Trudde Obama var verdens mektigste mann, men tok visst feil :P

Åse har mer makt enn Obama kan drømme om.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenkte det kunne være en fin anledning til å spille gjennom Fallout New Vegas en gang til. Det foregår jo i en postapokalyptisk verden, så jeg tenkte at det kunne bidra til et passende mindset.

Denne gangen har jeg også gjort flere morsomme vrier.

Hvis dette er verdens ende, så ville jeg vite om Caesar kan drepes. Og ja, det kan han. Ikke direkte lettskutt, men han gikk ned, og jeg plyndret liket og solgte rustningen hans for noen esker panserbrytende ammo. "War never changes!" Damn straight.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sto opp kl. 05:45 for så å pakke 3 matpakker. Snart skal jeg sykle til jobb, så skal jeg jobbe til 15:00, så skal jeg spise en matpakke. Så skal jeg sykle til trening. Så skal jeg spise 1 matpakke. Så skal jeg sykle til et solarium og sole meg (vil jo ikke dø bleik og jævlig!) også skal jeg sykle hjem. Da begynner vel klokka fort å nærme seg 19:00 vil jeg tro. Hvis jeg ikke er død innen da, skal jeg legge meg på sofan å se TV.

Dommedag minner meg mistenkelig mye om enhver annen dag :sjenert: Også lurer jeg på, følger vi norsk eller amerikansk tid her? Det er så lite informasjon ute og går - blir ikke akkurat LITE forvirret!

AnonymBruker
Skrevet
Dommedagsprofetiene til den 89 år gamle fundamentalistiske sektlederen går ut på at et apokalyptisk jordskjelv vil ramme Jorden klokka 18 lokal tid i hver av klodens regioner. Deretter følger fem måneder med pest, krig og hungersnød.

Nå har klokken passert 18 i flere land, blant annet i Australia og Japan... lurer på om det er en skuffet og/eller redd predikant som sitter og ser på at landene ikke har blitt rammet av jordskjelv ennå?

Skrevet

Nå har klokken passert 18 i flere land, blant annet i Australia og Japan... lurer på om det er en skuffet og/eller redd predikant som sitter og ser på at landene ikke har blitt rammet av jordskjelv ennå?

Skuffet kanskje, men tror ikke han er redd. Tilhengere av dommedagsprofetier har alltid en eller flere "forklaringer" i bakhånd for hvorfor det ikke skjedde denne gangen heller.

Jehovas Vitner har jo f.eks. veldig god erfaring på området.

Gjest Raindrops
Skrevet

Nå har jeg nettopp sett en dokumentar om 2012, bare for å sette stemningen! :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

VG er søte. :popcorn:

"Norges mest leste avis - for anledningen omdøpt til Verdens UnderGang - har gått i høyden. Vi gir deg direktebilder fra taket av VG-huset i Akersgata i Oslo i hele dag. Sånn i tilfelle."

• Liker 5
Skrevet

Jeg ble dødsskuffa når jeg våkna idag og fortsatt levde.. så nå har jeg tatt vårvasken av heimen siden verden ikke gikk under allikevel.. så dog ut som det hadde vært en liten atombombe i leiligheten min!

Kan VG ringe Åse først neste gang? :P

Har forresten en veldig god venninne som heter Åse, tror jeg skal ringe henne neste gang det blir dommedagsvarsel, tror hun er like flink!!

Skrevet

Jeg ble dødsskuffa når jeg våkna idag og fortsatt levde..

Sant, så dårlig gjort :snurt:

Jaja. På mandag må jeg trygle om å få jobben tilbake. Litt usikker på om jeg får kansellert cruiset, vet ikke om det holder å begrunne det med at verden ikke gikk under likevel. Shit.

• Liker 2
Skrevet

Nå er det i gang.. Vulkanutbrudd på Island...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...