chikako Skrevet 20. mai 2011 #21 Skrevet 20. mai 2011 Er det ikke i morra det skal være? Dessuten har jeg hørt at det ikke gjelder ateister, vi skal bli straffet med at vi må være igjen her på jorden, mens de som tror på gud kommer til paradis. Men, ikke så galt at det ikke er godt for noe. Noen snartenkte ateister i USA har gjort seg gode penger på å love å passe kjæledyrene til de kristne etter at de har dratt (link her) :gjeiper: Ja, men dere skal bare være her til oktober. Da blir jorda ødelagt. Hvis dere ikke er noen av dem som dør og IKKE kommer til paradis i morgen. Jeg skal jobbe i morgen. Og ta en øl. Også skal jeg på lesesalen på søndag hvis jeg fremdeles er i live
Gjest Bjørn82 Skrevet 20. mai 2011 #22 Skrevet 20. mai 2011 Ja, men dere skal bare være her til oktober. Da blir jorda ødelagt. Hvis dere ikke er noen av dem som dør og IKKE kommer til paradis i morgen. Jeg skal jobbe i morgen. Og ta en øl. Også skal jeg på lesesalen på søndag hvis jeg fremdeles er i live Ok, så vi skal ikke bli sittende hær så veldig lenge da.. Blir noe som å vente på bussen liksom. "Faen den er full, ja vi får ta neste" Men jeg må jo si at jeg er litt bekymret for en del av den religiøse eliten også, fordi det er vel enkelte av dem som har en god neve plumbo i melsekken sin, kommer de med første reis eller?
Clyro Skrevet 20. mai 2011 #23 Skrevet 20. mai 2011 Jeg skal lese til eksamen i morgen. Kanskje jeg skal unne meg et glass vin eller tre ekstra med kollegene mine i kveld. Hvis jeg (u)heldigvis er i live i morgen får jeg bare trosse bakrusen og prøve å lese for harde livet, selv om det sannsynligvis vil fungere dårlig
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #24 Skrevet 20. mai 2011 Ok, så vi skal ikke bli sittende hær så veldig lenge da.. Blir noe som å vente på bussen liksom. "Faen den er full, ja vi får ta neste" Men jeg må jo si at jeg er litt bekymret for en del av den religiøse eliten også, fordi det er vel enkelte av dem som har en god neve plumbo i melsekken sin, kommer de med første reis eller? her* Bare måtte...
Plutseliten Skrevet 20. mai 2011 #25 Skrevet 20. mai 2011 Jaja, blir vi her bare til i oktober så skal jeg jaggu se til å få meg det lånet, og leve livet framover. Jeg trenger jo ikke å betale tilbake.. Så herlig jeg skal få det fram til da! Om jeg dør i morgen allerede så får jeg være litt gæren i kveld..
Mynona Skrevet 20. mai 2011 #26 Skrevet 20. mai 2011 Det skal visst komme et gigantisk jordsskjelv, og det begynner i kveld ifølge denne pastoren. Jeg har sagt hade til facebookvennene mine og håper jeg rekker å se Graham Norton i kveld. Hvis det kommer noen løpende opp trappa her jeg bor i natt kommer jeg til å dævve. Da rister det nemlig i soverommet!
Tingo Skrevet 20. mai 2011 #27 Skrevet 20. mai 2011 Skjønner ikke helt hvordan dette funker. Hva om det er sånn at det er bare de verdige som får vite i morgen at det faktisk skjedde, og resten av oss tapere går rundt og tror at det ble avlyst igjen? Helt til verden plutselig går under i oktober? Det er jo kjipt. Kaste bort de siste månedene på helt vanlig hverdagsliv, og så bare *poff*. Nei dette ble vanskelig. Nå må jeg gruble. Er så feig på gambling. Deal or no deal?
Lykkelitenen Skrevet 20. mai 2011 #28 Skrevet 20. mai 2011 Skjønner ikke helt hvordan dette funker. Hva om det er sånn at det er bare de verdige som får vite i morgen at det faktisk skjedde, og resten av oss tapere går rundt og tror at det ble avlyst igjen? Helt til verden plutselig går under i oktober? Det er jo kjipt. Kaste bort de siste månedene på helt vanlig hverdagsliv, og så bare *poff*. Nei dette ble vanskelig. Nå må jeg gruble. Er så feig på gambling. Deal or no deal? Vin eller øl hjelper på å løsne hjernebarken, det har jeg lært når jeg har lest til eksamen Men nå innser jeg jo at jeg faktisk må ha eksamen like vel, siden jeg er stuck til oktober Damn...
Tingo Skrevet 20. mai 2011 #29 Skrevet 20. mai 2011 Vin eller øl hjelper på å løsne hjernebarken, det har jeg lært når jeg har lest til eksamen Jeg er ikke kjent for å ta de mest veloverveide avgjørelsene nedi bunnen av glasset, men når det kommer til slik åpenbar 50-50 gambling som dette så er det kanskje det som må til. Kan jeg skylde på deg dersom oktober kommer og går og det viser seg at jeg må betale for alt jeg bestiller på nettet i natt?
Lykkelitenen Skrevet 20. mai 2011 #30 Skrevet 20. mai 2011 Nei. For i oktober har jeg nok ganske mange inkassovarsler og ubrukelige e-bay kjøp selv å svare for
Meaty Skrevet 20. mai 2011 #31 Skrevet 20. mai 2011 Jeg hørte noen rykter om at Jesus skulle komme, men er det denne helga, eller er det ikke før i oktober? Jeg gidder nemlig ikke å rydde huset hvis han ikke kommer i morra. Men jeg har kjøpt inn en del brød og fisk og lagt i fryseren, for jeg mener å huske at dette visstnok er populært å servere? 1
Mynona Skrevet 20. mai 2011 #32 Skrevet 20. mai 2011 Øy, der sa du noe Meaty! Jeg tror jeg skal fylle opp en del flasker med vann, kanskje vaskebøtta og.. Kanskje han kan skaffe meg litt vin... Eller skal jeg drøye til 21.okt? 1
Lykkelitenen Skrevet 20. mai 2011 #33 Skrevet 20. mai 2011 Vann holder seg godt, så null stress om du må vente litt
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #35 Skrevet 20. mai 2011 Men hvorfor skal det skje ved akkurat et jordsjelv? Fordi det har vært så mange jordskjelv og det er trygt å satse på at det kan skje i morgen også? Vil nok ikke bli store greier, men hvis det blir et lite skjelv, så kommer han gammer'n til å tolke det som et "tegn" osv... blablabla. Det jeg reagerer mest på er at det står barn med plakater om at verden går under... STAKKARS barn som har foreldre som prakker slikt på dem! De må jo være livredde? Med mindre foreldrene også har jugd om at de er utvalgt og vil leve i himmelriket da... Men uansett.
Tingo Skrevet 20. mai 2011 #36 Skrevet 20. mai 2011 Hvor blir det av jordskjelvet? Det er ikke 21. mai i USA ennå Opp tidlig i morgen og høre hvordan det går med undergangen i Verden (dvs. over there) Rart vi ikke har hørt at Australia har gått (down)under 2
Sofie_22 Skrevet 20. mai 2011 #37 Skrevet 20. mai 2011 Tror det var 18.00 hvis jeg husker rikitg, mener å ha lest det et sted :gjeiper:
Tingo Skrevet 20. mai 2011 #38 Skrevet 20. mai 2011 Tror det var 18.00 hvis jeg husker rikitg, mener å ha lest det et sted :gjeiper: Men, 18:00 hvor? Sånne ting er jo essensielt å informere om Journalister nå om dagen.. 2
Lykkelitenen Skrevet 20. mai 2011 #39 Skrevet 20. mai 2011 Sende klage til alle avisene, at de kan glemme noe slikt er jo bare latterlig!
Tingo Skrevet 20. mai 2011 #40 Skrevet 20. mai 2011 Sende klage til alle avisene, at de kan glemme noe slikt er jo bare latterlig! Nå skriver de at det er avlyst. Alvorlig talt, trodde aviser skulle melde om ting som faktisk skjer, ikke spekulere i at ting ikke kommer til å skje. Krystallkulejournalistikk, er det det nye nå? *litt skuffa* 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå