Chiyo Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Jeg føler på meg at det kommer torden snart her jeg bor. Jeg sjekket været og det står at det skal tordne i dag. Jeg ELSKER lyn og torden. Det er det beste så finnes. Jeg storkoser meg når det er storm ute. Liker du stormvær?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 JA!! Mens andre gjemmer seg pissredd bort, sitter jeg og bare venter på de høyeste skrallene, og det lyseste lynet! En gang så ble vi overrasket av torden da vi var ute på et jorde, og det slo ned to ganger på området vi var på, det var på kveldstid. Det ble så lyst at det ble tilnærmet lysglimt som i dagslys! Utrolig. Glad det ikke traff meg, da 3
Vulpes Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Mest av alt liker jeg sol og varme, men skal det først regne liker jeg at det høljer ned, og da gjerne akkompagnert av heftig lyn og torden. Synes det er så deilig å sitte inne og se ut av vinduet på spetakkelet. Føler meg så trygg, samtidig som at det er spennende og gøy 5
Gjest Normalfordeling Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Ja, jeg liker stormvær, torden og lyn. Har alltid gjort det. Den ultimate opplevelsen var på Sørlandet. Satt på svabergene og så uværet komme inn fra havet. Det skuet. Hadde nesten ikke lyst til å dra tilbake til hytta. Kommer det på natta så har jeg et så godt sovehjerte at jeg sover over alt.
The Kitten Skrevet 18. mai 2011 #6 Skrevet 18. mai 2011 Jeg elsker lyn og torden, synes det er kjempegøy.
Gjest Pzzt Skrevet 18. mai 2011 #7 Skrevet 18. mai 2011 Jeg elsker det Pleier å ta meg en tur med hunden når det tordner Klarne hodet.
sequin Skrevet 18. mai 2011 #8 Skrevet 18. mai 2011 Jeg elsker det! Har gjort det siden jeg var litta Mamma har fortalt at hver gang det tordnet løp jeg ut i slagstøvler og bleia med en paraply og satt meg på benken vi hadde i hagen, her sang jeg en sangjeg hadde laget selv som bare gikk i "solabang" (jeg trodde solen sa bang).
Gjest Bond Skrevet 18. mai 2011 #10 Skrevet 18. mai 2011 Elsker sånt vær, spesielt hvis man har anledning å sitte inne og se ut, eller eventuelt når man er riktig kledd for været ute (og det finnes en mulighet å få en kopp varm te etterpå)
Chiyo Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #11 Skrevet 18. mai 2011 Da jeg bodde i USA ønsket jeg så inderlig å se en tornado, men den kom selvfølgelig etter jeg hadde reist. Men jeg så mange heftige stormer da, selv om det ikke var en tornado. Jeg husker lynet slo ned rett hvedsiden av skolebussen min en gang. Alle kom hjem mye senere fordi bussen måtte kjøre forsiktig gjennom stormen.
Chiyo Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 18. mai 2011 Jeg elsker det! Har gjort det siden jeg var litta Mamma har fortalt at hver gang det tordnet løp jeg ut i slagstøvler og bleia med en paraply og satt meg på benken vi hadde i hagen, her sang jeg en sangjeg hadde laget selv som bare gikk i "solabang" (jeg trodde solen sa bang). Bør man virkelig holde en paraply når det tordner ute? :gjeiper: Jeg mener... og folk lurer på hvorfor så mange golfspillere blir drept av lynet.
Gjest Maneater? Skrevet 18. mai 2011 #14 Skrevet 18. mai 2011 (endret) . Endret 31. mai 2020 av Maneater?
sequin Skrevet 18. mai 2011 #15 Skrevet 18. mai 2011 Bør man virkelig holde en paraply når det tordner ute? :gjeiper: Jeg mener... og folk lurer på hvorfor så mange golfspillere blir drept av lynet. tror ikke det er farlig for ei jente på en halvmeter å holde en paraply når det tordner, dessuten hadde jeg på meg gummistøvler
Chiyo Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #16 Skrevet 18. mai 2011 tror ikke det er farlig for ei jente på en halvmeter å holde en paraply når det tordner, dessuten hadde jeg på meg gummistøvler Ah gummistøvler. Det er lurt. De sier det er tryggest i bilen når det lyner.
sequin Skrevet 18. mai 2011 #17 Skrevet 18. mai 2011 Ah gummistøvler. Det er lurt. De sier det er tryggest i bilen når det lyner. Jess tryggest i bilen fordi hjulene er laget av gummi -som gummistøvler
Xaphan Skrevet 18. mai 2011 #18 Skrevet 18. mai 2011 Jeg også elsker slikt vær. Det gjør hele familien egentlig, så når det tordner pleier vi alle sammen å sette oss på verandaen og se på været, også sitter vi og ooh'er og aah'er som om vi skulle ha sett en spennende film på kino
Sugerøret Skrevet 18. mai 2011 #19 Skrevet 18. mai 2011 Elsker lyn og torden,da rigger jeg meg til med kaffekoppen på verandaen. Mye oooh og aaah her også.Herlig
Tonka Skrevet 18. mai 2011 #20 Skrevet 18. mai 2011 Jeg elsker lyn og torden - finnes ikke bedre vær enn det! Det beste tordenværet jeg har opplevd var i Amsterdam, jeg og kjæresten bodde i øverste etasje i et høyt hotell, og vi satt i vinduskarmen halve natta og så på uværet. Det hørtes ut som når man tar tak i en stor blikkplate og rister på den (bare veldig mye kraftigere, så klart) - skikkelig grom buldrelyd. Og blitzregn, baby! Sitter her og håper på litt tordenvær i kveld, lenge siden sist nå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå