Gå til innhold

Tabu å syntes at bryllup er kjedelig?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen

Ikke alle, ikke alle! :haar:

Joda! Du liker tanken på Vikingbryllup, da er Hello Kitty bryllup med Jesus-tema et naturlig neste skritt. Alle MÅ ha Hello Kitty outfit og tale i tunger under middagen.Til din ære skal jeg også forsøke å få tak i en gjestetaler fra det lokale FRP som kan snakke om innvandring, religion og miljø! :nigo:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:grine:

Gratulerer!!!! Håper du føler deg beæret...

Det kommer nok snart en hel bok med punkter på hva du kan og ikke kan gjøre, og ønsker de vil du skal oppfylle. Begynn allerede nå og tenk på et utdrikningslag, som skal koste bet blå ut av øynene på deltagerene.

Sett av 1 hel mnd. når bryllupet nærmer seg, så du er tilgjengelig 24/7.

Husket jeg å si gratulerer?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja min kjære brud skal få aaalt hun fortjener og enda litt til! Regner med du allered er i gang med den tåredryppende talen? Husk ganger to da.. :fnise:

Husk at alle hello kitty-outfitene skal være i flaskegrønt.. Jeg er brur jeg og! :P :P

Og jeg gir meg ikke på dassdvergen heller..:P Skal det værra, så skal det værra! :P

Ååå jeg kjenner jeg gleder meg..:D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Gratulerer!!!! Håper du føler deg beæret...

Det kommer nok snart en hel bok med punkter på hva du kan og ikke kan gjøre, og ønsker de vil du skal oppfylle. Begynn allerede nå og tenk på et utdrikningslag, som skal koste bet blå ut av øynene på deltagerene.

Sett av 1 hel mnd. når bryllupet nærmer seg, så du er tilgjengelig 24/7.

Husket jeg å si gratulerer?

Host, husk å understreke at det er en ÆRE og at hun skal SETTE PRIS på at vi vil ha henne der. :jolie: Uansett hva slags tortur vi måtte finne på å utsette henne for, så er det fortsatt en ÆRE! :nigo:

Endret av Vampen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Ja min kjære brud skal få aaalt hun fortjener og enda litt til! Regner med du allered er i gang med den tåredryppende talen? Husk ganger to da.. :fnise:

Husk at alle hello kitty-outfitene skal være i flaskegrønt.. Jeg er brur jeg og! :P :P

Og jeg gir meg ikke på dassdvergen heller..:P Skal det værra, så skal det værra! :P

Ååå jeg kjenner jeg gleder meg..:D

Selvfølgelig min kjære, jeg skal til og med se om jeg klarer å finne en flaskegrønn dverg for din skyld! :nigo:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Vær så snill og slutt å avspor tråden.

Jeg må si at jeg setter pris på at folk syntes tråden er så flott at de er bekymret for avsporinger. :strix:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en fin tråd helt til du, VAMPEN, begynte å spore den av.

Stakkars ts som får tråden sin ødelagt på denne måten!

Men vent. Hvem var det som startet den igjen?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Dette var en fin tråd helt til du, VAMPEN, begynte å spore den av.

Stakkars ts som får tråden sin ødelagt på denne måten!

Men vent. Hvem var det som startet den igjen?

Ja, fy meg.. :fy_fy::scorpis: Jeg er slem mot.. meg? :klo:

Nei, men seriøst, jeg kan gjerne gå tilbake til den generelle bryllupsbashinga altså, jeg er god på det! :nigo: Men da må dere gi meg noe å gå på, ville krav eller tordentaler om folkeskikk og brudeparets dag! Jo mer forbanna, jo bedre.. :bolledeig: Men så lenge alle bridezillaene og regelnaziene gjemmer seg i andre bryllupstråder, så blir jeg sittende her å kope for meg selv.. :bond:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill og slutt å avspor tråden.

Nå var det faktisk du som avsporte midt i bryllupsforbredelsene...

MIIIN DAAAAG!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få insistere på at dere legger inn et lapdance-innslag på hvelden. Min samboer var i sin tid i et slikt bryllup og det er fremdeles det utroligste han har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Det jævligste av det jævlige er at den videoen kan minne om et helt vanlig familieselskap i slekta mi! :skratte: :skratte: :skratte: Arrrrrh, og pappa lurer på hvorfor vi aldri er med til slekta hans.. :lur:

Jeg kommer, aluminiumshatten er pusset og pen! :nigo:

Weee! Gleder meg til å se deg der.

OH YES! Verdens første KG-bryllup..:D

Hvem skal vi invitere? Xaphan og Fikira er selvfølgelige invitert, samme med de tre æresmedlemmene våre (hun med kjolen og jesusvideoen er seff med da)

Jeg er veldig fan av Yme, syns han skal være prest!

Åååååå for en æææææææære. Takk takk takk takk takk. Jeg kommer. Skal leie meg et esel så jeg får med meg alt stæsjen jeg skal ha på meg. :)

Vi har jo tenkt å prøve på en liten en etter bryllupet. Vil dere være med dit og?

http://www.bt.no/migration_catalog/article1738721.ece/BINARY/w380/TAI103_TAIWAN-_1205_11_1e0ff2fk11e059fc13ekm7fff.jpg

Kan leses mer om her:

http://www.bt.no/nyheter/Hello-Kitty-foedestue-aapnet-i-Taiwan-1909463.html

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke vært mer enig, bryllup er KJEDELIG og, ikke minst, dyre! Jeg grøsser litt hver gang en invitasjon har dukket opp i posten. Heldigvis har de bryllupene jeg har blitt invitert til i det siste vært i ytre gokk, slik at jeg har kunnet unnskylde meg med at jeg ikke kan reise pga. jobb/studier. Men må jo sende gave likevel, ja, for det er jo så ærefullt å bli invitert i denne "store" begivenheten (selv om brudeparet selvsagt har bodd sammen i nærmere et tiår, og bryllupet har liten til ingen praktisk betydning) Syntes faktisk ikke jeg er frekk som ikke gidder å bruke penger å feriedager på å reise/kjole/kjøpe gave for noe som er så sinnssykt kjedelig som et bryllup. Syntes det selvfølgelig er hyggelig at venner og bekjente velger å gifte seg, men skjønner ikke helt hvorfor jeg skal måtte kjede meg og blakke meg fordi de skal markere sin lykkelige forening eller hvaffornoe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke gifte meg, men nå leste jeg nylig i en tråd på bryllupsforumet at skikk og bruk sier at alle som blir invitert må gi gave. Så jeg tenkte å sende ut en røys med invitasjoner til folk jeg er sikker på ikke kommer. :hjerter::gave: :gave: :gave:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg skal ikke gifte meg, men nå leste jeg nylig i en tråd på bryllupsforumet at skikk og bruk sier at alle som blir invitert må gi gave. Så jeg tenkte å sende ut en røys med invitasjoner til folk jeg er sikker på ikke kommer. :hjerter::gave: :gave: :gave:

Haha, jeg har faktisk tenkt akkurat det samme! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ÅNEIÅNEIÅNEI!

Jeg kjenner noe bobler inni meg. Jeg svetter nesten og er nervøs. Er bare en uke igjen. Har jeg blitt smitta av Bridezilla-viruset?

Hjeeelp meg vær så snill :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som den gretne gjesten jeg prøver å være må jeg legge til et par ting jeg synes har blitt glemt før i tråden.

Kjære vertskap! Ikke kom med de fordømte smørknivene når dere serverer kjøtt som burde vært servert i selskap av en kjøttøks. Jeg er ikke stor nok i kjeften til å stappe inn hele steiken inn i et stykke. PS: dekker dere tannlegeregningen hvis tennene ryker i forsøket på å tygge meg gjennom bildekket dere kaller mat? :spise:

Og en ting til, bryllupene jeg har vært i har ikke hatt fri bar (lite omtanke for gjestene ja :gjeiper: )

Så når jeg setter meg til bords mellom deres mest oppblåste og snørrhovne fettere vet jeg hva jeg må gjøre. Med spisse albuer og et par vel plasserte tråkk på noen liktær klarer jeg å klore til meg et glass av noe som ser ut som cola, men ikke smaker som det (åja, der sparte dere en krone på litern...jepp). Men innen jeg får tvunget ned den første slurken ser jeg at alle som har massert sine vonde tær (min skyld??? Hva mener du???? :hakeslepp: ) kaster seg over drikkevarene. Etter et halvt minutt er det bare alkoholfritt øl og ingeførøl (!) som troner som bordpynt. Jeg klamrer meg til glasset og stirrer storøyd på servitørene i håp om at noen skal forbarme seg over oss. Men nei da, de holder til i helt andre ender av langbordet, og vil aldri se at gjestene sitter igjen i en ørken av tørr mat og med et drikkeforråd som ingen uten en vesentlig promille vil røre. Se oss da!!!!!

Jeg var for noen år siden i et bryllup. Som seg hør og bør varte det vinter og vår mellom kirken og maten. Og jeg var SULTEN! Heldigvis er jeg lokalkjent, og vet hvor en får den beste hamburgeren i området :lur: Så jeg og min bedre halvdel gasset ut på matjakt, og iført våre peneste klær inntok vi det lokale gatekjøkkenet der vi koste oss med hamburger, pommes frites og brus. Fikk litt problemer med å klemme i meg brylleupsmiddagen etterpå... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baaare på grunn av dere har jeg nå punga ut for fingerfrukt.

Neida....var allerede bestilt. Men er det en ok ting å ha med eller? Dere som vet hvordan det IKKE skal være ;)

Blir mellom vielse og fotografering.

6 dager igjen før jeg slipper helvette over 22 gjester. MOHAHAHAHA!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...