Gå til innhold

Dette med kukost.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg satt på bussen i går og overhørte en samtale mellom to jenter. De snakket om at de synes kukost var så ekkelt. Jeg har hørt om nøkkelost, blåmuggost og mange andre rare navn, men kukost? Jeg prøvde å google det men fikk opp masse perverse greier. Pratet de om en type ost eller det der perverse jeg fikk opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kukost forekommer bare på menn som har dårlig intimhygiene - ikke på oss som dusjer daglig og i tillegg tar en ekstra vask "der nede" innimellom

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest döderlein

Har dere noen gang opplevd at noen har hatt det? O.o Er det "vanlig"? Jeg har aldri sett det, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kukost forekommer bare på menn som har dårlig intimhygiene - ikke på oss som dusjer daglig og i tillegg tar en ekstra vask "der nede" innimellom

Ikke meningen å kverulere, men har du aldri opplevd kukost selv om du dusjer hver dag? Min samboer har god hygiene, og dusjer hver dag. Lukter (og smaker) friskt og godt. Likevel har jeg sett kukost på han en gang ved et uhell (drog ned bokseren hans på spøk). Han fikk heldigvis ikke med seg at jeg rakk å se staken før han fikk dratt opp igjen bokseren. Men han hadde dusjet den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan i hvert fall spise det om du har lyst :spise:

:hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reproductivist

Kukost forekommer bare på menn som har dårlig intimhygiene - ikke på oss som dusjer daglig og i tillegg tar en ekstra vask "der nede" innimellom

Du mener ikke vasker seg. Det har ingenting med hygiene å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å kverulere, men har du aldri opplevd kukost selv om du dusjer hver dag? Min samboer har god hygiene, og dusjer hver dag. Lukter (og smaker) friskt og godt. Likevel har jeg sett kukost på han en gang ved et uhell (drog ned bokseren hans på spøk). Han fikk heldigvis ikke med seg at jeg rakk å se staken før han fikk dratt opp igjen bokseren. Men han hadde dusjet den dagen.

Da har mannen din en høyeffektiv kukostproduksjon. Bare opplevd det få ganger når jeg har gått snart en uke uten å dusje (på telttur).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener ikke vasker seg. Det har ingenting med hygiene å gjøre.

Tror du det hjelper med litt chilli? :danse::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reproductivist

Tror du det hjelper med litt chilli? :danse::fnise:

Nei, men det er deilig med litt chili på tissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personen som fant opp det ordet burde blitt skutt. Jeg mener... finnes det er verre ord? Det er det mest nastye jeg noen gang har vært ute for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personen som fant opp det ordet burde blitt skutt. Jeg mener... finnes det er verre ord? Det er det mest nastye jeg noen gang har vært ute for.

Rumpesaft.

Det er svetten som legger seg ved rumpa. Herlig ord ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De snakket om det perverse du fikk opp på Google

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

De snakket om det perverse du fikk opp på Google

Det korrekte ordet for denne "osten" er smegma.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg ekspert på Kukost eller Smegma, men slik jeg har skjønt det, så er det noenlunde samme som jenters utflod. altså en blanding av døde hudceller, svette, forkastet talg og andre oljer som skilles ut fra huden. Det er helt naturlig at det kommer. Men som med utflod, bør det vaskes vekk daglig. Hvitt til gulaktig i fargen, men det varierer visstnok fra person til person. Hos menn legger dette seg i nedsenkningen som skiller penishode fra penis skaftet. Ikke noe farlig, men lukter og smake uggent..

Dette er forresten det samme stoffe som babyer er dekket av når de blir født.

*Jeg husker enda sexual-undervisningen fra ungdomskolen* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da slett ikke det samme som utflod..! O_o

Ble beskrevet som det samme på ungdomsskolen. Ikke akkurat det samme, men "basert" på det samme. Begge delene består visstnok av de samme stoffene. Men utflod har vell en annen eller flere funksjoner en smegma, som hos menn, har den funksjonen at det skal holde penishode fuktet, og minske friksjon ved tilbaketrekning av forhuden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...