Gå til innhold

Dette med kukost.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men kukost og smegma er vel ikke helt det samme, heller. Kukosten består vel blant annet av smegma, i tillegg til døde hudceller og diverse, som sammen lager en salig blanding av ekkelt. Smegma er vel utelukkende smøringen? Hvis kukost er det samme som smegma, vil jeg påstå at det er langt fra det samme som utflod.

Jeg har iallefall ikke opplevd at sånt noe kommer ut av kroppen min...EW! O_o

Endret av Raven Emerald
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det ligner jo faktisk på smegma det som babyene har på seg. Jeg er sikker på at en del av den smøringen vi kvinner og menn produserer er ganske lik. Så jeg tror dette har noe for seg.

Koselig med en baby full i kukost, yes!

Smegma er kukost http://no.wikipedia.org/wiki/Smegma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å kverulere, men har du aldri opplevd kukost selv om du dusjer hver dag? Min samboer har god hygiene, og dusjer hver dag. Lukter (og smaker) friskt og godt. Likevel har jeg sett kukost på han en gang ved et uhell (drog ned bokseren hans på spøk). Han fikk heldigvis ikke med seg at jeg rakk å se staken før han fikk dratt opp igjen bokseren. Men han hadde dusjet den dagen.

Kukost legger seg under forhuden. Rakk du å inspiserer den også før han dro opp bokseren?

Høres utrolig ut. Men jeg husker fra militæret at det var en som hadde en helt ekstrem kukostproduksjon. Kanskje det er ham?

Endret av johnjohn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er heller ikke smegma selve utfloden hos kvinner, eller smøringen hos menn. Men utfloden hos begge kjønn, er en bestanddel av smegma. Sånn rent logisk sett.

Skal ha meg frabedt at jeg utskiller døde hudceller i det aller helligste, altsåh! :nei::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kukost og smegma er vel ikke helt det samme, heller. Kukosten består vel blant annet av smegma, i tillegg til døde hudceller og diverse, som sammen lager en salig blanding av ekkelt. Smegma er vel utelukkende smøringen? Hvis kukost er det samme som smegma, vil jeg påstå at det er langt fra det samme som utflod.

Jeg har iallefall ikke opplevd at sånt noe kommer ut av kroppen min...EW! O_o

Men da er jo kukost og utflod stort sett det samme, siden utflod er en blanding av smegma og andre celler som forkastes for å opprettholde et rent miljø i vagina, såvell som ph-verdi.

Hovedsaklig, så kalles kukosten, den hvite massen under forhuden, for smegma. Ja, den er blandet med diverse oljer og talk som huden skiller ut, men under forhuden på penis finnes det kjærtler som skiller ut smegma. Smegma kan også komme ut av penis når penis blir stimulert. Men dette skyldes en hyperproduksjon og er ikke så vanlig. Disse kjertlene finnes også inne i vagina og i vulva. Smegmaen kommer ut av vagina i varierte mengder, sammen med utflod, og mengdene varierer også etter som hvor man er i menstruasjons syklusen. Når utfloden blir hvit og ikke har en slimete/våt konsistens, så er det mer smegma, når den er blank og har en tynnere væske aktig konsistens, så er det mindre av smegma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Kvinner kan ha smegma (som er døde hudceller og litt av hvert annet), men det legger seg rundt klitoris og labia minora.

Both females and males produce smegma. In females, it collects around the clitoris and in the folds of the labia minora; in males, smegma is produced and can collect under the foreskin.

Utflod (eller discharge) er noe helt annet. Utfloden kommer jo fra skjeden, en naturlig produksjon av fuktighet oppi musa. Vi har jo kjertler oppi der, og hadde vi ikke hatt disse, så hadde det gjort j*vlig vondt å ha sex for å si det sånn, eller noen form for beskyttelse mot f.eks. infeksjoner. Så teknisk sett er smegma en blanding AV utflod og døde hudceller, men.. Det er ikke det samme som utflod, da smegma er "avfall" på en måte...

Endret av Delphina
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kukost legger seg under forhuden. Rakk du å inspiserer den også før han dro opp bokseren?

Høres utrolig ut. Men jeg husker fra militæret at det var en som hadde en helt ekstrem kukostproduksjon. Kanskje det er ham?

Jeg såg den akkurat på tuppen liksom... Men det kan jo være jeg såg feil. Og jeg har aldri sett det siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kan ha smegma (som er døde hudceller og litt av hvert annet), men det produseres rundt klitoris og labia minora.

Utflod (eller discharge) er noe helt annet. Utfloden kommer jo fra skjeden, en naturlig produksjon av fuktighet oppi musa. Vi har jo kjertler oppi der, og hadde vi ikke hatt disse, så hadde det gjort j*vlig vondt å ha sex for å si det sånn eller noen form for beskyttelse mot f.eks. infeksjoner. Så teknisk sett er smegma en blanding AV utflod og døde hudceller, men.. Det er ikke det samme som utflod, da smegma er "avfall" på en måte...

Var det jeg også så desperat prøvde å forklare. Du sa det veldig mye bedre. =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Var det jeg også så desperat prøvde å forklare. Du sa det veldig mye bedre. =)

Jeg ville bare hjelpe til. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reproductivist

Men kukost og smegma er vel ikke helt det samme, heller. Kukosten består vel blant annet av smegma, i tillegg til døde hudceller og diverse, som sammen lager en salig blanding av ekkelt. Smegma er vel utelukkende smøringen? Hvis kukost er det samme som smegma, vil jeg påstå at det er langt fra det samme som utflod.Jeg har iallefall ikke opplevd at sånt noe kommer ut av kroppen min...EW! O_o

Smega er kukost er døde hudceller og det har en funksjon, ikke skitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smega er kukost er døde hudceller og det har en funksjon, ikke skitt.

Skitt er det nok, jo. Døde hudceller er faktisk et av avfallsproduktene kroppen lager. =P Og smegma er litt mer enn bare døde hudceller. Dét heter nemlig flass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Reproductivist

Skitt er det nok, jo. Døde hudceller er faktisk et av avfallsproduktene kroppen lager. =P Og smegma er litt mer enn bare døde hudceller. Dét heter nemlig flass.

Akkurat der er det ikke avfallsprodukt. Smører, funker mot infeksjon, sørger for god lukt og pheromoner og kanskje mer. Hadde de vært avfall, ville det ha vært jevn produksjon, det er det ikke, men er reaktivt.

Endret av Reproductivist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat der er det ikke avfallsprodukt. Smører, funker mot infeksjon, sørger for god lukt og pheromoner og kanskje mer. Hadde de vært avfall, ville det ha vært jevn produksjon, det er det ikke, men er reaktivt.

GOD LUKT!? O_o Seriøst?? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reproductivist

GOD LUKT!? O_o Seriøst?? :skratte:

Sexy lukt. Bare bra om damer som ikke kan bli gravide akkurat da synes det er motbydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GOD LUKT!? O_o Seriøst?? :skratte:

Det er muligens samme greia som med fjert? Ens egen kan lukte ganske så fortreffelig - uavhengig av hva man har spist, mens en annens fjert lukter død og fordervelse uansett :fnise:

Jeg må legge til at jeg synes smegma lukter forjævlig, uavhengig av hvilket kjønn (pun not intended) det befinner seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy lukt. Bare bra om damer som ikke kan bli gravide akkurat da synes det er motbydelig.

Jeg synes virkelig det lukter motbydelig, uansett hvor jeg har vært i syklusen, jeg, da... *grøsse*

Det er muligens samme greia som med fjert? Ens egen kan lukte ganske så fortreffelig - uavhengig av hva man har spist, mens en annens fjert lukter død og fordervelse uansett :fnise:

Jeg må legge til at jeg synes smegma lukter forjævlig, uavhengig av hvilket kjønn (pun not intended) det befinner seg på.

Æsjameg...

Og forøvrig helt enig med deg. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kukost farlig?

Anonymkode: afcc4...1a4

Ja det etser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...