Gå til innhold

ikke jomfru, trenger tips


Gjest NN_3

Anbefalte innlegg

Gjest charella

En kvinde er som en blomst -

er hun sammen med en mand

før ægteskab, visner blomsten.

Arabisk ordsprog

haha dagens xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sykt. Er virkelig muslimske familier så perverse at de skal se blod på lakenet fra bryllupsnatten? DET er bare kvalmt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som informerer TS om at ikke alle blør første gangen: hun vet trolig dette, problemet her er at mannen trolig ikke godtar dette. Ja, det hadde vært fantastisk om alle levde i en verden hvor de kunne være ærlige, og si fra eller bare gå, men her er det mulig at hun rett og slett må kjøpe seg tid.

http://www.hymenshop.com/ kan være en løsning.

Men hadde nok først tenkt på kapsler med teaterblod.

Det som er problemet her, uansett hvilken løsning du bruker, er at om han smaker på blodet, så er du avslørt.

For at du selv blør, vent til du har mensen, let opp informasjon om midler som irriterer skjeden og gjør at du blør lettere (risikabelt, men mulig at det går), eller skjær deg opp innvendig så du får et nygrodd kutt som vil bli åpnet når han penetrerer deg.

Men må du lure han, eller din familie? Om det kun er familien så vil en liten flaske med blod fra slakteren fungere helt fint. Bare smør litt på lakenet, og du får en fin flekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på lenken du sendte, som jeg har hørt er dette blodet litt rosa fargen da lurer jeg på om den ser falsk ut eller er det noen som har prøvd dette produktet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sant skal sies er det ikke alle muslimske familier som er opptatt av dette her. Jeg synes det er ukultur, men det er jo min private mening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg har sett på lenken du sendte, som jeg har hørt er dette blodet litt rosa fargen da lurer jeg på om den ser falsk ut eller er det noen som har prøvd dette produktet ?

Jeg aner ikke. Og jeg tror jeg hadde vært livredd for at han skulle ha oppdaget "pakken", eller at det røde stoffet ville irritere skjeden.

Men siden det er en to-pakning så vil det være mulig å undersøke en av de, og bruke den andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde utrolig mye hvertfall andre gangen. 1 gang jeg hadde sex og var jomfru kom det ganske lite blod dagen etter derimot var det blod overtalt:( Som mange andre sier ha samleie med han når du har mens eller lek uskyldig knip igjen og vær redd osv kanskje han biter på det. Disse mennene fortjener å bli lurt spør du meg. De forventer at kona er jomfru mens de puler rundt på halve byen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var forresten ei problemstilling for norske kvinner (i alle fall i høgare samfunnslag) før i tida... Så det har nok ikkje noko med islam å gjere - kun ei (u)kulturgreie.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var forresten ei problemstilling for norske kvinner (i alle fall i høgare samfunnslag) før i tida... Så det har nok ikkje noko med islam å gjere - kun ei (u)kulturgreie.

Jo dessverre så er de slik i islam at kvinnen skal være "REN" når hun gifter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo dessverre så er de slik i islam at kvinnen skal være "REN" når hun gifter seg.

Jeg tror ikke du skjønte poenget til imli. Dette har ikke med islam å gjøre, men med kultur. Kristne kvinner har hatt denne bekymringen før, og det skulle ikke forundre meg om det er en like aktuell problemstilling for kristne fra tilsvarende miljøer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk et lite hull i fingeren din eller et annet lett blødende sted (kanyler får du kjøpt på apoteket, velg de minste). Samle litt i en kopp, trekk opp blodet i en sprøyte (kan også kjøpes på apoteket), sprøyt blodet langt inn i skjeden rett før sex. Litt viktig at det er langt inn så det ikke renner ut før du kommer i sengen og sexen er i gang.

Vips: blod på penis og lakenet. Ikke ta alt for mye da, kan fort se ut som et slakteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo dessverre så er de slik i islam at kvinnen skal være "REN" når hun gifter seg.

Ja, men det har med kulturen til desse muslimane (ikkje alle praktiserar dette), ikkje religionen i seg sjølv. Det står sikkert i Koranen at kvinna skal vere jomfru når ho giftar seg, men det står det jo i Bibelen og, utan at det er noko kultur for dette med jomfrubevis (blod på lakenet) blant kristne flest.

Jeg tror ikke du skjønte poenget til imli. Dette har ikke med islam å gjøre, men med kultur. Kristne kvinner har hatt denne bekymringen før, og det skulle ikke forundre meg om det er en like aktuell problemstilling for kristne fra tilsvarende miljøer.

Nettopp - før i tida var dette ei høgaktuell problemstilling både i Noreg og andre europeiske land. Kan godt hende det framleis er det i enkelte lukka, konservative kristne miljøer, men neppe særleg utbredt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forresten lest om at blant adelen i Danmark/Noreg i middelalderen hendte det at høgstståande personar måtte sjå på dei nygifte under bryllupsnatta for å sjekke at alt gjekk riktig for seg :overrasket:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp - før i tida var dette ei høgaktuell problemstilling både i Noreg og andre europeiske land. Kan godt hende det framleis er det i enkelte lukka, konservative kristne miljøer, men neppe særleg utbredt.

I Norge er det nok ikke tilstedeværende i det hele tatt, men jeg kan tenke meg at det er det i noen arabiske og afrikanske land. Det finnes kristne der også, og de har som regel de samme kulturelle normene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge er det nok ikke tilstedeværende i det hele tatt, men jeg kan tenke meg at det er det i noen arabiske og afrikanske land. Det finnes kristne der også, og de har som regel de samme kulturelle normene.

Det er nok sannsynleg, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I tillegg til blodet som du må sprøyte inn i skjeden, så må du i tillegg knipe hardt sammen og "klage". Du må vise at det gjør vondt.

Det liker de nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg hverken blødde, hadde vondt eller hadde partner som merket at jeg var jomfru første gang jeg hadde sex. Synes hele "kjenne at hun er jomfru"-greia er noe bullsh*t. Du trenger ikke fortelle han at du har hatt sex tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...