Gå til innhold

ikke jomfru, trenger tips


Gjest NN_3

Anbefalte innlegg

Hei. Først vil jeg begynne med å si at jeg er en muslimsk jente, jeg bryllup snart om bare noen par uker det var rett og slett noe uventet. Jeg har hatt sex tidligere og angrer stort for det, jeg vil rett og slett glemme alt dette og få opprettet et nytt side. Problemet er at jeg ikke vet om hva jeg kan gjøre får å få ham til å tro at jeg er jomfru. Jeg har dessverre ikke mulighet til å reise noen sted som Danmark for å ta operasjon det kan ikke familien min tillate, i vår kultur er det ikke tillatt å få sende ut jenter alene til noen som helst reiser dersom de ikke er gift. Jeg angrer mye for å hatt sex tidligere men nå har jeg ikke noe annet løsning enn å rett og slett å lure ham til at jeg er jomfru. Han kan ikke tro meg at jeg er jomfru men får ikke blødninger på grunn av å ha ridd på hest eller tampong osv. Jeg må rett o slett lure ham den bryllupsdagen, jeg har lest noen innlegg tidligere der noen har brukt knipeøvelser men jeg kan ikke forstå hva dette innebærer og hvordan det gjøres, og noen andre har brukt en barberblad og kjærte seg under natten men jeg kan helle rikke forstå hvor man kan kjære seg akkurat og hvordan, og en annen ting er at når du har amen din nede for å skjære er jo ham inne i deg hvordan skal du skjære deg da? eller når skal du skjære deg? Noen andre har brukt sprøyte som er fullt med din egen blod og har sprøytet det i skjeden, kan det virke? eller renner ikke blodet med en gang og og vil ikke ham spør deg om hvorfor det renner blod før dere har gjort det? Har dere noen andre tips så vær så snill skriv de men vennligst ikke prat om islam kulturen, det eneste jeg trenger er tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen mulighet for at du kan utsette bryllupsnatt/sex med han første gang til du har mensen?

Hvis du har mensen så merker han jo ikke forskjell på det og jomfrublod..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle blør første gang, kan du ikke bare late som om du tilhører den gruppen. Om det må være blod på lakenet kan du vel ta noe blod på lakenet etter akten, når han sover.

Forresten en kørka skikk/tradisjon, just saying.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst så er det fullt mulig å "miste" jomfruhinna ved bruk av tampong som du sier, og dessuten så er det jo ikke alle som blør første gang heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kommer du fra?

Jeg er selv muslim, men hva faen..alle vet de fleste muslimske gutter har hat sex,

dvs din mann har sikkert hatt det han og........

Ikke alle blør "første GANG". bare si du mista det ved bruk av tampong, hvis han forlater deg, i guess it wasnt meant to be.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vet også at alle ikke blør første gang men de kan få mistanker hvis du ikke blør det er bare slik. jeg trenger bare tips, ihvertfall fra de som har prøvd noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan få ampuller med teaterblod i karnival forettninger.. som du eventuellt kan knekke på bryllupsnatten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere nevnt i denne tråden så er det langt ifra alle som blør første gangen. Likevel forventer vel familie og venner at det skal være blod på lakenet?

Kan du ikke bare stikke deg i fingeren eller noe i løpet av natten slik at du kan smøre et par dråper blod på lakenet?

Det er vel dessverre en skikk du ikke slipper unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo slett ikke alle som blør første gangen, og jeg gjorde heller ikke det.

Det er en forderdelig myte, at en jomfru skal blø. Ingen er garantert å blø, selv ikke ei jomfru, og de tipsene du søker bør jo derfor være like relevante for ei jomfru, som for ei som ikke er det.

Sett at du hadde vært jomfru da, og ikke blødd. Du måtte jo likevel hatt teaterblod i bakhånd.

Derfor mener jeg at du trygt kan droppe hele blodet, men si at du er jomfru, siden det er viktig for deg. Lat som ingenting. Er det noen som reagerer på at du ikke blør, så får vedkommende ringe medisinsk ekspertise, og få bekreftet at jomfruer ikke nødvendigvis må blø.

Alternativt bør du vente til du har mensen, første dagen eller noe, og ta det derfra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det letteste er nok å kjøpe slike stikke nåler diabetikere bruker for å få ut et par dråper blod og stikke deg selv i fingeren rett etter akten, smøre litt blod mellom pekefinger og tommel og smøre det på lakenet. (husk å gjøre det det det ville komme) eller.... mye eklere.... ha på deg en nattkjole, rett etter sex går du på do og smør litt blod på kjolen. Da har du alibiet ditt på det rene og slipper å tenke på når du skal få smørt det utover.

Mulig om jeg hadde vært deg hadde jeg gått til slakteren og kjøpt blod der og så tatt litt (det er ikke så mange dråpene som skal til) og brukt det til formålet. Kanskje du kan ha det i en liten spray-parfyme flaske, og spraye det i hånden og gni det ut over (husk å få litt på deg selv om du vil ha det mer realistisk) Men for all del... ikke ta for mye:P

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reproductivist

Har dere noen andre tips så vær så snill skriv de

Tipper ryllik kan fungere lokalt til å skape blødninger, skal fungere i nese iallefall. Du må isåfall teste det ut først. (forsiktig så du ikke blør ihjel eller ikke får det ut igjen eller er allergisk). Eller noe annet men http://no.wikipedia.org/wiki/Acetylsalisylsyre hvis det er det eneste stoffet i ryllik som virker slik.

Ellers er det 2 usynlige kjemikalier som når de blandes ser ut som blod. Vil jo ikke virke om man lukter eller tar vare på det da.

Endret av Reproductivist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være en hel haug av jenter som ikke blør første gang, hvordan løser islam det problemet? Jeg lurer virkelig, for jeg blødde ikke en dråpe min første gang.

Så jeg ville bare forklart mannen min at det ikke er alle som blør første gang (du kan jo alltids leke litt usikker eller late som det gjør vondt for å overbevise ham om at det er første gang, noe som gjør historien mer troverdig).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Volvat bør rett og slett skamme seg.

Likevel, hold kjeft om 'uhellet' ditt, men er du virkelig glad i ham?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...