Trekkoppfuglen Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #161 Del Skrevet 4. juli 2012 Så koselig at du stikker innom! Høres ut som en fin og aktiv tid, og tenk så fort de små vokser! Skolegutt allerede! Jeg har innsett at frøkna vår heller ikke kommer til å være baby "hele livet" Tida går fortere for hver unge. Denne gangen syns jeg knapt jeg hadde permisjon. :gjeiper: Trives du med å gå hjemme? Er du med i barselgruppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 6. juli 2012 #162 Del Skrevet 6. juli 2012 Tida går fortere for hver unge. Denne gangen syns jeg knapt jeg hadde permisjon. :gjeiper: Trives du med å gå hjemme? Er du med i barselgruppe? Ja, jeg trives i grunn godt, men savner litt større frihet. A er jo så plaget med magen, så da er det litt mer tiltak å komme seg ut døra fordi jeg ikke vil at hun skal begynne å skrike på butikken eller noe sånt.. Men vi kan jo kose oss på verandaen i dette nydelige været, og vi triller turer, så kan ikke klage egentlig Skal møte barselgruppen i begynnelsen av august, via helsestasjonen og er veldig spent på hvem de tre andre damene er Blir ihvertfall kjekt å ha noen å dele tankr og erfaringer med. Og så har jeg jo en kollega/venninne som har en 3 måneder gammel gutt som vi omgås en del med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #163 Del Skrevet 11. juli 2012 Vi er midt i budrunder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 12. juli 2012 #164 Del Skrevet 12. juli 2012 Æh! Ikke fått med meg oppdatering! Så spennende med budrunde - håper det går/gikk deres vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 13. august 2012 #165 Del Skrevet 13. august 2012 Så spennende! Hvordan gikk det med budrunden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 27. september 2012 Forfatter #166 Del Skrevet 27. september 2012 Vi har kjøpt hus!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 27. september 2012 #167 Del Skrevet 27. september 2012 Vi har kjøpt hus!!!!!! Kuuult! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 1. oktober 2012 #168 Del Skrevet 1. oktober 2012 Så gøy! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 7. oktober 2012 #169 Del Skrevet 7. oktober 2012 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #170 Del Skrevet 8. oktober 2012 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #171 Del Skrevet 30. desember 2012 Veldig dårlig til å oppdatere her inne, masse som skjer og lite KG-lyst. Håper alle har det bra og ønsker dere et godt nyttår! Jeg har forresten en fantastisk jul med tannverk og penicillinkur, godt dopet ned på Paralgin forte, hurra hurra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 6. januar 2013 #172 Del Skrevet 6. januar 2013 Uff, fryktelig kjedelig å ha tannverk i jula! Håper du er bra igjen nå! Godt nytt år til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #173 Del Skrevet 10. januar 2013 Tanna skal ut i morra, skrekk og gru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 10. januar 2013 #174 Del Skrevet 10. januar 2013 Hadde ikke fått med meg at du hadde skrevet her! Så koselig! Men ikke koselig med vond tann og trekking, uffameg... Håper det går fort og smertefritt! Jeg tenker stadig på deg! Savner oppdateringene dine her. Riktig godt nyttår til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #175 Del Skrevet 11. januar 2013 Hadde ikke fått med meg at du hadde skrevet her! Så koselig! Men ikke koselig med vond tann og trekking, uffameg... Håper det går fort og smertefritt! Jeg tenker stadig på deg! Savner oppdateringene dine her. Riktig godt nyttår til deg og dine! Så koselig å bli savnet! Jeg svinser innom innimellom, nå er jeg hjemme med tre syke unger, og merker jeg kjeder meg forferdelig om dagene. Hjelper å ha jobben, men denne uka jobber jeg kun to dager. Det positive er at vi slipper å ta sykt barn dager. Har nedtelling til djevelskapen skal ut nå. Tenk på meg kl 14 i dag da, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå