Gjest *Røyskatt* Skrevet 27. august 2011 #181 Del Skrevet 27. august 2011 Så utrolig glad jeg ble for deg nå!!! Hurra med friske frøet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 30. august 2011 Forfatter #182 Del Skrevet 30. august 2011 Spotter fremdeles litt "leverposteifarget", men ikke noe mer friskt blod. Synes faktisk innimellom at jeg kjenner litt liv også, men det er så tidlig at det er vel bare innbilning... Men jammen skal det bli godt når det ikke er noe tvil lenger! Fikk forresten innkalling til ordinær UL i går. Om to uker Så måtte ringe i dag og si at det nok var feil. Så da har jeg fått ny time, 7. oktober! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 31. august 2011 Forfatter #183 Del Skrevet 31. august 2011 Har kjent litt bobling i magen i dag også... Kan det være??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 31. august 2011 #184 Del Skrevet 31. august 2011 Det kan godt hende. Jeg begynte å føle noe liv veldig tidlig med førstemann. Tok lengre tid med nummer to :)Virker omvendt hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 31. august 2011 #185 Del Skrevet 31. august 2011 Du hadde jo falt ut av mine innlegg! Himmel, så mye dramatikk du har vært gjennom kjære deg! Det var vel litt tidlig med ordinær UL om to uker ja, men hadde jeg vært deg hadde jeg spilt dum og satset på en "gratis" UL Nei, det får vel være måte på hvor dum man skal spille Håper alt går veien nå, uten mer komplikasjoner - det er jo ikke helt usannsynlig at du kjenner liv allerede? Gyn spurte jo meg allerede i uke 13 om jeg kjente noe, da han så at morkaken lå på baksiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 31. august 2011 Forfatter #186 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Har kjent enda mer nå. Begynner å bli ganske sikker på at det faktisk er babyen jeg kjenner! Stas! Endret 31. august 2011 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 31. august 2011 #187 Del Skrevet 31. august 2011 Det må være magisk når man kjenner de første bevegelsene.. klarer ikke engang forestille meg hvordan det kjennes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 31. august 2011 #188 Del Skrevet 31. august 2011 Åh, babyleven, mmmm. Kan du være noen uker/en måned lengre gravid enn antatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 31. august 2011 Forfatter #189 Del Skrevet 31. august 2011 Det må være magisk når man kjenner de første bevegelsene.. klarer ikke engang forestille meg hvordan det kjennes ut. Det er ganske magisk, ja Men alltid litt vanskelig å helt tro på i starten, tror jeg. Så sist ble det hvertfall koseligere og koseligere jo sikrere jeg ble. Åh, babyleven, mmmm. Kan du være noen uker/en måned lengre gravid enn antatt? Er nok ikke det. Da jeg var på UL på fredag ville legen absolutt sette meg tilbake noen dager, fordi han ville "bevise" at jeg tok feil når jeg sa at jeg hadde EL på CD18 og ikke CD14 som "normalt". Men jeg holder meg allikevel til "min" telling i og med at jeg har både temp og EL-tester som støtter meg i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 31. august 2011 Forfatter #190 Del Skrevet 31. august 2011 Må forresten bare tipse om gode strømpebukser for gravide! Kjøpte en som heter Microwool eller noe slikt på Cubus i dag, en størrelse større enn jeg vanligvis bruker, og den er helt perfekt! Veldig lang i livet og med bred, myk strikk som ikke strammer. Så nå går den nesten helt opp til puppene Jeg regner ikke med at den kommer til å vare svangerskapet ut, men en god stund vil den nok passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. august 2011 #191 Del Skrevet 31. august 2011 Så herlig med de første antydninger til bevegelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 1. september 2011 #192 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) For en fantastisk følelse å kjenne små sommerfuglvinger Det må være nydelig etter mye opp-og nedturer så langt. Makan til nisse av en gyn forresten Endret 1. september 2011 av Ilja** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. september 2011 Forfatter #193 Del Skrevet 1. september 2011 Så herlig med de første antydninger til bevegelse Ja, det er ganske spesielt Håper det blir tydeligere rimelig raskt, så jeg kan være helt sikkert For en fantastisk følelse å kjenne små sommerfuglvinger Det må være nydelig etter mye opp-og nedturer så langt. Makan til nisse av en gyn forresten Ja, han var litt snodig. Ikke bare pga det med termin... Ble liggende å tenke litt i går. Han spurte med en gang han kikket inn: "Eeh, hvor lenge er det siden du tok celleprøve?" Det tok jeg i begynnelsen av mai, så ganske nylig. Jo, for det var visst noe fersk cellevekst som kom fra innsiden av livmormunnen. Jeg fortalte at livmorhalsen revnet under fødsel og at den ble sydd. Det kunne jo være det, sa han da, men virket ikke helt overbevist. Så ble ikke dette nevnt mer. Men burde det følges opp? Gikk ut ifra at det ikke trengte det siden han ikke sa noe. Men nå kom jeg på at jeg spurte både legen som satte inn spiralen på 6-ukerskontrollen og hun som tok den ut i mai om det gikk an å se noe arr, og de mente alt så fint ut. Så da må jo denne celleveksten være ny? Kan selvfølgelig ringe legen og be om enda en time. Men var der to ganger i forrige uke, og synes det begynner å bli litt flaut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. september 2011 #194 Del Skrevet 1. september 2011 Så herlig at du har begynt å kjenne litt liv Gleder meg til jeg også kan det Hvis du tenker mye på det cellevevet, så ville jeg ringt legen å hørt Du skal ikke gå å bekymre deg dersom det ikke er noe farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. september 2011 Forfatter #195 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg ringte, jeg. Kontordama leste i rapporten fra UL-legen og han hadde ikke nevnt det i det hele tatt... Men hun skrev ned det jeg sa og skulle få legen til å vurdere om det burde følges opp. Så da skulle jeg ringe igjen etter kl 14 i dag. Føler meg som ei masekråke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. september 2011 #196 Del Skrevet 1. september 2011 Så bra! Spent på hva legen sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. september 2011 Forfatter #197 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Har visst helt glemt å oppdatere... Legen sa det ikke var noe å bekymre seg for. Men sånn som sekretæren gjenfortalte det virket det ikke helt som at han hadde skjønt at jeg mener det må ha endret seg siden mai... Men, men. Jeg får høre om han kan ta en titt på neste kontroll. Blir vel i uke 20 om jeg ikke husker planen feil? Endret 1. september 2011 av Klematis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 1. september 2011 Forfatter #198 Del Skrevet 1. september 2011 Når jeg hører gråt og "Gulrot, nei gulrot" fra rommet til Vesla etter at vi hadde middag bestående av blandt annet gulrot, var jeg rimelig sikker på å finne henne i en pøl av oppkast. Men ser ut til at hun bare har drømt litt om nifse rotgrønnsaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 2. september 2011 #199 Del Skrevet 2. september 2011 "Gulrot, nei, gulrot"! Stakkars vesla! Jeg er så glad for at det nå ser ut til gå bare bra med deg og lille frøet! Huff, det er da nok bekymringer uten at en skal ha besvimelser, blødninger og udugelige leger. Du er i allefall ikke en masekopp! Bare ei som ønsker å vite hva som skjer med kroppen, og det er da ikke så rart etter alt det som skjedd i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 2. september 2011 Forfatter #200 Del Skrevet 2. september 2011 Ja, nå synes jeg egentlig det er nok! Synes godt blødningene kunne gitt seg også. Fremdeles en god del brun utflod daglig, ikke så stas... Må bare få sagt at fastlegen min er utrolig hyggelig og virker veldig dyktig, men han har det med å avfeie alt som ufarlig og ikke noe å bry seg om. Men han tar seg alltid god tid til å forklare og vet at jeg vet en del om kroppen, biokjemi og litt sykdomslære (har tatt litt ulike ekstrafag mens jeg studerte). Så han går ganske detaljert til verks når han forklarer, det liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå